Ik vond het eigenlijk best wel kutquote:Op zondag 22 juni 2008 13:41 schreef Mistaken het volgende:
Trouwens hoe was het concert van Maximo Park!?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgende week zondag moet Nederland de finale van het EK spelen
Waar stond je eigenlijk in de zaal? Want ik stond rechts vooraan, en daar was het geluid juist erg goed.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk best wel kut
Geluid was abominabel slecht, vooral de eerste helft. Nadruk weer eens op drums en gitaarToetsen waren vaak niet eens te horen of overheersde juist weer alles...
En dan zie je die geluidsman heel stoer aan allemaal kleine dingen pielen terwijl 'ie niet eens kan horen dat het geluid gewoon verrot is
En de nieuwe nummer zuigen big-time![]()
Over een bepaald percentage van het publiek ga ik het maar niet eens hebben...
Eerst bijna compleet vooraan maar daar waande ik me na een tijdje in 1979 bij een Buzzcocks optreden en dus uiteindelijk rechts voor de guildsman uit gekomen.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Waar stond je eigenlijk in de zaal? Want ik stond rechts vooraan, en daar was het geluid juist erg goed.
Misschien ligt het aan je eigen gehoor?quote:Op zondag 22 juni 2008 14:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Geluid was abominabel slecht, vooral de eerste helft. Nadruk weer eens op drums en gitaarToetsen waren vaak niet eens te horen of overheersde juist weer alles...
En dan zie je die geluidsman heel stoer aan allemaal kleine dingen pielen terwijl 'ie niet eens kan horen dat het geluid gewoon verrot is
Dus ik moet misschien wel blij zijn dat ik naar Paradiso ga! Omdat daar de kans nog bestaat dat het beter is!quote:Op zondag 22 juni 2008 14:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat eerste nummer viel volgens mij nog wel mee. De eerste keer dat ik Our Earthly Pleasures hoorde was ik volgens mij ook niet onder de indruk. Dat tweede nummer kon mij ook niet erg boeien, hoop dat de rest van het album wel iets beter gaat worden.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bright Eyesquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Prijs niet bekend, maar ik gok dat Bright Eyes tegenwoordig best een dure vogel is...
En de Melkweg zuigt, dus go Doornroosje Tivoli!!
16 euro <3quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:09 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Bright Eyes![]()
Heb erg mooie herinneringen bij Lua, wat ook gewoon een meesterlijk mooi en breekbaar nummer is. Als hij te betalen is, ga ik zeker!
¤16,- dus (stiekempjes 21...) en de vvk begint morgenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:09 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Bright Eyes![]()
Heb erg mooie herinneringen bij Lua, wat ook gewoon een meesterlijk mooi en breekbaar nummer is. Als hij te betalen is, ga ik zeker!
John Mayer is een meester!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:05 schreef Lieke_K het volgende:
Joehoe! Infadels waren gaaf! Ook al waren ze niet zo vet als John Mayer gister, maar hee, er moet er één de baas zijn.
Goed te betalen dus!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
¤16,- dus (stiekempjes 21...) en de vvk begint morgen(-EDIT- oh, spuit 11
)
Even bedenken of ik dan nie te gaar voor worden ben zo vlak na Sziget, een bruiloft, misschien DeBeschaving en ook nog eens Built to Spill
quote:Geachte mevrouw Lienelien,
Helaas moeten we u mededelen dat uw bestelling voor het Lowlands evenement is geannuleerd.
Dit omdat er afgelopen zaterdag te veel boekingen waren binnen gekomen.
We hadden maar een beperkt aantal kaarten voor de prijs van ¤ 135,-.
Dit waren de zogeheten “early birth” kaarten.
Alle andere kaarten die we hebben vermelden een prijs die nog hoger is dan de prijs die wij u hebben berekend.
Dan hebben we het nog niet eens over de prijs die wij hebben betaald, want die ligt nog hoger.
Dit alles kon gebeuren omdat wij zelf zaterdag bij een ander groot festival stonden voor de kaartverkoop (Indian Summer) en ons voorraad systeem niet gekoppeld is aan de website.
Je kunt dus oneindig bestellen.
Er wordt aan de website gewerkt om dit in de toekomst tegen te gaan.
We begrijpen dat dit voor nu erg vervelend is voor u.
U kunt nog wel kaarten bestellen via de site alleen hebben we de prijs moeten verhogen.
Als u toch nog interesse heeft in de kaarten willen we u een korting van ¤ 25,- per kaartje aanbieden voor hetzelfde aantal kaarten als dat u eerder bij ons had besteld.
Mocht u hier verder nog vragen over hebben kunt u die naar ons mailen, of u kunt ons bereiken op 075-6122229 / 06-13779694.
Bestelling: ------------------------------------------------------------------------------
vrijdag 15 augustus 2008 | 14:00 - Lowlands - Walibi World, Evenemententerrein, Biddinghuizen
Entree - Categorie 2
1 kaart a ¤ 135,00 per stuk voor ¤ 135,00
Subtotaal: ¤ 135,00
Servicekosten: ¤ 6,00
Verzendkosten: ¤ 1,50
Korting iDEAL / Creditcard (VISA, MasterCard, Maestro): ¤ -1,50
Totaal: ¤ 141,00
------------------------------------------------------------------------------------------
Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes, Saskia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |