das klotequote:Op woensdag 18 juni 2008 23:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben er dus harstikke allergisch voornu heb ik uitslag
![]()
Wil jij ze hebben?
sanderquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:08 schreef Sander170 het volgende:
Een hele goedenacht allemaal.
NachtWacht meld zich aan!
Ik ga er achteraan.quote:
is het zo ergquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:21 schreef Fha het volgende:
Slaap lekker Muck![]()
Ik ben ff naar huisartsenpost.
Je uitslag? Nee dank jequote:Op woensdag 18 juni 2008 23:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben er dus harstikke allergisch voornu heb ik uitslag
![]()
Wil jij ze hebben?
als jij nou die uitslag neemt, heb ik de tucciesquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je uitslag? Nee dank je
Even voor de zekerheid, ging alweer richting mn keel en vorige keer ben ik bijna gestikt haha. Had ik ff geen zin inquote:
ola, invloedrijk persoon!quote:Deze reeks is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170!
Dat dus.quote:
Als achtergrond tijdens Fok!ken was het wel te doen. Maar heb al een tijdje geen tv meer.quote:
Aahw you pore thingquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:23 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Als achtergrond tijdens Fok!ken was het wel te doen. Maar heb al een tijdje geen tv meer.
niets speciaals. ben hier gekomen omdat ik je in het paddo en meth topic zag.quote:
Ja dat klopt, daar herkende ik je namelijjk ook van!quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:26 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
niets speciaals. ben hier gekomen omdat ik je in het paddo en meth topic zag.
had het al gezien.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, daar herkende ik je namelijjk ook van!![]()
Ik heb ietsjes eerder daar ook jou naam genoemd in het paddo-topic!
Kijk maar anders, of je hebt het misschien al gezien kan ook.
mee eens natuurlijk!quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:31 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En wat vind je van mijn mening over jou en over dat in het algemeen de (paddo) ?
Die grap is echt zo oud dat het tien jaar geleden al niet meer grappig was.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:38 schreef Sander170 het volgende:
Hey voor jou een hele fijne nachtrust toe gewenst namens mij Fha Waka.
Oke bedankt dat ook jij het met mij eens bent.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:36 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
mee eens natuurlijk!![]()
nu nog je mening over crystal meth
Welke grap, ik dacht dat je sliep.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Die grap is echt zo oud dat het tien jaar geleden al niet meer grappig was.
Fha Waka..quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:43 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Welke grap, ik dacht dat je sliep.
Nee hoor deze is net verzonnen,quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Fha Waka..![]()
En ik nu ga ik er inderdaad echt vandoor.
quote:Op donderdag 19 juni 200802:00 schreef Drijfzand het volgende:
Hola, nooit gekloond, wel accounts weggesmeten. Ben te trots om te mailen voor een unban. [afbeelding]
werkt prima hier... alle sites van Fok kan ik nu normaal laden, da's al vrij uniekquote:Op donderdag 19 juni 2008 05:47 schreef Klonk het volgende:
Ben benieuwd FF3 zat bij mij net in een update voor Ubuntu
lekkel lekkel sambal bijquote:Op donderdag 19 juni 2008 05:52 schreef Klonk het volgende:
werkt wel lekkel
Dan had je zijn UI met SInterklaas moeten zienquote:Op donderdag 19 juni 2008 06:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe... en sjowhan heeft een kontje in zijn UI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's oud man.quote:Op donderdag 19 juni 2008 06:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe... en sjowhan heeft een kontje in zijn UI
Ben je daar nou de hele nacht mee bezig geweest?quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:12 schreef Pheno het volgende:
En de NAS is ready to work, dat wordt videos overzetten vandaag
Weet ik veelquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:14 schreef Pheno het volgende:
Nee, welke gek gaat nu kijken naar een formateerprogressbarretje?
Klonk!quote:
vond het vroeger wel boeiend maar 1 gig was snel geformateerdquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:14 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 06:48 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Dan had je zijn UI met SInterklaas moeten zien.
gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
formateerprogressbarretjesfetishistenquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:14 schreef Pheno het volgende:
Je mag best genieten van je ontbijtje hoor, en er wat langer over doenquote:
LINGO!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
formateerprogressbarretjesfetishisten
2 boterhammen en een glas melk, je moet wel heel erg creatief doen om daar langer als een minuut of 5 over te doenquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je mag best genieten van je ontbijtje hoor, en er wat langer over doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |