Waarschijnlijk wordt het weer Absolute Zero en daarna door naar Dollarsquote:
quote:
Ik zal t tegen dr zeggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Oja, moest ik ook nog even zeggen natuurlijkvan mij mag ze volgende keer ook wel mee komen hoor
We zijn na de wedstrijd tegen Frankrijk ff in Dollars geweest, was echt helemaal niks aanquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:42 schreef Doodkapje het volgende:
Waarschijnlijk wordt het weer Absolute Zero en daarna door naar Dollars
Waar ga je eigenlijk heen?quote:
Frankrijkquote:
Hey moblo, hoe is 't met je nieuwe brommerquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
feesten!
yeah goed mén!quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey moblo, hoe is 't met je nieuwe brommer?
Zag je me vlieguhhhh over de bemmelse dijk? vanaf Millingen af , maandagavond? En nee, het is niet goed gekomen sinds je men laatste post er over las, alleen maar ergerquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yeah goed mén!![]()
heb je me nog niet gespot?
mee eensquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tinypic idd, maar ja eigenwijze vrouwen enzulks
als ik het wel gezien had, had ik een lijntje gespannenquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zag je me vlieguhhhh over de bemmelse dijk? vanaf Millingen af , maandagavond? En nee, het is niet goed gekomen sinds je men laatste post er over las, alleen maar erger
Hij doet 't weerquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lekker belangrijk
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik het wel gezien had, had ik een lijntje gespannen
eensch isquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En bedankt...quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel mensen me dood willen hebben, alleen op Fok! begin ik al niet met tellenquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En bedankt...
Hoef ik bij jou niet te proberen, die tank van je walst er toch doorheen
Die is al oudquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij mij iemand "het wordt huilen of Wenen"
Iets met lessen enz?quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel mensen me dood willen hebben, alleen op Fok! begin ik al niet met tellen
ik móet wel
maar serieus.. je blijft lekker zonder rijbewijs rijden?echt, hulde hoor, stoer
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
je moest eens weten hoeveel mensen me dood willen hebben, alleen op Fok! begin ik al niet met tellen
ik móet wel
Ach jah hij is degene die zijn hele leven krom ligt als hij een ongeluk maakt of erger nog iemand dood rijdtquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik móet wel
Wel netjes he, kan je 'm nog eens gebruiken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje rolt het lijntje op
Die 5 minuten op de gsx600f? Heb sindsdien er niet meer op gereden hoor, zie het risico er heus wel van inquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik was in de veronderstelling dat je niet was teruggekomen op je illegale avontuurtje, mijn excuses..
* motorbloempje rolt het lijntje op
Beter iemand kapot rijden dan kreupelquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ach jah hij is degene die zijn hele leven krom ligt als hij een ongeluk maakt of erger nog iemand dood rijdt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |