Ik zit nog op je verslag te wachtenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik was nog pagina 5 van gister aant doorlezen
Ik wil zaterdag naar Basel maar ik moet werkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben waarschijnlijk ook in VB te vinden zaterdag.
Gokje: werkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb geen idee wat ik ga doen zaterdag
Als in ons bier brengenquote:
f) te lang met je vriendin op msn blijven kletsen en nu weer uit a t/m e moeten kiezenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
maar goed ik ga:
a) op bed leren
b) op bed leren maar in slaap vallen
c) sowieso meteen in slaap vallen
d) toch maar eerst ff douchsen, en dan op bed leren.
e) schijt aan dat leren, t gewoon zo gaan maken..*
(yashimethode is niet nodig want ik het is vooral herhaling van vorig jaar, en dit keer heb ik het meeste wel onthouden, dus zou altijd een gokje kunnen gaan wagen)
*=Doorhalen wat niet van toepassing is
ja daarom zal vast ook wel gebeurenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
f) te lang met je vriendin op msn blijven kletsen en nu weer uit a t/m e moeten kiezen
En swarma gister was je er nog zo van overtuigd dat we zaterdag weer in de stad gingen kijken
Dus dan kun je zaterdagavond geen voetbal kijkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit nog in dubio.. maar ik vond het wel über gezellig.. dus als CP mij op komt halen![]()
Ow wacht ik ging alleen zondag misschien naar de dierentuin
Of je combineert D en Cquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja we'll see.. nog een paar dagen voordat het zo ver is..
ik ga voor optie D denk ik
Heeft ie nou drie telefoonsquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarma met zijn nieuwe telnummer..
Nou meer als in hoe kom ik dan zondag weer in drutenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus dan kun je zaterdagavond geen voetbal kijken
Ben inmiddels vrij wakker dus gewoon ff douchen en dan gaan met die banaanquote:[..]
Of je combineert D en C
quote:
ow cali zei dat toch dat ze gesmst was ? mikkie heb ik wel gesmst maar die had mn nummer als t goed isquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is dan ook Mikkie die gesms't is.
Gast... wat de neuk moet je nou met drie telefoons?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]maar ik heb cali niet gesmst heb dr nummer niet
Die nieuwe nog nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow cali zei dat toch dat ze gesmst was ? mikkie heb ik wel gesmst maar die had mn nummer als t goed is
Ik zit dan denk ik in Eindhoven bij papa op de bank voetbal te kijkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:28 schreef swarmahoer het volgende:
maar zaterdag:
mikkie
swarma
coctail
pietje
yasha
wie nog meer ?
ja die wordt als het goed is overgezet naar nog een andere maar ja duurt lang bij de kpnquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die nieuwe nog nietHeb alleen dat nummer dat eindigt op 75
Volgens mij ook niet neequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]maar ik heb cali niet gesmst heb dr nummer niet
Ik denk alquote:
Hee, ik beloof niks hèquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:28 schreef swarmahoer het volgende:
maar zaterdag:
mikkie
swarma
coctail
pietje
yasha
wie nog meer ?
Goed, goed, dat ligt eraan wat je nodig hebt. Ik ga altijd naar Samir op de Groenestraat. Die is niet geweldig, maar voor dat simpele knippen van mij is 't primaquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:29 schreef thijsltc het volgende:
Wie weet een goede kapper in Nijmegen?
voor je krulletjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed, goed, dat ligt eraan wat je nodig hebt. Ik ga altijd naar Samir op de Groenestraat. Die is niet geweldig, maar voor dat simpele knippen van mij is 't prima.
Oranje permanent?quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:00 schreef Mikkie het volgende:
Oranje permanent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |