oeh... die schijnen eitwitrijk te zijnquote:Op woensdag 18 juni 200807:54 schreef OA het volgende:
Zo. Net even een enorme krekel uit kantoor verwijderd. De schoonmaakster zat meteen boven op de kast... [afbeelding]
Hai, genki des. Anata wa?quote:
Mwoa, ze zijn van fokniveau, ik kon geen glimlach toveren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Opnieuw voet aangespoeld Canada
die reacties ook
ik hoefde ook niet te toveren, kwam vanzelf..quote:Op woensdag 18 juni 200808:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, ze zijn van fokniveau, ik kon geen glimlach toveren.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, ze zijn van fokniveau, ik kon geen glimlach toveren.
quote:Op woensdag 18 juni 200808:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Opnieuw voet aangespoeld Canada
die reacties ook [afbeelding]
whehe.. okay, ik blijf er wel weg danquote:Op woensdag 18 juni 200808:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook niet. [afbeelding]
Doe ik zo m'n best om een enorm bericht van hoogstaande kwaliteit te schrijven, krijg je dit [afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://www.jortkelder.nl/aanslag2005.pngquote:
Mooi he, het Nederlandse belastingstelsel...quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:12 schreef indahnesia.com het volgende:
202000 verdienen en maar 114000 overhouden... mooi kut trouwens [ afbeelding ]
echt verneukt jaquote:Op woensdag 18 juni 200808:13 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi he, het Nederlandse belastingstelsel...
Tell me about it.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:12 schreef indahnesia.com het volgende:
202000 verdienen en maar 114000 overhouden... mooi kut trouwens [ afbeelding ]
Tja.quote:
Wat? Ben je nú al weer ontslagen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:32 schreef JortK het volgende:
Zo maar weer naar het werk, vandaag exit gesprek
quote:Op woensdag 18 juni 200808:32 schreef JortK het volgende:
Zo maar weer naar het werk, vandaag exit gesprek [afbeelding]
lijkt me ook, een exit-gesprek om binnen te komen klinkt al niet logischquote:Op woensdag 18 juni 200808:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga pas 1 juli bij me nieuwe baas beginnen, dit is het exit gesprek bij me oude [afbeelding]
Fok maakt meer kapot dan je lief isquote:
Het kwartje viel ja. Net wakker heh. Dan krijg je dat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:37 schreef JortK het volgende:
Ik ga pas 1 juli bij me nieuwe baas beginnen, dit is het exit gesprek bij me oude
Eerste vermelding in de dagelijkse KSC-stats voor Klonk en Fha.quote:Top 100 van dinsdag 17 juni 2008
07. 136 Pheno
10. 125 Klonk
12. 110 Houniet
13. 109 Papierversnipperaar
20. 087 Fha
27. 079 indahnesia.com
54. 058 MPG
90. 046 OA
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Hoezo, hij's nu toch heppie?quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:43 schreef Slarioux het volgende:
Vraag dat maar aan Arma.
Hij of Kasta was ooit ontslagen vanwege fok geloof ik. Kan ook een groot bullshit verhaal zijn geweestquote:
oh... zou zo maar bullshit kunnen zijn ja...quote:Op woensdag 18 juni 200808:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hij of Kasta was ooit ontslagen vanwege fok geloof ik. Kan ook een groot bullshit verhaal zijn geweest [afbeelding].
Oh dat verhaal. Mja.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:47 schreef Slarioux het volgende:
Hij of Kasta was ooit ontslagen vanwege fok geloof ik. Kan ook een groot bullshit verhaal zijn geweest.
Kasta toch, iets met een IP adres achterhalen en weet ik het watquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hij of Kasta was ooit ontslagen vanwege fok geloof ik. Kan ook een groot bullshit verhaal zijn geweest.
ja, da's ook zo moeilijkquote:Op woensdag 18 juni 200808:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kasta toch, iets met een IP adres achterhalen en weet ik het wat [afbeelding]
Die neem ik sowieso niet serieusquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kasta toch, iets met een IP adres achterhalen en weet ik het wat
Wel als het niet op je eigen server is. Kasta werkte in ieder geval bij een provider en heeft mbv het ipadres, het huisadres of telefoonnummer erbij gezocht. Iets wat toch echt verboden isquote:
Dat sowieso, ik vraag me af in welke inrichting die kloon zit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die neem ik sowieso niet serieus.
Fokken op je werk en dan nog gaan zeurenquote:
owh, op die manier.. nou ja....quote:Op woensdag 18 juni 200808:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel als het niet op je eigen server is. Kasta werkte in ieder geval bij een provider en heeft mbv het ipadres, het huisadres of telefoonnummer erbij gezocht. Iets wat toch echt verboden is [afbeelding]
Wij noemen het hier glazenwassersgeldquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:20 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat naar vergadering en daarna een paar kilo kersen kopen: met dubbeltjes en stuivers. Wasmachinegeld ftw
Ik verveelde me gisterenquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:43 schreef OA het volgende:
[..]
Eerste vermelding in de dagelijkse KSC-stats voor Klonk en Fha.
Maar ik sta er weer eens niet inquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:43 schreef OA het volgende:
[..]
Eerste vermelding in de dagelijkse KSC-stats voor Klonk en Fha.
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:54 schreef OA het volgende:
Zo. Net even een enorme krekel uit kantoor verwijderd. De schoonmaakster zat meteen boven op de kast...
Zeg maar tegen DaMartquote:
SpamMart zit nog prima, in die kast?quote:
Nee, niet in de kast, want dan zou hij er een keer uit moeten komen... hij zit gewoon in een grote legerkist met een ketting met 3 hangsloten er omheen.quote:
Whehe. Nog beterquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, niet in de kast, want dan zou hij er een keer uit moeten komen... hij zit gewoon in een grote legerkist met een ketting met 3 hangsloten er omheen.
Neem ontslag en ga naar het strandquote:
Legerquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, niet in de kast, want dan zou hij er een keer uit moeten komen... hij zit gewoon in een grote legerkist met een ketting met 3 hangsloten er omheen.
Dat is waarquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, er spoelt wel eens wat aan op het strand he.
Ben eigen baas, dus ontslag nemen hoeft niet echtquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ben eigen baas, dus ontslag nemen hoeft niet echtmaar heb toch verplichtingen richting klanten, dus das balen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |