Hoe kom je daarbij? Hij ligt pas de 23ste in de winkel...quote:Op zondag 15 juni 2008 20:06 schreef -skippybal- het volgende:
Het is niet echt lekken als de plaat al in de winkel ligt he(Bij Infadels dan)
Precies wat ik dachtquote:
jawelquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht
Je usericon doet het niet
Die van LMK is wit, bij jou staat er een kruisje.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
jawelDie van LMK doet het juist niet.
Veel nieuwe namen voor LL trouwens![]()
Ik heb gelukkig de vrijdag vrij gekregen op m'n stage, maar ik kan nu dus pas op donderdagavond gaan
Oh, ik las ergens dat 'ie op de 16e al uit kwam ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Hij ligt pas de 23ste in de winkel...
Prijs niet bekend, maar ik gok dat Bright Eyes tegenwoordig best een dure vogel is...quote:Conor Oberst and the Mystic Valley Band Concerts - Tuesday 2 September 2008 at Melkweg
Mijn fietsen zijn altijd binnen een paar weken kapotquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:14 schreef -skippybal- het volgende:
En wie o wie van de Nijmegenaren heeft een gare stationsfiets die voor een klein en liev prijsje naar mij toe mag? Eventueel met een extra rozijnen- of mueslibol[ afbeelding ]
Ik zie bij Lienelien nog steeds een kruisje, de avatar van LMK zie ik wel weer. En ik heb windows IE dus aan firefox kan het niet liggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:05 schreef frame-saw het volgende:
Lienelien heeft gewoon The Strokes staan hoor, en die van LMK is ook wit bij mij.
Mss ligt het aan Firefox?
Nopequote:Op woensdag 18 juni 2008 12:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh, ik las ergens dat 'ie op de 16e al uit kwam ofzo
En wie o wie van de Nijmegenaren heeft een gare stationsfiets die voor een klein en liev prijsje naar mij toe mag? Eventueel met een extra rozijnen- of mueslibol[ afbeelding ]
Dan ligt het aan IE, ik heb FFquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie bij Lienelien nog steeds een kruisje, de avatar van LMK zie ik wel weer. En ik heb windows IE dus aan firefox kan het niet liggen
Feli trouwens jakkop![]()
Pff, iedereen ook hier met de plaatjesprobleempjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:25 schreef frame-saw het volgende:
Ah dan zouden het nieuwe nr's kunnen zijn. Maar nee ik zie hem nog steeds niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er ook focking veel zin in!
[ Bericht 3% gewijzigd door Thijsssss op 18-06-2008 16:38:05 (setlist onder spoiler gezet) ]
Mooi, dus je gaat wel slagen? En nog gefeliciteerd.quote:
En dan gelijk in de rij gaan liggen voor Last Shadow Puppets kaartjes?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:20 schreef Leonos het volgende:
Heb zin in vrijdag. Heel de nacht in Tivoli hangen
same here...quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:20 schreef Leonos het volgende:
Heb zin in vrijdag. Heel de nacht in Tivoli hangen
Schijnt dat ze het te vroeg bekend gemaakt hadden. Concert datum zal wel kloppen, maar voorverkoop zou wel eens anders kunnen zijn nu.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:25 schreef frame-saw het volgende:
Het staat niet meer op de Paradiso-site, van LSTP. Ook niet op ticketservice, vreemd?
De foto's in haar fokfotoboek zijn niet goed genoeg?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:12 schreef Leonos het volgende:
MaJo. Waar blijft die foto van je zodat ik een biertje bij je kan opeisen vrijdag?
Voor zover ik weet zijn dat idd nieuwe nummers. Ik ben benieuwd! Heb er wel zin in, vorige keer (al weer te lang geleden) was geweldigquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:06 schreef -skippybal- het volgende:
Setlist laatste gig van Maxïmo Park:
[ afbeelding ]
Wieuww, nieuw materiaalOf zijn dat B-kantjes?
Nou wordt ie mooiquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:12 schreef Leonos het volgende:
MaJo. Waar blijft die foto van je zodat ik een biertje bij je kan opeisen vrijdag?
Je hebt nog steeds mijn reputatie als zwarthandelaar niet weggehaald
Had je maar moeten luisteren naar de user die in april (gekscherend) zei dat ze "toch wel in Doornroosje komen"quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef Mistaken het volgende:
En dan zit ik dus 10 augustus in een non-uitverkochte zaal in Amsterdam
Echt, waar komt al dat Kaiser Chiefs-gebash toch ineens vandaan? Het is en blijft een leuke middelmatige rock-band, met zeer catchy nummers. Perfect voor festivals, misschien minder lang houdbaar op plaat. Maar hier moet ik ze toch even verdedigen. Op hun omhoog geprezen debuutplaat staan misschien 4 fatsoenlijke composities, de rest is pure bagger. Persoonlijk kan ik er niet meer naar luisteren. Maar de optredens die ik in 2005/2006 van ze heb gezien waren zeer vermakelijk en vol met potentie.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:22 schreef frame-saw het volgende:
En ik ben het met jou eens.
Ik vind KC sowieso echt bagger geworden, slaat nergens meer op.
Is er wel eens iemand geweest die géén problemen met CD-Wow had?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:20 schreef jakkop het volgende:
Voor de mensen die wel eens bij cd-wow bestellen: als ik kijk bij track your order vind tie niks. Is alles nu wel geod gegaan?
Hmm, no thanks. Ik heb al 2 albums van ze.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:04 schreef AMDB het volgende:
Nieuw Franz Ferdinand nummer, klinkt erg....Franz Ferdinand...
Oh man, wanneer stopt het nu eens... Speel je rustig UEFA FIFA 2008, hoor je weer die verrekte "ABC, 123, I love you, you love me"-composities voorbij komen. Inspiratieloze kliekjes...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:49 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Pete and the Pirates - Mr. Understanding, it is.
De promo van het Rascals-album is al maanden uit. Die klinkt lekker experimenteel, fijn om naar te luisteren. Complete album nog niet beluisterd. Beetje jammer van de bandnaam, maar steekt met kop en schouders boven de norm uit. Miles is een goede componist, wat hij ook ruimschoots bewezen heeft in The Last Shadow Puppets.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:58 schreef Thijsssss het volgende:
Nieuwe Infadels en The Rascals zijn gelekt... Succes met zoeken
Ik vind het ook een wat overtrokken reactie voor een 35-jarige miljonair. Aan de andere kant is het mooi hoe zo'n onrespectvolle pauper de les gelezen wordt door de grote man in het spotlicht. Op Pinkpop 2003 zei hij ook zoiets geweldigs. Ergens in het voorste vak was een opgefokte gast ruzie aan het zoeken. Ik kon het zelf niet goed zien, maar het was duidelijk dat er iets aan de hand was. Toen sprak Josh 'em eens wat van zijn Nederlandse woorden toequote:Op maandag 16 juni 2008 11:57 schreef -skippybal- het volgende:
Een extreem trieste Josh Homme (QOTSA)
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Hij ligt pas de 23ste in de winkel...
Ik heb 'em van het weekend al zien liggen, -skippybal- heeft gelijk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh, ik las ergens dat 'ie op de 16e al uit kwam ofzo
quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En MP gaat waarschijnlijk m'n laatste optreden (van een grote band) waar nog bij gerookt mag worden
Onzin. CDWow is gezegend met een prima klantenservice, dus je moet gewoon even een mailtje sturen via de application op de site, en je krijgt geheid binnen een paar uur (tijdens kantooruren) een reactie.quote:Op donderdag 19 juni 2008 02:29 schreef Aisumasen het volgende:
Is er wel eens iemand geweest die géén problemen met CD-Wow had?![]()
De oplossing is simpel: eBay.
Heb van de week de Wolfmother DVD besteld en is net binnen gekomen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Onzin. CDWow is gezegend met een prima klantenservice, dus je moet gewoon even een mailtje sturen via de application op de site, en je krijgt geheid binnen een paar uur (tijdens kantooruren) een reactie.
Ik vind KC ook heel erg tof hoor, maar jezelf de nieuwe Oasis noemen is ook weer zoietsquote:Op donderdag 19 juni 2008 02:29 schreef Aisumasen het volgende:
Echt, waar komt al dat Kaiser Chiefs-gebash toch ineens vandaan? Het is en blijft een leuke middelmatige rock-band, met zeer catchy nummers. Perfect voor festivals, misschien minder lang houdbaar op plaat. Maar hier moet ik ze toch even verdedigen. Op hun omhoog geprezen debuutplaat staan misschien 4 fatsoenlijke composities, de rest is pure bagger. Persoonlijk kan ik er niet meer naar luisteren. Maar de optredens die ik in 2005/2006 van ze heb gezien waren zeer vermakelijk en vol met potentie.
Toen kwam die tweede plaat, en sindsdien hebben ze echt iets om op te bouwen. Dat album staat vol met catchy melodieën, gewoon zeer goede rock-nummers. 10 keer beter dan de debuutplaat, en je kunt duszeggen dat de band flink gegroeid is. Dat zag je ook terug in de optredens, hun show op Lowlands 2007 vond ik zelfs redelijk indrukwekkend. Ze wisten anderhalf uur lang te boeien, op visueel en muzikaal gebied. Juist vanaf het moment dat ik Kaiser Chiefs volwaardig begon te waarderen, las ik steeds meer negatieve reacties. Waar komt dat vandaan?
Ik ben best benieuwd naar hun derde album, geproduceerd door Mark Ronson. Hopelijk betekent dat niet dat er in elk nummer dezelfde drumloopjes en toetertjes te horen zijn, zoals de meeste van zijn producties. Nieuw nummer 'You Want History' klinkt in ieder geval als een hit!
Geen voorprogramma, alleen een dj.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:34 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft Maxïmo Park geen voorprogramma? Anders moet ik waarschinlijk het begin missen
Ik vind 'm relaxt, spellingscontrole is soms ook wel makkelijk. En nieuwe adresbalk is tof.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:35 schreef frame-saw het volgende:
Is de nieuwe versie van Firefox gewoon kut of moet je er aan wennen?
Die irritante spellingscontrole (al kan je die uitzetten) en prrft.
Awesome, bedankt ik ga zeker kijken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:28 schreef -skippybal- het volgende:
Voor de mensen die Sigur Rós leuk vinden, om 2325 komt Heima op Canvas
Volgende week zondag moet Nederland de finale van het EK spelenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:02 schreef MaJo het volgende:
Dan nog een andere tip: volgende week zondag de finale van Mooie Noten in het VondelparkNaast de 4 finalisten treden Hit me TV, pEp en Voicst op. Ik ga wel even buurten denk ik
Dit duurt van 13.00 tot 18.00uquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgende week zondag moet Nederland de finale van het EK spelen
Thnxquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:30 schreef Toad het volgende:
7 weken! JIj bent ook lekker vaak in het buitenland; me=jaloers.
Iig. veel plezier.
hoe dan? Of vanochtend nog net op tijd?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:00 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb er wel één!
Je wilt niet weten hoe blij ik ben, jeetje. Geen fake-kaartjes op MP-stress, maar gewoon via ticketservice
Een vriendin heeft gister besteld via internetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
hoe dan? Of vanochtend nog net op tijd?
Ik vond het eigenlijk best wel kutquote:Op zondag 22 juni 2008 13:41 schreef Mistaken het volgende:
Trouwens hoe was het concert van Maximo Park!?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgende week zondag moet Nederland de finale van het EK spelen
Waar stond je eigenlijk in de zaal? Want ik stond rechts vooraan, en daar was het geluid juist erg goed.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk best wel kut
Geluid was abominabel slecht, vooral de eerste helft. Nadruk weer eens op drums en gitaarToetsen waren vaak niet eens te horen of overheersde juist weer alles...
En dan zie je die geluidsman heel stoer aan allemaal kleine dingen pielen terwijl 'ie niet eens kan horen dat het geluid gewoon verrot is
En de nieuwe nummer zuigen big-time![]()
Over een bepaald percentage van het publiek ga ik het maar niet eens hebben...
Eerst bijna compleet vooraan maar daar waande ik me na een tijdje in 1979 bij een Buzzcocks optreden en dus uiteindelijk rechts voor de guildsman uit gekomen.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Waar stond je eigenlijk in de zaal? Want ik stond rechts vooraan, en daar was het geluid juist erg goed.
Misschien ligt het aan je eigen gehoor?quote:Op zondag 22 juni 2008 14:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Geluid was abominabel slecht, vooral de eerste helft. Nadruk weer eens op drums en gitaarToetsen waren vaak niet eens te horen of overheersde juist weer alles...
En dan zie je die geluidsman heel stoer aan allemaal kleine dingen pielen terwijl 'ie niet eens kan horen dat het geluid gewoon verrot is
Dus ik moet misschien wel blij zijn dat ik naar Paradiso ga! Omdat daar de kans nog bestaat dat het beter is!quote:Op zondag 22 juni 2008 14:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat eerste nummer viel volgens mij nog wel mee. De eerste keer dat ik Our Earthly Pleasures hoorde was ik volgens mij ook niet onder de indruk. Dat tweede nummer kon mij ook niet erg boeien, hoop dat de rest van het album wel iets beter gaat worden.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bright Eyesquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Prijs niet bekend, maar ik gok dat Bright Eyes tegenwoordig best een dure vogel is...
En de Melkweg zuigt, dus go Doornroosje Tivoli!!
16 euro <3quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:09 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Bright Eyes![]()
Heb erg mooie herinneringen bij Lua, wat ook gewoon een meesterlijk mooi en breekbaar nummer is. Als hij te betalen is, ga ik zeker!
¤16,- dus (stiekempjes 21...) en de vvk begint morgenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:09 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Bright Eyes![]()
Heb erg mooie herinneringen bij Lua, wat ook gewoon een meesterlijk mooi en breekbaar nummer is. Als hij te betalen is, ga ik zeker!
John Mayer is een meester!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:05 schreef Lieke_K het volgende:
Joehoe! Infadels waren gaaf! Ook al waren ze niet zo vet als John Mayer gister, maar hee, er moet er één de baas zijn.
Goed te betalen dus!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
¤16,- dus (stiekempjes 21...) en de vvk begint morgen(-EDIT- oh, spuit 11
)
Even bedenken of ik dan nie te gaar voor worden ben zo vlak na Sziget, een bruiloft, misschien DeBeschaving en ook nog eens Built to Spill
quote:Geachte mevrouw Lienelien,
Helaas moeten we u mededelen dat uw bestelling voor het Lowlands evenement is geannuleerd.
Dit omdat er afgelopen zaterdag te veel boekingen waren binnen gekomen.
We hadden maar een beperkt aantal kaarten voor de prijs van ¤ 135,-.
Dit waren de zogeheten “early birth” kaarten.
Alle andere kaarten die we hebben vermelden een prijs die nog hoger is dan de prijs die wij u hebben berekend.
Dan hebben we het nog niet eens over de prijs die wij hebben betaald, want die ligt nog hoger.
Dit alles kon gebeuren omdat wij zelf zaterdag bij een ander groot festival stonden voor de kaartverkoop (Indian Summer) en ons voorraad systeem niet gekoppeld is aan de website.
Je kunt dus oneindig bestellen.
Er wordt aan de website gewerkt om dit in de toekomst tegen te gaan.
We begrijpen dat dit voor nu erg vervelend is voor u.
U kunt nog wel kaarten bestellen via de site alleen hebben we de prijs moeten verhogen.
Als u toch nog interesse heeft in de kaarten willen we u een korting van ¤ 25,- per kaartje aanbieden voor hetzelfde aantal kaarten als dat u eerder bij ons had besteld.
Mocht u hier verder nog vragen over hebben kunt u die naar ons mailen, of u kunt ons bereiken op 075-6122229 / 06-13779694.
Bestelling: ------------------------------------------------------------------------------
vrijdag 15 augustus 2008 | 14:00 - Lowlands - Walibi World, Evenemententerrein, Biddinghuizen
Entree - Categorie 2
1 kaart a ¤ 135,00 per stuk voor ¤ 135,00
Subtotaal: ¤ 135,00
Servicekosten: ¤ 6,00
Verzendkosten: ¤ 1,50
Korting iDEAL / Creditcard (VISA, MasterCard, Maestro): ¤ -1,50
Totaal: ¤ 141,00
------------------------------------------------------------------------------------------
Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes, Saskia
Tofquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Beste Indie-gangers, ik heb de voorgaande delen in de OP aangevuld en wat overzichtelijker naast elkaar gezet. Verwacht niet dat jullie het zo heel erg vinden, maar zonder tegengas wijzig ik 'm ook wel op Wiki.
Helaas kon je bij 2 van de 3 dingen alleen online solliciterenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:28 schreef -skippybal- het volgende:
Je moet ook niet online solliciteren.
Drie keer raden wie ze kiezen, iemand die de moeite neemt om langs te komen of iemand die de moeite doet om in te loggen op z'n hotmail.
Hmm, da's wel heel makkelijk. Maak er er maar één keer raden van.
Congrats!quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:49 schreef jakkop het volgende:
YIPPPY-YA-YEEEEEE! GESLAAGD! En als ik t doe, dan doe ik t meteen goed, dus heb ik in de herkansing maar een 7 gehaald, ipv de eerdere 5,7 waar een 5,8 nodig was.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:49 schreef jakkop het volgende:
YIPPPY-YA-YEEEEEE! GESLAAGD! En als ik t doe, dan doe ik t meteen goed, dus heb ik in de herkansing maar een 7 gehaald, ipv de eerdere 5,7 waar een 5,8 nodig was.
Altijd leuk, die klassiekers!quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:21 schreef Aisumasen het volgende:
Doe Maar, 26 nummers in twee uur en 20 minuten. En dat in het Burgerweeshuis.
Was je zo lang blijven plakken? Wij deden gewoon nog rustig aan en haalde dezelfde treinquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:58 schreef jakkop het volgende:
Die verbinding heeft me een keer de trein laten missenNa Los Campesinos! stond tie zo lang stil op het damrak dat als we hadden gelopen we sneller waren geweest
Ik zei toch echt niet al te duur, ipv heel erg duurquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:54 schreef jakkop het volgende:
Ja! Maar ik ben de naam kwijt. Oja! Amstel Hotel!
Is vaak ook te regelen. Gewoon even bellen en vragen naar de mogelijkheden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die hebben alleen slaapzalen of zie ik dat verkeerd? Ben op zoek naar een tweepersoonskamer
Gefeliciteerd, gefeliciteerd, en succesquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:42 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben geslaagd voor mn theorie en zojuist aangenomen voor vakantiewerk.
En vanavond zie ik mn leukste ex-huisgenootje weer.
Dus mijn dag kan niet meer kaput.
Hallo, zie jij mijn peper?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:16 schreef Love Mae King het volgende:
Wat? Dus jullie zien mijn Corky helemaal niet? Hrmpff
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 05:43 schreef MaJo het volgende:
Ik kan niet slapenDus ben ik heel indie een cake gaan bakken
![]()
En nu moet ik wachten tot ie klaar is
Eergister had ik ook een cake gebakken maar toen ik 's ochtends beneden kwam was ie weg
Bleek de hond de cake opgegeten te hebben
![]()
Wat, jij van het padje af? welnee joh, viel wel mee...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 05:43 schreef MaJo het volgende:
(...) al was ik wel een beetje van het padje afMaar heb me goed vermaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..:. "I've got feelings, just like you" .:.
Longembolie!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:38 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb het nu eventjes te warm![]()
Van die aanvallen benauwdheid, pff.
Volgens mij zit ik in de overgang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:15 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Wat, jij van het padje af? welnee joh, viel wel mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was toch even charmant als altijd?
Heb weer zin in een indiefeestje maar zit nog steeds ziek thuisGa het volgende week goed maken met Radiohead en R.E.M. in 2 dagen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Wees blij dat ie onzichtbaar isquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:20 schreef -skippybal- het volgende:
En ik heb een onzichtbare koortslip
Nu is het trouwens wel lekker weer. Met de laptop in het gras liggen met schreeuwende kutkinderen op de achtergrond
Nou, dat is wel een einje.. Er gaan trouwens ook bussen naartoequote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:45 schreef -skippybal- het volgende:
Is het ver lopen van CS naar Westerpark? Ik heb nogal een hekel aan trams...
Wat is dat met jou de laatste tijd dat er allemaal typo's in je posts staan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou, dat is wel een einje.. Er gaan trouwens ook bussen naartoe
Koekjes eten boven je laptop > kruimels onder toetsen > weigerende toetsenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is dat met jou de laatste tijd dat er allemaal typo's in je posts staan?
Ben benieuwd. Ik waaide bijna weg, zat buiten op NEMO, vreesde eigenlijk dat het niet echt te verstaan zou zijnquote:Hoorde net het stukje op de radio, je hebt een goede radiostem
Ah okquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Koekjes eten boven je laptop > kruimels onder toetsen > weigerende toetsen
[..]
Ben benieuwd. Ik waaide bijna weg, zat buiten op NEMO, vreesde eigenlijk dat het niet echt te verstaan zou zijn
Ik pm het jequote:Hij zei nog dat ik het ergens terug kon luisteren, maar ben ik vergeten. Weet jij waar?
Vind het een beetje vaag qua OV, moet er woensdag ook nog naar toe voor R.E.M. en ik haat lopen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou, dat is wel een einje.. Er gaan trouwens ook bussen naartoe
Bij dezen danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:56 schreef lienelien het volgende:
Mag ook wel hier posten, hoorGeen probleem. Ben het nu zelf aan het luistren, mooi stukje geworden!
Maarre, zijn er ook daadwerkelijk mensen die campusradio luisteren?
hm, ja, ik weet alleen dat er tramrails op de weg langs het park liggen, en dat er ook bushaltes zijn. Maar verder géén idee welke lijnen er rijdenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Vind het een beetje vaag qua OV, moet er woensdag ook nog naar toe voor R.E.M. en ik haat lopen..
Ik was woensdag bij Elbow in Paradiso en toen heb ik al even op de lijnennetkaart gekeken, de 3 komt er langs maar dan moet je wel vanaf station Muiderpoort, vanaf Centraal kan je er niet met de tram komen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
hm, ja, ik weet alleen dat er tramrails op de weg langs het park liggen, en dat er ook bushaltes zijn. Maar verder géén idee welke lijnen er rijden
ah tram 3 naar de zoutkeetsgracht ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was woensdag bij Elbow in Paradiso en toen heb ik al even op de lijnennetkaart gekeken, de 3 komt er langs maar dan moet je wel vanaf station Muiderpoort, vanaf Centraal kan je er niet met de tram komen.
Ik zit even naar Google Earth te kijken, is het niet gewoon het evenemententerrein direct naar de gasfabriek? Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
ah tram 3 naar de zoutkeetsgracht ja.
Maar ik zit trouwens een beetje in de war met de westergasfabriek. Weet niet echt waar het park ten opzichte van de fabriek ligt..
Maar Raconteurs staat dinsdag pas in de Melkwegquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:11 schreef Leonos het volgende:
Maandag heul indie naar de Raconteurs.
Vanavond bandjes wedstrijd en zondag parkpop.
Word een top weekend
Nou, als dát Glastonbury moet reddenquote:Franz Ferdinand play Glastonbury…oh yes they are
Franz Ferdinand will be the 'Very Special Guests' playing on The Park Stage at 10pm tomorrow (Friday) at Glastonbury.
Judging by the reaction from their current run of small regional shows, expect a mix of their killer hits and future singalong anthems.
Ah, maar dit wél!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:48 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nou, als dát Glastonbury moet redden.
Vreemd, ik vraag me af hoe drie mensen kunnen denken dat 1 juli maandag is. Ik kwam er drie dagen geleden ofzo achterquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:50 schreef -skippybal- het volgende:
Oh wtf, ik dacht ook dat 1 juli maandag al was
Heb ik net een leuke tijdsafspraak gemaakt voor Radiohead. Op maandag dus...
Ik kwam er ook iets van vorige week achter dat 1 juli een dinsdag isquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:06 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Vreemd, ik vraag me af hoe drie mensen kunnen denken dat 1 juli maandag is. Ik kwam er drie dagen geleden ofzo achter
Echt die Foals, geweldige muziek maken ze, maar wat staan ze daar op dat podium te hannessen zegquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:51 schreef jakkop het volgende:
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/videos/
ja, klopt. Maar bij de last minute ticketshop maar ¤6.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:24 schreef frame-saw het volgende:
En het was 10Staat op mn Paradiso-kalender. Maargoed, voor LC-nieuwsbriefmensen was het gratis.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:57 schreef MaJo het volgende:
Ha vet die video'sWe are Scientists klinkt vet, hoewel ik tegenwoordig niet meer normaal naar ze kan kijken
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, klopt. Maar bij de last minute ticketshop maar ¤6.
Maar er is dus naast de paradisonieuwsbrief ook een lc-nieuwsbrief?
ah. waarom krijg ik die niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:05 schreef MaJo het volgende:
[..]Al flikker ik hem altijd ongelezen weg
[open deur] Waarschijnlijk omdat je er niet op geabonneerd bent?quote:
Geloof het wel jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:10 schreef lienelien het volgende:
Komen de Ting Tings trouwens ook op lowlands, ook al kan ik niet gaan?
Misschien wel verstandig jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:15 schreef lienelien het volgende:
Maj, binnekort kaartjes halen voor de beschaving, voordat ook dat uitverkoopt?
goh. nou. jeetje. was ik zelf nooit op gekomenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
[open deur] Waarschijnlijk omdat je er niet op geabonneerd bent?[/open deur]
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geloof het wel jaEnne wat nou je kan niet gaan, we gaan een kaartje voor je fixen hoor! Positief blijven denken
Ok, dan bestel ik zo wel een kaartje ook. Dan hoeven we niet over te maken ed, want dat vergeet ik tochquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien wel verstandig jaIk bestel morgen wel even
eh, neequote:Had je nou nog geld overgemaakt?
quote:Bezorgwijze Per bestelling Toelichting
Postbezorging 1.81 Tickets worden naar uw postadres verzonden
TicketFast (Aanbevolen) 1.81 De E-tickets worden als een bijgevoegde PDF blabla
Ah, zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:31 schreef Aisumasen het volgende:
London Calling, dat halfjaarlijkse Britpop-festival in Paradiso met 2 dagen lang dezelfde soort bands.
Jaahaa!! 'Service' kost wat he...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:32 schreef lienelien het volgende:
wtf. Is een e-ticket nu even duur als een ticket via de post?![]()
[..]
Niet dat ik weet. Wel vergeetachtig de laatste tijd.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
skippy heeft een hersenbeschadiging?
You made my dayquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:38 schreef -skippybal- het volgende:
Niet dat ik weet. Wel vergeetachtig de laatste tijd.
Ik zat laatst zelfs in de bus en bedacht me toen ineens dat ik op de heenweg toch echt met de fiets was gegaan
Jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:32 schreef lienelien het volgende:
wtf. Is een e-ticket nu even duur als een ticket via de post?![]()
[..]
Waarom vraag je het dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
goh. nou. jeetje. was ik zelf nooit op gekomen![]()
Ah wel goed dat er ook nog eerlijke mensen bestaanquote:Nouja, ik ben half marktplaats aan het afspammen met mijn slijmmails (kreeg al van iemand een reactie dat ik haar kaartje (inc bonnenetje van het gwk) mag kopen voor ¤140, maar heb na gisteren geen reactie meer van haar gehad. Ophalen is geen optie aangezien ze in zeeland woont, en opsturen is een beetje risky)
Oja, en maandag dus naar de rechtswinkel ivm tickets4u.
Ja charmant als altijdquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:38 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik was toch even charmant als altijd?
Heb weer zin in een indiefeestje maar zit nog steeds ziek thuisGa het volgende week goed maken met Radiohead en R.E.M. in 2 dagen
quote:Op zondag 29 juni 2008 02:23 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ja charmant als altijd
na radiohead draaien we op de officieuze afterparty in de Flexbar (naast het veld zo'n beetje)
Kom je ook nog even charmant doen?
Ja is goed, kom wel even buurtenquote:Op zondag 29 juni 2008 02:23 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ja charmant als altijd
na radiohead draaien we op de officieuze afterparty in de Flexbar (naast het veld zo'n beetje)
Kom je ook nog even charmant doen?
Je kan hem herkennen aan de monobrauwquote:Op zondag 29 juni 2008 15:56 schreef frame-saw het volgende:
Bweheh tering, ik zie het er nog steeds niet in![]()
Beck morgen!quote:Op zondag 29 juni 2008 16:55 schreef On het volgende:
Ik ga meer naar Beck omdat mijn broertje er erg fan van is, maar ik vind hem ook een erg goeie artiest. Lekker experimenteel. En Yeasayer is ook mooi meegenomen ja, ookal ga ik die ook op lowlands zien.
Dat viel mij ook al op, wat bezielt het iemand om de godganse dag met zo'n kutstok met kutvlag te gaan lopen? en ontzettend irritant voor mensen die erachter staan.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:21 schreef -skippybal- het volgende:
Maaruhhh, de hoeveelheid vlaggenjosti's daar is echt bizar
Beetje flauw...quote:LET OP: er mag bij het concert van Beck NIET gefotografeerd en gefilmd worden.
Traditie hé.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op, wat bezielt het iemand om de godganse dag met zo'n kutstok met kutvlag te gaan lopen? en ontzettend irritant voor mensen die erachter staan.
Lienquote:Op maandag 30 juni 2008 12:18 schreef lienelien het volgende:
er zit een verschil tussen hé en hè.
Je kunt ook overdrijvenquote:
Heb jij een soort computergeheugen ofzoquote:Op maandag 30 juni 2008 13:17 schreef Aisumasen het volgende:
Jáááá, en het is NIET de eerste keer!!!![]()
![]()
[..]
Psychoquote:Op maandag 30 juni 2008 13:17 schreef Aisumasen het volgende:
Jáááá, en het is NIET de eerste keer!!!![]()
![]()
[..]
Heel subtiel een superman PIquote:Op maandag 30 juni 2008 13:48 schreef Aisumasen het volgende:
Ok, komt de uitleg: Sinds dat lienelien mij op de vingers tikte, maak ik die fout nooit meer. Niet zo moeilijk om te onthouden in welke situatie zich dat voordeed, en al helemaal niet zo moeilijk om even op Control+F te drukken in het enige AM-topic waar lienelien in gepost heeft. Zelfde soort verhaal als bij de quote waar MaJo het over heeft. Zo eng is het dus allemaal niet.
Maar is het gemierenneuk toentertijd tóch nog ergens goed voor geweest, hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |