Tofquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Beste Indie-gangers, ik heb de voorgaande delen in de OP aangevuld en wat overzichtelijker naast elkaar gezet. Verwacht niet dat jullie het zo heel erg vinden, maar zonder tegengas wijzig ik 'm ook wel op Wiki.
Helaas kon je bij 2 van de 3 dingen alleen online solliciterenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:28 schreef -skippybal- het volgende:
Je moet ook niet online solliciteren.
Drie keer raden wie ze kiezen, iemand die de moeite neemt om langs te komen of iemand die de moeite doet om in te loggen op z'n hotmail.
Hmm, da's wel heel makkelijk. Maak er er maar één keer raden van.
Congrats!quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:49 schreef jakkop het volgende:
YIPPPY-YA-YEEEEEE! GESLAAGD! En als ik t doe, dan doe ik t meteen goed, dus heb ik in de herkansing maar een 7 gehaald, ipv de eerdere 5,7 waar een 5,8 nodig was.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:49 schreef jakkop het volgende:
YIPPPY-YA-YEEEEEE! GESLAAGD! En als ik t doe, dan doe ik t meteen goed, dus heb ik in de herkansing maar een 7 gehaald, ipv de eerdere 5,7 waar een 5,8 nodig was.
Altijd leuk, die klassiekers!quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:21 schreef Aisumasen het volgende:
Doe Maar, 26 nummers in twee uur en 20 minuten. En dat in het Burgerweeshuis.
Was je zo lang blijven plakken? Wij deden gewoon nog rustig aan en haalde dezelfde treinquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:58 schreef jakkop het volgende:
Die verbinding heeft me een keer de trein laten missenNa Los Campesinos! stond tie zo lang stil op het damrak dat als we hadden gelopen we sneller waren geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |