oeh... die schijnen eitwitrijk te zijnquote:Op woensdag 18 juni 200807:54 schreef OA het volgende:
Zo. Net even een enorme krekel uit kantoor verwijderd. De schoonmaakster zat meteen boven op de kast... [afbeelding]
Hai, genki des. Anata wa?quote:
Mwoa, ze zijn van fokniveau, ik kon geen glimlach toveren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Opnieuw voet aangespoeld Canada
die reacties ook
ik hoefde ook niet te toveren, kwam vanzelf..quote:Op woensdag 18 juni 200808:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, ze zijn van fokniveau, ik kon geen glimlach toveren.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, ze zijn van fokniveau, ik kon geen glimlach toveren.
quote:Op woensdag 18 juni 200808:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Opnieuw voet aangespoeld Canada
die reacties ook [afbeelding]
whehe.. okay, ik blijf er wel weg danquote:Op woensdag 18 juni 200808:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook niet. [afbeelding]
Doe ik zo m'n best om een enorm bericht van hoogstaande kwaliteit te schrijven, krijg je dit [afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://www.jortkelder.nl/aanslag2005.pngquote:
Mooi he, het Nederlandse belastingstelsel...quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:12 schreef indahnesia.com het volgende:
202000 verdienen en maar 114000 overhouden... mooi kut trouwens [ afbeelding ]
echt verneukt jaquote:Op woensdag 18 juni 200808:13 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi he, het Nederlandse belastingstelsel...
Tell me about it.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:12 schreef indahnesia.com het volgende:
202000 verdienen en maar 114000 overhouden... mooi kut trouwens [ afbeelding ]
Tja.quote:
Wat? Ben je nú al weer ontslagen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:32 schreef JortK het volgende:
Zo maar weer naar het werk, vandaag exit gesprek
quote:Op woensdag 18 juni 200808:32 schreef JortK het volgende:
Zo maar weer naar het werk, vandaag exit gesprek [afbeelding]
lijkt me ook, een exit-gesprek om binnen te komen klinkt al niet logischquote:Op woensdag 18 juni 200808:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga pas 1 juli bij me nieuwe baas beginnen, dit is het exit gesprek bij me oude [afbeelding]
Fok maakt meer kapot dan je lief isquote:
Het kwartje viel ja. Net wakker heh. Dan krijg je dat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:37 schreef JortK het volgende:
Ik ga pas 1 juli bij me nieuwe baas beginnen, dit is het exit gesprek bij me oude
Eerste vermelding in de dagelijkse KSC-stats voor Klonk en Fha.quote:Top 100 van dinsdag 17 juni 2008
07. 136 Pheno
10. 125 Klonk
12. 110 Houniet
13. 109 Papierversnipperaar
20. 087 Fha
27. 079 indahnesia.com
54. 058 MPG
90. 046 OA
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Hoezo, hij's nu toch heppie?quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:43 schreef Slarioux het volgende:
Vraag dat maar aan Arma.
Hij of Kasta was ooit ontslagen vanwege fok geloof ik. Kan ook een groot bullshit verhaal zijn geweestquote:
oh... zou zo maar bullshit kunnen zijn ja...quote:Op woensdag 18 juni 200808:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hij of Kasta was ooit ontslagen vanwege fok geloof ik. Kan ook een groot bullshit verhaal zijn geweest [afbeelding].
Oh dat verhaal. Mja.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:47 schreef Slarioux het volgende:
Hij of Kasta was ooit ontslagen vanwege fok geloof ik. Kan ook een groot bullshit verhaal zijn geweest.
Kasta toch, iets met een IP adres achterhalen en weet ik het watquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hij of Kasta was ooit ontslagen vanwege fok geloof ik. Kan ook een groot bullshit verhaal zijn geweest.
ja, da's ook zo moeilijkquote:Op woensdag 18 juni 200808:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kasta toch, iets met een IP adres achterhalen en weet ik het wat [afbeelding]
Die neem ik sowieso niet serieusquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kasta toch, iets met een IP adres achterhalen en weet ik het wat
Wel als het niet op je eigen server is. Kasta werkte in ieder geval bij een provider en heeft mbv het ipadres, het huisadres of telefoonnummer erbij gezocht. Iets wat toch echt verboden isquote:
Dat sowieso, ik vraag me af in welke inrichting die kloon zit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die neem ik sowieso niet serieus.
Fokken op je werk en dan nog gaan zeurenquote:
owh, op die manier.. nou ja....quote:Op woensdag 18 juni 200808:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel als het niet op je eigen server is. Kasta werkte in ieder geval bij een provider en heeft mbv het ipadres, het huisadres of telefoonnummer erbij gezocht. Iets wat toch echt verboden is [afbeelding]
Wij noemen het hier glazenwassersgeldquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:20 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat naar vergadering en daarna een paar kilo kersen kopen: met dubbeltjes en stuivers. Wasmachinegeld ftw
Ik verveelde me gisterenquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:43 schreef OA het volgende:
[..]
Eerste vermelding in de dagelijkse KSC-stats voor Klonk en Fha.
Maar ik sta er weer eens niet inquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:43 schreef OA het volgende:
[..]
Eerste vermelding in de dagelijkse KSC-stats voor Klonk en Fha.
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:54 schreef OA het volgende:
Zo. Net even een enorme krekel uit kantoor verwijderd. De schoonmaakster zat meteen boven op de kast...
Zeg maar tegen DaMartquote:
SpamMart zit nog prima, in die kast?quote:
Nee, niet in de kast, want dan zou hij er een keer uit moeten komen... hij zit gewoon in een grote legerkist met een ketting met 3 hangsloten er omheen.quote:
Whehe. Nog beterquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, niet in de kast, want dan zou hij er een keer uit moeten komen... hij zit gewoon in een grote legerkist met een ketting met 3 hangsloten er omheen.
Neem ontslag en ga naar het strandquote:
Legerquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, niet in de kast, want dan zou hij er een keer uit moeten komen... hij zit gewoon in een grote legerkist met een ketting met 3 hangsloten er omheen.
Dat is waarquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, er spoelt wel eens wat aan op het strand he.
Ben eigen baas, dus ontslag nemen hoeft niet echtquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ben eigen baas, dus ontslag nemen hoeft niet echtmaar heb toch verplichtingen richting klanten, dus das balen
Ontsla jezelf dan, en zeg de klanten dat je door personeelstekort wat langer nodig hebt dan geplandquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ben eigen baas, dus ontslag nemen hoeft niet echtmaar heb toch verplichtingen richting klanten, dus das balen
Puickquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ontsla jezelf dan, en zeg de klanten dat je door personeelstekort wat langer nodig hebt dan gepland.
Waar was dat ookalweer vanquote:Ain't that cute, but it's wrong !!!!!!!
2 Stupid Dogs, die grote ventquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:49 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Waar was dat ookalweer vanHet was een of andere cartoon op cartoon network (vroegah
), maar kan niet meer bedenken waar het van was
Voor de dorstquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:46 schreef Klonk het volgende:
Appeltje
Dat kan natuurlijk ookquote:
quote:
Ik zit geduldig te wachten op mijn nieuwe laptop. Levering gaat plaatsvinden in augustusquote:
Wat voor bedrijf heb je?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ontwikkelen webapplicaties / cms-systemen en dat soort grapjesquote:
Wat devven we vandaag? Deel 2quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:30 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ontwikkelen webapplicaties / cms-systemen en dat soort grapjesBen half freelancer en half student
Ain't it cute.... BUT IT'S WRONG!!!!!!!!!!!!1~!!!!~11quote:
cms zegt me absoluut niets... Lastige shit dus....quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:30 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ontwikkelen webapplicaties / cms-systemen en dat soort grapjesBen half freelancer en half student
Dat heb ik nou met Gnomequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:34 schreef Klonk het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan KDE op de een of andere manier...
quote:
Jaquote:
ik zit in KDE de hele tijd als een verdwaasde gek te klikken en alles zit op plekken waar je het niet zoektquote:
Content management systemen, zodat a-technische mensen zelf hun website kunnen onderhouden.. nieuwsberichten toevoegen, teksten en afbeeldingen bewerken e.d. zonder technische kennisquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:35 schreef OA het volgende:
[..]
cms zegt me absoluut niets... Lastige shit dus....
De grafische interface dus, zeg maar hoe het er uit ziet (erg kort door de bocht)quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja
Desktop Environments voor Linux
Zeg maar de GUI
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ain't it cute.... BUT IT'S WRONG!!!!!!!!!!!!1~!!!!~11
En dat heb ik met Gnome dusquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zit in KDE de hele tijd als een verdwaasde gek te klikken en alles zit op plekken waar je het niet zoekt
Preciesquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
De grafische interface dus, zeg maar hoe het er uit ziet (erg kort door de bocht)
quote:
Waarvan akte.quote:
GUIquote:Zeg maar de GUI
Zeg maar zoals de FP.. Ik hoef alleen maar tekst in te voeren en op submit te drukken!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Content management systemen, zodat a-technische mensen zelf hun website kunnen onderhouden.. nieuwsberichten toevoegen, teksten en afbeeldingen bewerken e.d. zonder technische kennis
Ah, das al veel duidelijker!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
De grafische interface dus, zeg maar hoe het er uit ziet (erg kort door de bocht)
Echt prachtig die kerel...quote:
Valt wel mee... Ik begrijp er alleen geen snars van....quote:
Denk je?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:46 schreef Klonk het volgende:
Met die plaatjes jaag je ze helemaal weg
Jij heet heul geen Jesper...quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:43 schreef MPG het volgende:
KDE:
[ afbeelding ]
Gnome:
[ afbeelding ]
Windows:
[ afbeelding ]
quote:
Grafische interfacequote:[..]
GUI![]()
exactquote:[..]
Zeg maar zoals de FP.. Ik hoef alleen maar tekst in te voeren en op submit te drukken!![]()
ja, he?quote:[..]
Ah, das al veel duidelijker!![]()
quote:[..]
Echt prachtig die kerel...![]()
Zie mijn illustratiesquote:[..]
Valt wel mee... Ik begrijp er alleen geen snars van....
Windowsquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:47 schreef Klonk het volgende:
Oeh, ja plaatjes is idd veel makkelijker, niet aan gedacht.
En dat plaatje van windows had echt niet gehoeven, verpest mijn hele dag...
Vergelijkend warenonderzoekquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:47 schreef Klonk het volgende:
Oeh, ja plaatjes is idd veel makkelijker, niet aan gedacht.
En dat plaatje van windows had echt niet gehoeven, verpest mijn hele dag...
Correct. Ik kan dan ook niet in korte tijd vanuit 3 verschillende OS'en screenshots maken, dus is Google mijn vriendquote:
Echt rot is dat ja, ik kan nu daadwerkelijk werk verrichtenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:49 schreef Klonk het volgende:
BSOD mis ik ook wel ja, dwong je gewoon even iets anders te gaan doen terwijl je een uur wacht tot je computer opnieuw was opgestart. Nu kan ik gewoon door blijven gaan...
Ik had een pc die wel 20x per uur een BSOD gaf... dan word je het wel ietwat zat...quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:49 schreef Klonk het volgende:
BSOD mis ik ook wel ja, dwong je gewoon even iets anders te gaan doen terwijl je een uur wacht tot je computer opnieuw was opgestart. Nu kan ik gewoon door blijven gaan...
zo hinderlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Echt rot is dat ja, ik kan nu daadwerkelijk werk verrichten
Ik zeg failek hetzelfde...quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Windows
Vista
BSDO's
Apple
OSX
einde carrierequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:53 schreef JortK het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)doet_striptease.html
Ik mag het hopen!quote:
1 te vroegquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:59 schreef Klonk het volgende:
Lunch
Hier ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:59 schreef Klonk het volgende:
Lunch
Dat wordt hier nog wel een half uurtje langerquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:00 schreef Klonk het volgende:
Ja, je hebt gelijkklokken luiden nu pas: lunch
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:14 schreef Klonk het volgende:
toch jammer dat zulke mooie meisjes neusspray snuiven...
Sterkte.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:19 schreef Klonk het volgende:
Dadelijk naar de pliesie, als ik niet meer terugkom, ehmm tja, dan heb ik het toch gedaan denk ik
Ik hoop op levenslangquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:19 schreef Klonk het volgende:
Dadelijk naar de pliesie, als ik niet meer terugkom, ehmm tja, dan heb ik het toch gedaan denk ik
* OA opent vast vervangingstopic in FOK...quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:19 schreef Klonk het volgende:
Klonk van der Slootquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:19 schreef Klonk het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, met een beetje mazzel is er gratis koffie
Nietsquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hello again
Wat heb jij met Japans?
Je bent begonnen met rokenquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:27 schreef JortK het volgende:
http://www.telegraaf.nl/a(...)r_Fart__.html?p=39,1
quote:
Eensch.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:47 schreef Pheno het volgende:
Roken is voor papier.
Klopt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:47 schreef Pheno het volgende:
Roken is voor polen.
Wat wou je anders roken?quote:
Muckiequote:
quote:
Is het al bijna morgenquote:
Muckiequote:
quote:
biiiiijnaquote:
OAquote:
quote:
Bingquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:40 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/1618201/61/Zoon_voor_Claudia_de_Breij.html
Bing Cornelis Bram de Breij. Wat een naam ook weer...
ga er maar niet vanuitquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:41 schreef Klonk het volgende:
Halli Hallo
fuck, was een half kruisverhoor, ik miste alleen nog Herr Flickmaar goed ze weten wat ze weten willen, hopelijk doen ze er ook iets mee...
Wie noemt z´n kind nu Bing, afgezien van papa en mama Crosby natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:44 schreef Muck het volgende:
zeg klonk, ik durf het haast niet te vragen, maar mag ik nog een keertje spammen in GC?
Lijkt haast wel op de Chinese manier gekozenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wie noemt z´n kind nu Bing, afgezien van papa en mama Crosby natuurlijk
gelukkig maarquote:En of ze er iets mee gaan doen, geen flauw idee, op de interne memo die ik dankzij mijn wonderbaarlijke op de koplees gave kon lezen vond men het toch een zeer ernstige zaak (en zo voelde het ook als getuige)
Ik vind je helemaal leukquote:
Ssstquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:51 schreef Klonk het volgende:
Laat MPG of mijn vriendin het maar niet horen
stiekem wel leukquote:En dat chinees doet me denken aan een heel slecht grapje:
Hoe heet de Chinese minister van Verkeer ?
Om-Lei-Ding
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:51 schreef Klonk het volgende:
Laat MPG of mijn vriendin het maar niet horen
quote:En dat chinees doet me denken aan een heel slecht grapje:
Om-Lei-Ding
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:40 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/1618201/61/Zoon_voor_Claudia_de_Breij.html
Bing Cornelis Bram de Breij. Wat een naam ook weer...
quote:
Zeg dat welquote:
Fhaquote:
quote:
quote:[..]
Zeg dat wel
Bing
Fhaquote:
goed he?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:02 schreef Klonk het volgende:
Je post heeft bijna meer smileys dan tekst
Wel lekker kort en bondigquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:51 schreef Klonk het volgende:
Om-Lei-Ding
Kindje?quote:
Hij staat genoteerd.quote:
MPG schrijft op de beslagen ramen van de douche in FOK!-smileysquote:
whehehequote:
zullen we het er over een jaar of 10 nog eens over hebben?quote:
quote:
nee,quote:
Inderdaad.quote:
Die van mijn buren heette ook zo!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:13 schreef Klonk het volgende:
Over namen gesproken ik ken iemand die heeft een kat en die heet meneer Jansen, gevolg ze staat elke avond meneer Jansen door de buurt te roepen als de kat binnen moet komen
Whehequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:13 schreef Klonk het volgende:
Over namen gesproken ik ken iemand die heeft een kat en die heet meneer Jansen, gevolg ze staat elke avond meneer Jansen door de buurt te roepen als de kat binnen moet komen
Zolang duurt dat heul niet, vloek en een zucht en je leven is verpest...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef Muck het volgende:
zullen we het er over een jaar of 10 nog eens over hebben?
Het kind van Muck en MPG krijgt wel veel initialen:quote:
En ik vond de naam al zo creatief, zijn er gewoon nog meer gekkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Die van mijn buren heette ook zo!
Totdat ze steeds dikker werd en mevrouw Jansen bleek te zijn
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kind van Muck en MPG krijgt wel veel initialen:
Karel Otto Frederik Ferdinand Isaac Engelbert voor een jongetje (en ze noemen hem John Coffee MuckPG).
Karolina Orphelia Frederique Floortje Irene Elizabeth (en ze noemen haar Zoetje MuckPG).
stoerquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Karel Otto Frederik Ferdinand Isaac Engelbert voor een jongetje (en ze noemen hem John Coffee MuckPG).
Karolina Orphelia Frederique Floortje Irene Elizabeth (en ze noemen haar Zoetje MuckPG).
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we houden het voorlopig even op oefenen okee?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zolang duurt dat heul niet, vloek en een zucht en je leven is verpest...
Mooiquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou het wel af maken ja
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Groot gelijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:23 schreef Muck het volgende:
[..]
we houden het voorlopig even op oefenen okee?
[..]
Mooi
Indahquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:19 schreef DaMart het volgende:
[..].
[..]
MPG oefent vast voor de zwangerschapsgym.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]dat is toepasselijk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whehehequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:23 schreef Klonk het volgende:
Zit even de ouwe lul uit te hangen en kwam Italo Greatest Hits tegen
Sabrina
op VH1 komt ie nog weleens voorbij
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
deed hier vroeger op FOk een topic, maar geen zin meer. Verder doe ik voor mijn eigen websites:quote:Op woensdag 18 juni 200815:28 schreef Klonk het volgende:
Indah heb je nog ergens die site waar je dagelijkse belevenissen in Indonesie bijhield ?
ah, tof bedanktquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
deed hier vroeger op FOk een topic, maar geen zin meer. Verder doe ik voor mijn eigen websites:
http://indahnesia.com (Engels)
http://indonesiepagina.nl (Nederlands)
Ik heb wat voor je als troostquote:
jumjumquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik heb wat voor je als troost![]()
[ afbeelding ]
tevens sorry alvast voor de slechte grap
quote:Op woensdag 18 juni 200815:34 schreef JortK het volgende:
indah ik heb hem nog niet binnen [afbeelding]
foto's!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:![]()
tering, er staat hier iets in de fik
![]()
kut!
Gooi je bier er op!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:![]()
tering, er staat hier iets in de fik
![]()
kut!
Soms moet je drastische maatregelen nemen..quote:
gek!quote:
die ontploft als je die op het vuur gooitquote:Op woensdag 18 juni 200815:41 schreef Klonk het volgende:
of een brandblusser...
quote:
vanochtend vroeg Indonesische tijd.quote:Op woensdag 18 juni 200815:44 schreef OA het volgende:
Indah, wanneer is dit gebeurd?: http://indonesiepagina.nl(...)woonwijk_jakarta.php
ohquote:Op woensdag 18 juni 200815:47 schreef Klonk het volgende:
Ik bedoel natuurlijk de brandblusser leegspuiten...
Whehequote:
Bieren dan!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:46 schreef Intrepidity het volgende:
w00t, vanavond ben ik (mits geen opdoemende bugs) gewoon vrijVoor het eerst in 5 maanden ofzo
toen ik het schreef wist ik dat iemand het verkeerd ging opvattenquote:
Dat is in het Indonesischischhishquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:49 schreef indahnesia.com het volgende:wtf..
de titel "Verkracht door een ladyboy"
http://news.okezone.com/i(...)swa-smp-lapor-polisi![]()
het moet niet gekker worden.
gelukkig dan maarquote:Op woensdag 18 juni 200815:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
toen ik het schreef wist ik dat iemand het verkeerd ging opvatten [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |