Met andere vrienden waarschijnlijk, maar de VB is nu ook weer niet zo grootquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maarre pietje ga jij zaterdag met andere vrienden? of met ons
Misschien heeft 't er mee te maken dat je 'm steeds beantwoordquote:
Dus we mogen hoi komen zeggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met andere vrienden waarschijnlijk, maar de VB is nu ook weer niet zo groot.
Gister moest je er niks van wetenquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
We zijn er bij en dat is primmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
VIVA HOLLANDIA
Ik denk het wel... Moet even kijk want Richard, vriend van me waar ik mee les heeft zaterdag examen, en weet niet of we daarna nog wat wilden doen. Wil jullie niet met hem / hem niet met jullie opschepenquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
In ieder geval jij gaat toch ook mee CP
Jij altijdquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus we mogen hoi komen zeggen
En ik heb niet teruggepmed nu
Pijnlijke typo LR isquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij altijd.
Nee maar je post 't wel, posten = aandacht, LR FL wil aandacht, missie geslaagd. Morgen heb je er weer een.
Ouch iddquote:
Ik heb er al genoeg moeite mee om Swarma van je af te slaan...quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow dat maakt niks uit tochdat ging bij die vriendin van Dupje toch ook harstikke goed?
Leuk mens btw dupje!
Gister zei je zaterdag weer!! En ik hoorde hem net op tv
Heb je dat als nobele taak op je genomenquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb er al genoeg moeite mee om Swarma van je af te slaan...
* Cocktailprikker neemt ze mee zaterdagquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik MOET btw die grote welpie hebben.. dus als mensen staartjes hebben![]()
![]()
Red het zelf niet meer om nog voor 30 euro aan boodschappen te doen..
Niet alleen zijn handjes waren grijpgraagquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb em gister ook een paar tikken uitgedeeld ja. met zijn grijpgrage handjes
Bij deze bevestig je dus dat je komtquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* Cocktailprikker neemt ze mee zaterdag
Que?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Niet alleen zijn handjes waren grijpgraag
Er is nog geen boek van...quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb weer een boek gemist, snap er geen zak van.
Ja, tijd voor een topicquote:
Ja toch? Vind ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow dat maakt niks uit tochdat ging bij die vriendin van Dupje toch ook harstikke goed?
Leuk mens btw dupje!
Oja, moest ik ook nog even zeggen natuurlijkquote:
Jij hebt die gemist, wij nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Yashi, geef je nog een rondje zaterdag?We hebben je 10K posts jubileum gemist
![]()
Waarschijnlijk wordt het weer Absolute Zero en daarna door naar Dollarsquote:
quote:
Ik zal t tegen dr zeggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Oja, moest ik ook nog even zeggen natuurlijkvan mij mag ze volgende keer ook wel mee komen hoor
We zijn na de wedstrijd tegen Frankrijk ff in Dollars geweest, was echt helemaal niks aanquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:42 schreef Doodkapje het volgende:
Waarschijnlijk wordt het weer Absolute Zero en daarna door naar Dollars
Waar ga je eigenlijk heen?quote:
Frankrijkquote:
Hey moblo, hoe is 't met je nieuwe brommerquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
feesten!
yeah goed mén!quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey moblo, hoe is 't met je nieuwe brommer?
Zag je me vlieguhhhh over de bemmelse dijk? vanaf Millingen af , maandagavond? En nee, het is niet goed gekomen sinds je men laatste post er over las, alleen maar ergerquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yeah goed mén!![]()
heb je me nog niet gespot?
mee eensquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tinypic idd, maar ja eigenwijze vrouwen enzulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |