quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ben eigen baas, dus ontslag nemen hoeft niet echtmaar heb toch verplichtingen richting klanten, dus das balen
Ontsla jezelf dan, en zeg de klanten dat je door personeelstekort wat langer nodig hebt dan geplandquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ben eigen baas, dus ontslag nemen hoeft niet echtmaar heb toch verplichtingen richting klanten, dus das balen
Puickquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ontsla jezelf dan, en zeg de klanten dat je door personeelstekort wat langer nodig hebt dan gepland.
Waar was dat ookalweer vanquote:Ain't that cute, but it's wrong !!!!!!!
2 Stupid Dogs, die grote ventquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:49 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Waar was dat ookalweer vanHet was een of andere cartoon op cartoon network (vroegah
), maar kan niet meer bedenken waar het van was
Voor de dorstquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:46 schreef Klonk het volgende:
Appeltje
Dat kan natuurlijk ookquote:
quote:
Ik zit geduldig te wachten op mijn nieuwe laptop. Levering gaat plaatsvinden in augustusquote:
Wat voor bedrijf heb je?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ontwikkelen webapplicaties / cms-systemen en dat soort grapjesquote:
Wat devven we vandaag? Deel 2quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:30 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ontwikkelen webapplicaties / cms-systemen en dat soort grapjesBen half freelancer en half student
Ain't it cute.... BUT IT'S WRONG!!!!!!!!!!!!1~!!!!~11quote:
cms zegt me absoluut niets... Lastige shit dus....quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:30 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ontwikkelen webapplicaties / cms-systemen en dat soort grapjesBen half freelancer en half student
Dat heb ik nou met Gnomequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:34 schreef Klonk het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan KDE op de een of andere manier...
quote:
Jaquote:
ik zit in KDE de hele tijd als een verdwaasde gek te klikken en alles zit op plekken waar je het niet zoektquote:
Content management systemen, zodat a-technische mensen zelf hun website kunnen onderhouden.. nieuwsberichten toevoegen, teksten en afbeeldingen bewerken e.d. zonder technische kennisquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:35 schreef OA het volgende:
[..]
cms zegt me absoluut niets... Lastige shit dus....
De grafische interface dus, zeg maar hoe het er uit ziet (erg kort door de bocht)quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja
Desktop Environments voor Linux
Zeg maar de GUI
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ain't it cute.... BUT IT'S WRONG!!!!!!!!!!!!1~!!!!~11
En dat heb ik met Gnome dusquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zit in KDE de hele tijd als een verdwaasde gek te klikken en alles zit op plekken waar je het niet zoekt
Preciesquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
De grafische interface dus, zeg maar hoe het er uit ziet (erg kort door de bocht)
quote:
Waarvan akte.quote:
GUIquote:Zeg maar de GUI
Zeg maar zoals de FP.. Ik hoef alleen maar tekst in te voeren en op submit te drukken!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Content management systemen, zodat a-technische mensen zelf hun website kunnen onderhouden.. nieuwsberichten toevoegen, teksten en afbeeldingen bewerken e.d. zonder technische kennis
Ah, das al veel duidelijker!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
De grafische interface dus, zeg maar hoe het er uit ziet (erg kort door de bocht)
Echt prachtig die kerel...quote:
Valt wel mee... Ik begrijp er alleen geen snars van....quote:
Denk je?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:46 schreef Klonk het volgende:
Met die plaatjes jaag je ze helemaal weg
Jij heet heul geen Jesper...quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:43 schreef MPG het volgende:
KDE:
[ afbeelding ]
Gnome:
[ afbeelding ]
Windows:
[ afbeelding ]
quote:
Grafische interfacequote:[..]
GUI![]()
exactquote:[..]
Zeg maar zoals de FP.. Ik hoef alleen maar tekst in te voeren en op submit te drukken!![]()
ja, he?quote:[..]
Ah, das al veel duidelijker!![]()
quote:[..]
Echt prachtig die kerel...![]()
Zie mijn illustratiesquote:[..]
Valt wel mee... Ik begrijp er alleen geen snars van....
Windowsquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:47 schreef Klonk het volgende:
Oeh, ja plaatjes is idd veel makkelijker, niet aan gedacht.
En dat plaatje van windows had echt niet gehoeven, verpest mijn hele dag...
Vergelijkend warenonderzoekquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:47 schreef Klonk het volgende:
Oeh, ja plaatjes is idd veel makkelijker, niet aan gedacht.
En dat plaatje van windows had echt niet gehoeven, verpest mijn hele dag...
Correct. Ik kan dan ook niet in korte tijd vanuit 3 verschillende OS'en screenshots maken, dus is Google mijn vriendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |