Ik zit nog op je verslag te wachtenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik was nog pagina 5 van gister aant doorlezen
Ik wil zaterdag naar Basel maar ik moet werkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben waarschijnlijk ook in VB te vinden zaterdag.
Gokje: werkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb geen idee wat ik ga doen zaterdag
Als in ons bier brengenquote:
f) te lang met je vriendin op msn blijven kletsen en nu weer uit a t/m e moeten kiezenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
maar goed ik ga:
a) op bed leren
b) op bed leren maar in slaap vallen
c) sowieso meteen in slaap vallen
d) toch maar eerst ff douchsen, en dan op bed leren.
e) schijt aan dat leren, t gewoon zo gaan maken..*
(yashimethode is niet nodig want ik het is vooral herhaling van vorig jaar, en dit keer heb ik het meeste wel onthouden, dus zou altijd een gokje kunnen gaan wagen)
*=Doorhalen wat niet van toepassing is
ja daarom zal vast ook wel gebeurenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
f) te lang met je vriendin op msn blijven kletsen en nu weer uit a t/m e moeten kiezen
En swarma gister was je er nog zo van overtuigd dat we zaterdag weer in de stad gingen kijken
Dus dan kun je zaterdagavond geen voetbal kijkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit nog in dubio.. maar ik vond het wel über gezellig.. dus als CP mij op komt halen![]()
Ow wacht ik ging alleen zondag misschien naar de dierentuin
Of je combineert D en Cquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja we'll see.. nog een paar dagen voordat het zo ver is..
ik ga voor optie D denk ik
Heeft ie nou drie telefoonsquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarma met zijn nieuwe telnummer..
Nou meer als in hoe kom ik dan zondag weer in drutenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus dan kun je zaterdagavond geen voetbal kijken
Ben inmiddels vrij wakker dus gewoon ff douchen en dan gaan met die banaanquote:[..]
Of je combineert D en C
quote:
ow cali zei dat toch dat ze gesmst was ? mikkie heb ik wel gesmst maar die had mn nummer als t goed isquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is dan ook Mikkie die gesms't is.
Gast... wat de neuk moet je nou met drie telefoons?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]maar ik heb cali niet gesmst heb dr nummer niet
Die nieuwe nog nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow cali zei dat toch dat ze gesmst was ? mikkie heb ik wel gesmst maar die had mn nummer als t goed is
Ik zit dan denk ik in Eindhoven bij papa op de bank voetbal te kijkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:28 schreef swarmahoer het volgende:
maar zaterdag:
mikkie
swarma
coctail
pietje
yasha
wie nog meer ?
ja die wordt als het goed is overgezet naar nog een andere maar ja duurt lang bij de kpnquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die nieuwe nog nietHeb alleen dat nummer dat eindigt op 75
Volgens mij ook niet neequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]maar ik heb cali niet gesmst heb dr nummer niet
Ik denk alquote:
Hee, ik beloof niks hèquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:28 schreef swarmahoer het volgende:
maar zaterdag:
mikkie
swarma
coctail
pietje
yasha
wie nog meer ?
Goed, goed, dat ligt eraan wat je nodig hebt. Ik ga altijd naar Samir op de Groenestraat. Die is niet geweldig, maar voor dat simpele knippen van mij is 't primaquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:29 schreef thijsltc het volgende:
Wie weet een goede kapper in Nijmegen?
voor je krulletjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed, goed, dat ligt eraan wat je nodig hebt. Ik ga altijd naar Samir op de Groenestraat. Die is niet geweldig, maar voor dat simpele knippen van mij is 't prima.
Oranje permanent?quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:00 schreef Mikkie het volgende:
Oranje permanent?
1-0quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:33 schreef Dupje het volgende:
Alsof dat verschil maakt hoeveel je op fok zit
Al 2-0, ze heeft de fipoquote:
Geen zwarte vingers krijg hequote:Op woensdag 18 juni 2008 12:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
En even kijken of ik uberhaupt zoiets kan vervangen
Basel is 650 km, in een goede vijf uur te rijden als je een beetje doorknaltquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:10 schreef swarmahoer het volgende:
hoever is basel...coctail reed hoorde ik
Mwoah ik denk 't niet. Dan moet ik vanmiddag nog last-minute twee vrije dagen kunnen regelen in een toch al onderbezet weekend... dat lijkt me sterkquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, als je toch naar Basel gaat
.
daar heb je n punt iddquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:33 schreef Dupje het volgende:
Alsof dat verschil maakt hoeveel je op fok zit
Juh ik heb al een heel plan bedachtquote:
Ik heb mijne net opgehangenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo was opgehangen, nieuwe erin.. En weer verder leren
Ahhh goedzo!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Was ik ook weer![]()
4 fout, geweldig aangezien ik na gisteravond dacht dat het niks ging wordenNu alleen nog afrijden op de weg, dat kan waarschijnlijk in Augustus pas
Kut CBR
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Feli cp!!
Maar goed anders had ik mezelf schuldig gevoeld
Ja ik strubbelde ook echt tegenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omdat wij hem overgehaald hadden om mee te gaan.. En hij daardoor wel heel erg laat thuis was
Ik heb et niet op hoogslapers...quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:29 schreef swarmahoer het volgende:
miss hadden we m niet moeten meenemen yasha kijk wat ie onder zn kloon gepost heeft
Verkracht?
zoete is veel lekkerderquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:31 schreef LastRequest het volgende:
Geeft niet Yasha, je moet toch leren
Ik ga vanavond naar SatC.. ben benieuwd.
Hebben ze trouwens bij die JT Carolus bioscoop op Plein 44 zoute popcorn?
Supreme Allied Commander Transformation (SACT)quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:33 schreef swarmahoer het volgende:
wat is sact
Als Swarma net zo met ze popcorn omgaat als met ze bier, dan ga ik wel een andere keer naar de filmquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Cinema roma heeft tegenwoordig ook loveseats in zaal 3
Keer op een filmavond met vrienden saw 3 gekeken, en eigenlijk vond ik het - als je verder kijkt dan de gore - toch een goede filmquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:50 schreef LastRequest het volgende:
Thanks voor de recensies CPIk vind pauze trouwens wel chill dus Carolus is een goeie voor mij
Servicebioscoop wil ik inderdaad ook nog wel eens heen..
Saw 1 heb ik ooit op dvd gekregen, nog nooit gekeken, ik vind dat echt doodengVan m'n beste vriend, die heeft duidelijk opgelet de afgelopen 14 jaar, aangezien ik een hekel heb aan dat soort films
Hihihi, ik zie dat afgeknalde stompje op die nek van die vrouw nog zo staanquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
SawIk vind het einde nog steeds zo freaking eng.. En ik vraag me nog steeds af waarom ik hem uberhaupt gekeken heb
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[COSC # 1] DGK COS+SC de onthulling van Gert
quote:
quote:
Die gast was toch gebanned ofzo? Was iig blij dat hij weg was... Nou, ik negeer je maar FLquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bedoel je de persoon op de foto of FL?
En negeren lijkt me het beste alhoewel ik er geen drol van snap
My badquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:14 schreef LastRequest het volgende:
Anders edit je je post even precies op het moment dat ik em quote haha
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Was ik ook weer![]()
4 fout, geweldig aangezien ik na gisteravond dacht dat het niks ging wordenNu alleen nog afrijden op de weg, dat kan waarschijnlijk in Augustus pas
Kut CBR
Met andere vrienden waarschijnlijk, maar de VB is nu ook weer niet zo grootquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maarre pietje ga jij zaterdag met andere vrienden? of met ons
Misschien heeft 't er mee te maken dat je 'm steeds beantwoordquote:
Dus we mogen hoi komen zeggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met andere vrienden waarschijnlijk, maar de VB is nu ook weer niet zo groot.
Gister moest je er niks van wetenquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
We zijn er bij en dat is primmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
VIVA HOLLANDIA
Ik denk het wel... Moet even kijk want Richard, vriend van me waar ik mee les heeft zaterdag examen, en weet niet of we daarna nog wat wilden doen. Wil jullie niet met hem / hem niet met jullie opschepenquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
In ieder geval jij gaat toch ook mee CP
Jij altijdquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus we mogen hoi komen zeggen
En ik heb niet teruggepmed nu
Pijnlijke typo LR isquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij altijd.
Nee maar je post 't wel, posten = aandacht, LR FL wil aandacht, missie geslaagd. Morgen heb je er weer een.
Ouch iddquote:
Ik heb er al genoeg moeite mee om Swarma van je af te slaan...quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow dat maakt niks uit tochdat ging bij die vriendin van Dupje toch ook harstikke goed?
Leuk mens btw dupje!
Gister zei je zaterdag weer!! En ik hoorde hem net op tv
Heb je dat als nobele taak op je genomenquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb er al genoeg moeite mee om Swarma van je af te slaan...
* Cocktailprikker neemt ze mee zaterdagquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik MOET btw die grote welpie hebben.. dus als mensen staartjes hebben![]()
![]()
Red het zelf niet meer om nog voor 30 euro aan boodschappen te doen..
Niet alleen zijn handjes waren grijpgraagquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb em gister ook een paar tikken uitgedeeld ja. met zijn grijpgrage handjes
Bij deze bevestig je dus dat je komtquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* Cocktailprikker neemt ze mee zaterdag
Que?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Niet alleen zijn handjes waren grijpgraag
Er is nog geen boek van...quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb weer een boek gemist, snap er geen zak van.
Ja, tijd voor een topicquote:
Ja toch? Vind ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow dat maakt niks uit tochdat ging bij die vriendin van Dupje toch ook harstikke goed?
Leuk mens btw dupje!
Oja, moest ik ook nog even zeggen natuurlijkquote:
Jij hebt die gemist, wij nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Yashi, geef je nog een rondje zaterdag?We hebben je 10K posts jubileum gemist
![]()
Waarschijnlijk wordt het weer Absolute Zero en daarna door naar Dollarsquote:
quote:
Ik zal t tegen dr zeggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Oja, moest ik ook nog even zeggen natuurlijkvan mij mag ze volgende keer ook wel mee komen hoor
We zijn na de wedstrijd tegen Frankrijk ff in Dollars geweest, was echt helemaal niks aanquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:42 schreef Doodkapje het volgende:
Waarschijnlijk wordt het weer Absolute Zero en daarna door naar Dollars
Waar ga je eigenlijk heen?quote:
Frankrijkquote:
Hey moblo, hoe is 't met je nieuwe brommerquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
feesten!
yeah goed mén!quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey moblo, hoe is 't met je nieuwe brommer?
Zag je me vlieguhhhh over de bemmelse dijk? vanaf Millingen af , maandagavond? En nee, het is niet goed gekomen sinds je men laatste post er over las, alleen maar ergerquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yeah goed mén!![]()
heb je me nog niet gespot?
mee eensquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tinypic idd, maar ja eigenwijze vrouwen enzulks
als ik het wel gezien had, had ik een lijntje gespannenquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zag je me vlieguhhhh over de bemmelse dijk? vanaf Millingen af , maandagavond? En nee, het is niet goed gekomen sinds je men laatste post er over las, alleen maar erger
Hij doet 't weerquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lekker belangrijk
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik het wel gezien had, had ik een lijntje gespannen
eensch isquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En bedankt...quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel mensen me dood willen hebben, alleen op Fok! begin ik al niet met tellenquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En bedankt...
Hoef ik bij jou niet te proberen, die tank van je walst er toch doorheen
Die is al oudquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij mij iemand "het wordt huilen of Wenen"
Iets met lessen enz?quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel mensen me dood willen hebben, alleen op Fok! begin ik al niet met tellen
ik móet wel
maar serieus.. je blijft lekker zonder rijbewijs rijden?echt, hulde hoor, stoer
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
je moest eens weten hoeveel mensen me dood willen hebben, alleen op Fok! begin ik al niet met tellen
ik móet wel
Ach jah hij is degene die zijn hele leven krom ligt als hij een ongeluk maakt of erger nog iemand dood rijdtquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik móet wel
Wel netjes he, kan je 'm nog eens gebruiken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje rolt het lijntje op
Die 5 minuten op de gsx600f? Heb sindsdien er niet meer op gereden hoor, zie het risico er heus wel van inquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik was in de veronderstelling dat je niet was teruggekomen op je illegale avontuurtje, mijn excuses..
Beter iemand kapot rijden dan kreupelquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ach jah hij is degene die zijn hele leven krom ligt als hij een ongeluk maakt of erger nog iemand dood rijdt
![]()
Niveautje hier zeg, ik gooi er nog maar eenquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Beter iemand kapot rijden dan kreupelEn ja dat is echt zo
owja en gister klapte je m nog dichtquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa gaat los op Steve_Angello___Laidback_Luke_-_Show_Me_Be__Hardwell_Bootleg.mp3
Nou, ik was serieusquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niveautje hier zeg, ik gooi er nog maar een! in.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik was in de veronderstelling dat je niet was teruggekomen op je illegale avontuurtje, mijn excuses..
Ernstig zatquote:
dat zegt niets, ook met AVB kan je nog illegaal de straat op hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]gewoon beter lezen, dan wist je dat ik maandag AVB en vandaag theorie heb gehaald
Anders moet je echt je hele leven betalen, en het "hele leven" van het slachtoffer stelt niks meer voor...quote:
Dat was de mix schat.. En dat was omdat ik dacht dat hij dan gewoon door zou spelen.. dat doet mijn telefoon namelijk wel, en deed mijn oude samsung met klepje ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
owja en gister klapte je m nog dicht
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:51 schreef swarmahoer het volgende:
ah mikkie heeft een nieuwe foto op zn hyves met de score van gisteravond
Dat doet die van mij zelfsquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat was de mix schat.. En dat was omdat ik dacht dat hij dan gewoon door zou spelen.. dat doet mijn telefoon namelijk wel, en deed mijn oude samsung met klepje ook
Mja, geeft wel aan dat ik moeite doe voor het papiertje pasje En bedanktquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zegt niets, ook met AVB kan je nog illegaal de straat op hoor
maar:
gefeliciteerd![]()
nix mix k mix jou door elkaar als je niet oppastquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat was de mix schat.. En dat was omdat ik dacht dat hij dan gewoon door zou spelen.. dat doet mijn telefoon namelijk wel, en deed mijn oude samsung met klepje ook
Nou, iig niet bij jouquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?
Dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
waarom begin ik altijd weer wakker te worden als ik naar bed wil gaan
Wie wil je daar voor meebrengen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nix mix k mix jou door elkaar als je niet oppast
ok je hebt gelijk jiweet tenslotte t best wat ik op mn tel heb staanquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wie wil je daar voor meebrengen?
en het was wel de mix
Waar héb je het overquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Parkeert gewoon ff zijn f1 wagen op de middenstip en knalt die bal tegen de lat
Daar zijn oplossingen voorquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
seks is te lang geleden
quote:bier niet,
Stevigheid is ook belangrijk. Als een man er maar leuk mee kan spelenquote:en mijn tieten mogen iets groter zijn maar ze zijn wel lekker stevig.
Wat weet jij daarvanquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:19 schreef swarmahoer het volgende:
die van yasha waren lekker stevig hoor
Hij heeft er gister tot 2 keer toe een klem opgezetquote:
Afgelopen vrijdag was er een live band... zaterdags ook volgens mij, dus dat zal wel weer goed zittenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We zijn na de wedstrijd tegen Frankrijk ff in Dollars geweest, was echt helemaal niks aan. De motorclub uit Rhenen was er
en er werd geen rock gedraaid maar matige feestmuziek (in Dollars
).
had je dr maar bij moeten zijnquote:
je vond t wel lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hij heeft er gister tot 2 keer toe een klem opgezet![]()
En NEE niet hoe jullie denken.. En jah hij heeft een tik op zijn vingers gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |