En ik vond de naam al zo creatief, zijn er gewoon nog meer gekkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Die van mijn buren heette ook zo!
Totdat ze steeds dikker werd en mevrouw Jansen bleek te zijn
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kind van Muck en MPG krijgt wel veel initialen:
Karel Otto Frederik Ferdinand Isaac Engelbert voor een jongetje (en ze noemen hem John Coffee MuckPG).
Karolina Orphelia Frederique Floortje Irene Elizabeth (en ze noemen haar Zoetje MuckPG).
stoerquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Karel Otto Frederik Ferdinand Isaac Engelbert voor een jongetje (en ze noemen hem John Coffee MuckPG).
Karolina Orphelia Frederique Floortje Irene Elizabeth (en ze noemen haar Zoetje MuckPG).
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we houden het voorlopig even op oefenen okee?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zolang duurt dat heul niet, vloek en een zucht en je leven is verpest...
Mooiquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou het wel af maken ja
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Groot gelijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:23 schreef Muck het volgende:
[..]
we houden het voorlopig even op oefenen okee?
[..]
Mooi
Indahquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:19 schreef DaMart het volgende:
[..].
[..]
MPG oefent vast voor de zwangerschapsgym.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]dat is toepasselijk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whehehequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:23 schreef Klonk het volgende:
Zit even de ouwe lul uit te hangen en kwam Italo Greatest Hits tegen
Sabrina
op VH1 komt ie nog weleens voorbij
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
deed hier vroeger op FOk een topic, maar geen zin meer. Verder doe ik voor mijn eigen websites:quote:Op woensdag 18 juni 200815:28 schreef Klonk het volgende:
Indah heb je nog ergens die site waar je dagelijkse belevenissen in Indonesie bijhield ?
ah, tof bedanktquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
deed hier vroeger op FOk een topic, maar geen zin meer. Verder doe ik voor mijn eigen websites:
http://indahnesia.com (Engels)
http://indonesiepagina.nl (Nederlands)
Ik heb wat voor je als troostquote:
jumjumquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik heb wat voor je als troost![]()
[ afbeelding ]
tevens sorry alvast voor de slechte grap
quote:Op woensdag 18 juni 200815:34 schreef JortK het volgende:
indah ik heb hem nog niet binnen [afbeelding]
foto's!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:![]()
tering, er staat hier iets in de fik
![]()
kut!
Gooi je bier er op!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:![]()
tering, er staat hier iets in de fik
![]()
kut!
Soms moet je drastische maatregelen nemen..quote:
gek!quote:
die ontploft als je die op het vuur gooitquote:Op woensdag 18 juni 200815:41 schreef Klonk het volgende:
of een brandblusser...
quote:
vanochtend vroeg Indonesische tijd.quote:Op woensdag 18 juni 200815:44 schreef OA het volgende:
Indah, wanneer is dit gebeurd?: http://indonesiepagina.nl(...)woonwijk_jakarta.php
ohquote:Op woensdag 18 juni 200815:47 schreef Klonk het volgende:
Ik bedoel natuurlijk de brandblusser leegspuiten...
Whehequote:
Bieren dan!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:46 schreef Intrepidity het volgende:
w00t, vanavond ben ik (mits geen opdoemende bugs) gewoon vrijVoor het eerst in 5 maanden ofzo
toen ik het schreef wist ik dat iemand het verkeerd ging opvattenquote:
Dat is in het Indonesischischhishquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:49 schreef indahnesia.com het volgende:wtf..
de titel "Verkracht door een ladyboy"
http://news.okezone.com/i(...)swa-smp-lapor-polisi![]()
het moet niet gekker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |