Wij noemen het hier glazenwassersgeldquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:20 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat naar vergadering en daarna een paar kilo kersen kopen: met dubbeltjes en stuivers. Wasmachinegeld ftw
Ik verveelde me gisterenquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:43 schreef OA het volgende:
[..]
Eerste vermelding in de dagelijkse KSC-stats voor Klonk en Fha.
Maar ik sta er weer eens niet inquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:43 schreef OA het volgende:
[..]
Eerste vermelding in de dagelijkse KSC-stats voor Klonk en Fha.
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:54 schreef OA het volgende:
Zo. Net even een enorme krekel uit kantoor verwijderd. De schoonmaakster zat meteen boven op de kast...
Zeg maar tegen DaMartquote:
SpamMart zit nog prima, in die kast?quote:
Nee, niet in de kast, want dan zou hij er een keer uit moeten komen... hij zit gewoon in een grote legerkist met een ketting met 3 hangsloten er omheen.quote:
Whehe. Nog beterquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, niet in de kast, want dan zou hij er een keer uit moeten komen... hij zit gewoon in een grote legerkist met een ketting met 3 hangsloten er omheen.
Neem ontslag en ga naar het strandquote:
Legerquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, niet in de kast, want dan zou hij er een keer uit moeten komen... hij zit gewoon in een grote legerkist met een ketting met 3 hangsloten er omheen.
Dat is waarquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, er spoelt wel eens wat aan op het strand he.
Ben eigen baas, dus ontslag nemen hoeft niet echtquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ben eigen baas, dus ontslag nemen hoeft niet echtmaar heb toch verplichtingen richting klanten, dus das balen
Ontsla jezelf dan, en zeg de klanten dat je door personeelstekort wat langer nodig hebt dan geplandquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ben eigen baas, dus ontslag nemen hoeft niet echtmaar heb toch verplichtingen richting klanten, dus das balen
Puickquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ontsla jezelf dan, en zeg de klanten dat je door personeelstekort wat langer nodig hebt dan gepland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |