Ik heb et niet op hoogslapers...quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:29 schreef swarmahoer het volgende:
miss hadden we m niet moeten meenemen yasha kijk wat ie onder zn kloon gepost heeft
Verkracht?
zoete is veel lekkerderquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:31 schreef LastRequest het volgende:
Geeft niet Yasha, je moet toch leren
Ik ga vanavond naar SatC.. ben benieuwd.
Hebben ze trouwens bij die JT Carolus bioscoop op Plein 44 zoute popcorn?
Supreme Allied Commander Transformation (SACT)quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:33 schreef swarmahoer het volgende:
wat is sact
Als Swarma net zo met ze popcorn omgaat als met ze bier, dan ga ik wel een andere keer naar de filmquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Cinema roma heeft tegenwoordig ook loveseats in zaal 3
Keer op een filmavond met vrienden saw 3 gekeken, en eigenlijk vond ik het - als je verder kijkt dan de gore - toch een goede filmquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:50 schreef LastRequest het volgende:
Thanks voor de recensies CPIk vind pauze trouwens wel chill dus Carolus is een goeie voor mij
Servicebioscoop wil ik inderdaad ook nog wel eens heen..
Saw 1 heb ik ooit op dvd gekregen, nog nooit gekeken, ik vind dat echt doodengVan m'n beste vriend, die heeft duidelijk opgelet de afgelopen 14 jaar, aangezien ik een hekel heb aan dat soort films
Hihihi, ik zie dat afgeknalde stompje op die nek van die vrouw nog zo staanquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
SawIk vind het einde nog steeds zo freaking eng.. En ik vraag me nog steeds af waarom ik hem uberhaupt gekeken heb
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[COSC # 1] DGK COS+SC de onthulling van Gert
quote:
quote:
Die gast was toch gebanned ofzo? Was iig blij dat hij weg was... Nou, ik negeer je maar FLquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bedoel je de persoon op de foto of FL?
En negeren lijkt me het beste alhoewel ik er geen drol van snap
My badquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:14 schreef LastRequest het volgende:
Anders edit je je post even precies op het moment dat ik em quote haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |