1-0quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:33 schreef Dupje het volgende:
Alsof dat verschil maakt hoeveel je op fok zit
Al 2-0, ze heeft de fipoquote:
Geen zwarte vingers krijg hequote:Op woensdag 18 juni 2008 12:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
En even kijken of ik uberhaupt zoiets kan vervangen
Basel is 650 km, in een goede vijf uur te rijden als je een beetje doorknaltquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:10 schreef swarmahoer het volgende:
hoever is basel...coctail reed hoorde ik
Mwoah ik denk 't niet. Dan moet ik vanmiddag nog last-minute twee vrije dagen kunnen regelen in een toch al onderbezet weekend... dat lijkt me sterkquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, als je toch naar Basel gaat
.
daar heb je n punt iddquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:33 schreef Dupje het volgende:
Alsof dat verschil maakt hoeveel je op fok zit
Juh ik heb al een heel plan bedachtquote:
Ik heb mijne net opgehangenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo was opgehangen, nieuwe erin.. En weer verder leren
Ahhh goedzo!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Was ik ook weer![]()
4 fout, geweldig aangezien ik na gisteravond dacht dat het niks ging wordenNu alleen nog afrijden op de weg, dat kan waarschijnlijk in Augustus pas
Kut CBR
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Feli cp!!
Maar goed anders had ik mezelf schuldig gevoeld
Ja ik strubbelde ook echt tegenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omdat wij hem overgehaald hadden om mee te gaan.. En hij daardoor wel heel erg laat thuis was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |