Niveautje hier zeg, ik gooi er nog maar eenquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Beter iemand kapot rijden dan kreupelEn ja dat is echt zo
owja en gister klapte je m nog dichtquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa gaat los op Steve_Angello___Laidback_Luke_-_Show_Me_Be__Hardwell_Bootleg.mp3
Nou, ik was serieusquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niveautje hier zeg, ik gooi er nog maar een! in.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik was in de veronderstelling dat je niet was teruggekomen op je illegale avontuurtje, mijn excuses..
* motorbloempje rolt het lijntje op
Ernstig zatquote:
dat zegt niets, ook met AVB kan je nog illegaal de straat op hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]gewoon beter lezen, dan wist je dat ik maandag AVB en vandaag theorie heb gehaald
Anders moet je echt je hele leven betalen, en het "hele leven" van het slachtoffer stelt niks meer voor...quote:
Dat was de mix schat.. En dat was omdat ik dacht dat hij dan gewoon door zou spelen.. dat doet mijn telefoon namelijk wel, en deed mijn oude samsung met klepje ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
owja en gister klapte je m nog dicht
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:51 schreef swarmahoer het volgende:
ah mikkie heeft een nieuwe foto op zn hyves met de score van gisteravond
Dat doet die van mij zelfsquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat was de mix schat.. En dat was omdat ik dacht dat hij dan gewoon door zou spelen.. dat doet mijn telefoon namelijk wel, en deed mijn oude samsung met klepje ook
Mja, geeft wel aan dat ik moeite doe voor het papiertje pasje En bedanktquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zegt niets, ook met AVB kan je nog illegaal de straat op hoor
maar:
gefeliciteerd![]()
nix mix k mix jou door elkaar als je niet oppastquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat was de mix schat.. En dat was omdat ik dacht dat hij dan gewoon door zou spelen.. dat doet mijn telefoon namelijk wel, en deed mijn oude samsung met klepje ook
Nou, iig niet bij jouquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?
Dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
waarom begin ik altijd weer wakker te worden als ik naar bed wil gaan
Wie wil je daar voor meebrengen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nix mix k mix jou door elkaar als je niet oppast
ok je hebt gelijk jiweet tenslotte t best wat ik op mn tel heb staanquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wie wil je daar voor meebrengen?
en het was wel de mix
Waar héb je het overquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Parkeert gewoon ff zijn f1 wagen op de middenstip en knalt die bal tegen de lat
Daar zijn oplossingen voorquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
seks is te lang geleden
quote:bier niet,
Stevigheid is ook belangrijk. Als een man er maar leuk mee kan spelenquote:en mijn tieten mogen iets groter zijn maar ze zijn wel lekker stevig.
Wat weet jij daarvanquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:19 schreef swarmahoer het volgende:
die van yasha waren lekker stevig hoor
Hij heeft er gister tot 2 keer toe een klem opgezetquote:
Afgelopen vrijdag was er een live band... zaterdags ook volgens mij, dus dat zal wel weer goed zittenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We zijn na de wedstrijd tegen Frankrijk ff in Dollars geweest, was echt helemaal niks aan. De motorclub uit Rhenen was er
en er werd geen rock gedraaid maar matige feestmuziek (in Dollars
).
had je dr maar bij moeten zijnquote:
je vond t wel lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hij heeft er gister tot 2 keer toe een klem opgezet![]()
En NEE niet hoe jullie denken.. En jah hij heeft een tik op zijn vingers gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |