Smoesjesquote:Op zondag 15 juni 2008 13:21 schreef DaMart het volgende:
Wat bedoel je, Jort?
-knip-
Ik probeerde het nu niet eens, want ik had al zo'n voorgevoel dat jij hem wel vol zou spammen.
Tof! Toch H0 dan, of grotere N-baan?quote:Op zondag 15 juni 2008 13:22 schreef Pheno het volgende:
Oh btw Mart, ik heb misschien meer ruimte dan verwacht, mijn vrouw kwam met een briljant idee.
Uberhaupt: topics zonder koffie of thee in de TTquote:
Eerst maar even kijken of het slachtoffer die ruimte gaat doneren (dat weten ze nog niet) daar ook mee eens zijnquote:
quote:
Koffiequote:
Je gaat je kantoor op werk ombouwen tot modelspoorkamer?quote:Op zondag 15 juni 2008 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst maar even kijken of het slachtoffer die ruimte gaat doneren (dat weten ze nog niet) daar ook mee eens zijn
Dat zou helemaal tof zijnquote:Op zondag 15 juni 2008 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat je kantoor op werk ombouwen tot modelspoorkamer?
Die is nog wat poeder uit zijn neus aan het halen.quote:
Houd je koker ouwe.quote:
Fritsquote:Op zondag 15 juni 2008 13:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Aha, dat kan ook ja!quote:Op zondag 15 juni 2008 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou helemaal tof zijnMaar nee, mijn ouders hebben een zolder de nog eens misbruikt zou kunnen worden. problee, die gaan ooit naar een bejaardentehuis en ik zit hier goed....
Een beetje tandpasta doet wonderen.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha, dat kan ook ja!
Ik ben nu trouwens de afrondende dingen aan het doen. In prinicpe is de baan wel klaar sinds gisteren, moet alleen nog wat verlichting aansluiten straks. En wat poppetjes neerzetten, alleen heeft dat Preiservolk last van de vallende ziekte.
Op een grote ijzeren pin mag ik hopen?quote:
Ag nee, heb me best vermaakt gisterquote:Op zondag 15 juni 2008 13:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik hoor het al, nog steeds zuur dat je er niet bij kon zijn gister?
Ik was een broodje gezond etenquote:Op zondag 15 juni 2008 14:16 schreef JortK het volgende:
Lees trouwens even je Feedback topic Houniet
Vaderdagquote:Op zondag 15 juni 2008 15:04 schreef Klonk het volgende:
Zo, tijd voor bier, vaderdag bij mijn schoonouders
Ze gaan gewoon voor die kindertjesquote:Op zondag 15 juni 2008 15:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Thailand voor dummies #15 - de gebruiksaanwijzing.
Wat een schijnheilige topicreeks zeg.
"We gaan allemaal naar Thailand voor het mooie strand, de cultuur en de groene omgeving..." tuuuuurlijk.
Hoe kun je bier drinken nou niet leuk vindenquote:Op zondag 15 juni 2008 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
En een goedenavond trouwens.
Was vanochtend pas om zes uur thuis, heb het licht zien worden hier..Vanavond maar gewoon slapen, want dat bier drinken blijft niet leuk.
tja, wie weet.quote:Op zondag 15 juni 200815:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon voor die kindertjes [afbeelding]
Na een krat weggewerkt te hebben in de afgelopen drie avonden (vooral bij die 4-1 ging het hardquote:Op zondag 15 juni 200815:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe kun je bier drinken nou niet leuk vinden [afbeelding]
Whaha... de idioot.. ik laat mijn naam veranderen naar Allahu Akhbar en ga dan naar de VS op vakantie, kijken of ik er uberhaupt in kom en als dat lukt of ik er ooit nog weer uit kom.quote:Amerikaan heet voortaan In God We Trust
from FOK!frontpage Nieuws
Een buschauffeur uit de Amerikaanse plaats Zion gaat voortaan door het leven als In God We Trust. Een rechter stemde vrijdag in met de naamsverandering.De 57-jarige man zegt voor de naam te hebben gekozen omdat God hem in moeilijke tijden steeds heeft bijgestaan. In God is de nieuwe voornaam van de chauffeur, We Trust zijn achternaam.
*proest* tering zeg.. in huisquote:Op zondag 15 juni 200815:38 schreef JortK het volgende:
Net goed nieuws, schoonvader heeft een prof biertap in zn huis laten installeren met van die 50 liter fusten [afbeelding]
Nee, bierquote:
Ik ga geen koffie drinken als ik in een cafe met een beamer voetbal aan het kijken benquote:Op zondag 15 juni 200815:40 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, bier [afbeelding]
Koffie daarentegen! [afbeelding]
Jortquote:
Mooie woordspelingen weer!quote:Op zondag 15 juni 2008 15:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ga geen koffie drinken als ik in een cafe met een beamer voetbal aan het kijken benHet vervelende is alleen dat de wedstrijden hier om 23:00 en 02:00 beginnen
ronduit kut... en andere kutten staan buiten, maar dat zijn echte ouwe hoeren.
Ik heb hem ook nog niet gezien, vriendin heeft net gebeld, zal dinsdag wel foto's makenquote:Op zondag 15 juni 2008 15:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
foto's? Wil het stiekum wel zien
die woordspeling is het enige mooie, wat daar stond was echt afval, gelukkig dat vuilophaal om 3 uur 's nachts niet werktquote:Op zondag 15 juni 200815:46 schreef OA het volgende:
[..]
Jort [afbeelding]
[..]
Mooie woordspelingen weer! [afbeelding]
Netjes geregeld wel, daar!quote:Op zondag 15 juni 2008 15:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die woordspeling is het enige mooie, wat daar stond was echt afval, gelukkig dat vuilophaal om 3 uur 's nachts niet werktMaar hier is het wel zo dat de klanten binnen voetbal kijken geen last hebben van wat er buiten gebeurd, ze mogen namelijk niet binnen komen en zo.. gescheiden werelden.. de grens ligt op het kruispunt
owh, cool!quote:Op zondag 15 juni 200815:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog niet gezien, vriendin heeft net gebeld, zal dinsdag wel foto's maken [afbeelding]
Wel fijn inderdaad, je kunt dus aan de rand van de hoerenbuurt voetbal kijken zonder dat iemand je erop aan spreekt dat je bij de hoerenbuurt voetbal hebt zitten kijken.quote:
Whats up nigger!quote:
Tja , wie zijn billen brandt....quote:Op zondag 15 juni 2008 15:58 schreef indahnesia.com het volgende:
10.001 - 20.000dit tpoic staat de hele tijd bovenaan in MyAT. Heb allang spijt dat ik daar gepost heb
Kijk jij bij de hoeren?quote:Op zondag 15 juni 2008 15:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wel fijn inderdaad, je kunt dus aan de rand van de hoerenbuurt voetbal kijken zonder dat iemand je erop aan spreekt dat je bij de hoerenbuurt voetbal hebt zitten kijken.
Dat duurt langquote:
Ik niet, kom er net achter dat ik het vlees ben vergeten uit te leggen, dus ik weet iig zeker dat ik laat eet. En net een toffe site gevonden, waarmee ik mijn thema kan uitwerken.quote:
Watermeloenenquote:
nee, dat mogen ze niet.quote:Op zondag 15 juni 200816:11 schreef Pheno het volgende:
Kijken die daar ook tv?
Je hebt een dwang?quote:Op zondag 15 juni 2008 16:11 schreef indahnesia.com het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/7673#4890414
Wat een jankert.. daar moest ik dan ook op reageren
Kroesquote:
Nee, dat is altijd al geweestquote:Op zondag 15 juni 2008 16:15 schreef indahnesia.com het volgende:
is Fok langzaam aan het worden?
Lekker geil, dat wel.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Whehe... twee hoofdagenten (1 man & 1 vrouw) hier uit de buurt hadden een gezellig avondje in een hotelletje op loopafstand van hier. Tijdens het krikken wordt er een inval gedaan.. tja.. die zijn hun baan wellicht beiden kwijt. Duur wipje dus [ afbeelding ]
http://news.okezone.com/i(...)cam-sanksi-pemecatan
die vrouw schijnt inderdaad wel redelijk lekker te zijn. Zal eens een fotootje zoeken.. staat vast op internet, Indonesie kennende.quote:
fapfapfap. Stelletje geile donders daar.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die vrouw schijnt inderdaad wel redelijk lekker te zijn. Zal eens een fotootje zoeken.. staat vast op internet, Indonesie kennende.
quote:
He, zoveel Wolters ken ik nietquote:
zo hoog moet je ook niet schoppen, dat zou direct een gele kaart zijnquote:Op zondag 15 juni 200816:35 schreef JortK het volgende:
Blije voetbalfan vernielt pinautomaat per ongeluk [afbeelding]
Schiet inderdaad niet opquote:Op zondag 15 juni 2008 16:35 schreef indahnesia.com het volgende:
http://img8.uploadhouse.c(...)ea3144cace20dde6.jpg
Ook niet echt een foto waar je iets aan hebt, kan wel begrijpen dat de hoofdagent dichterbij wilde voor een betere beoordeling
half indonesie ligt te fappen op die foto, alleen omdat het een redelijk knappe hoofdagente zou moeten zijn.quote:
Hebben ze er niets beters te doenquote:Op zondag 15 juni 2008 16:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
half indonesie ligt te fappen op die foto, alleen omdat het een redelijk knappe hoofdagente zou moeten zijn.
Indah zou ze kunnen uitnodigen op fokquote:
roken onder een boom, potje schaak spelen... nee, dan is dat fappen wel vermoeiend!quote:Op zondag 15 juni 200816:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Hebben ze er niets beters te doen [afbeelding]
Lijkt me heerlijkquote:Op zondag 15 juni 2008 16:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
roken onder een boom, potje schaak spelen... nee, dan is dat fappen wel vermoeiend!
krijg je spijt van..quote:Op zondag 15 juni 200816:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Indah zou ze kunnen uitnodigen op fok [afbeelding]
Te flauwquote:Op zondag 15 juni 2008 16:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Was het de nood of zuid-pool? Dit kan namelijk flinke consekwenties hebben voor Pheno.
wat gaat het worden?quote:Op zondag 15 juni 200817:13 schreef JortK het volgende:
Zo maar eens de frituur aanzetten [afbeelding]
boodschappen doen is geen optie?quote:Op zondag 15 juni 200817:28 schreef Pheno het volgende:
Chicken tonight, sinds 8 maanden of zo [afbeelding]
Dat is zoiets als naar de mcd gaan, 1x per jaar is genoeg. Lullige is dat dat volgende week maandag moet gebeuren, anders is er vrij weinig te eten die avond voor ons [afbeelding]
Nee, daar ben ik te lamlendig voor.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
boodschappen doen is geen optie?
Ch Tn vind ik opzich best lekker, eet ik wel vaker dan 1x per 8 maandenquote:Op zondag 15 juni 2008 17:28 schreef Pheno het volgende:
Chicken tonight, sinds 8 maanden of zo
Dat is zoiets als naar de mcd gaan, 1x per jaar is genoeg. Lullige is dat dat volgende week maandag moet gebeuren, anders is er vrij weinig te eten die avond voor ons
Weet ik, maar dan ben ik meestal geneigd minder aanwezig te zijn hierquote:
Wilde ik vanavond ook doen, totdat ik erachter kwam dat ik de friet vergeten te halen wasquote:
Zowel vandaag als gisteren nietquote:Op zondag 15 juni 2008 18:12 schreef Fha het volgende:
Ha ik heb lekker geen drupje regen gezien ^^
Woaah het is shaun (ofzo) het schaapquote:Op zondag 15 juni 2008 19:23 schreef Klonk het volgende:
vage fotos, koffie en pizza, klinkt als een toffe middag
Nu heb ik onweer en regenquote:
Komt van mij afquote:
whehehehe.. je hebt te hard geroepen straks! Hier schijnt de zon inmiddelsquote:
Nou zeg! Ik vroeg je om voor me te koken, niet om pleuris weer mijn kant op te sturen!quote:
Papierquote:Op zondag 15 juni 2008 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou zeg! Ik vroeg je om voor me te koken, niet om pleuris weer mijn kant op te sturen!
Het is hier alweer weg dus misschien komt het nu wel naar jou toequote:
voor onweer sta ik midden in de nacht op en ga dan zitten kijken naar de gratis vuurwerkshow van moeder natuurquote:Op zondag 15 juni 2008 20:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is hier alweer weg dus misschien komt het nu wel naar jou toe
Ja gelijk heb je! super mooi!! Maar toch vind ik het soms ook wel een beetje eng als de ramen vet gaan trillen enzo.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
voor onweer sta ik midden in de nacht op en ga dan zitten kijken naar de gratis vuurwerkshow van moeder natuur
nee joh, juist tof, de enige keer dat ik trillende ramen eng vond was toen Limburg bezoek kreeg van een kleine aardbeving en dan was het maar een kleintje maar op 6 hoog met trillende ramen en een bewegend gebouw, dat was engquote:Op zondag 15 juni 2008 20:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja gelijk heb je! super mooi!! Maar toch vind ik het soms ook wel een beetje eng als de ramen vet gaan trillen enzo.
In brazilië waren ook een paar keer aardbevingen maar daar heb ik gewoon door heen geslapenquote:Op zondag 15 juni 2008 20:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee joh, juist tof, de enige keer dat ik trillende ramen eng vond was toen Limburg bezoek kreeg van een kleine aardbeving en dan was het maar een kleintje maar op 6 hoog met trillende ramen en een bewegend gebouw, dat was eng
op een waterbed lijkt me dat best grappigquote:Op zondag 15 juni 2008 20:38 schreef Fha het volgende:
[..]
In brazilië waren ook een paar keer aardbevingen maar daar heb ik gewoon door heen geslapen
Volgens mij word ik dan echt zee ziekquote:Op zondag 15 juni 2008 20:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
op een waterbed lijkt me dat best grappig
geen flauw idee, ik ken dat soort dingen alleen maar uit filmsquote:
Ik ben ook nog nooit daar geweest hoor, maar ik zie het zo voor mequote:Op zondag 15 juni 2008 20:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
geen flauw idee, ik ken dat soort dingen alleen maar uit filmsben nog nooit over de grote plas geweest
* Klonk zakdoekje pakt en traantje wegpinktquote:Op zondag 15 juni 2008 21:01 schreef BrandX het volgende:een van mijn allerlaatste posts voorlopig!
![]()
Have fun BX!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:01 schreef BrandX het volgende:een van mijn allerlaatste posts voorlopig!
![]()
* Klonk een schouder aanbiedt om op uit te huilenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
* Klonk zakdoekje pakt en traantje wegpinkt![]()
heel, heel, heeeeeeeeeeeeeel veel plezier
Zolang hij de stekker van de waterkoker maar laat zitten...quote:Op zondag 15 juni 2008 21:07 schreef BrandX het volgende:
Ik zal jullie ook missen hoor!![]()
Klonk, als ze niet lief zijn gewoon de stekker uit de senseo trekken hier, moet je opletten hoe snel ze weer braaf zijn
ze weten het niet, maar ik heb geen senseo ik ben van de tegenpartij, ik heb een PuC, maar goed ik heb nog geen klachten gehoord over de kwaliteit van de koffiequote:Op zondag 15 juni 2008 21:07 schreef BrandX het volgende:
Ik zal jullie ook missen hoor!![]()
Klonk, als ze niet lief zijn gewoon de stekker uit de senseo trekken hier, moet je opletten hoe snel ze weer braaf zijn
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:01 schreef BrandX het volgende:een van mijn allerlaatste posts voorlopig!
![]()
Het personeel.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:58 schreef Klonk het volgende:
zou er een groot verschil zijn tussen Amerikaanse goedkope motels en goedkope motels in brazilië ?
Goeie reis BXquote:Op zondag 15 juni 2008 21:01 schreef BrandX het volgende:een van mijn allerlaatste posts voorlopig!
![]()
Ik wens je nogmaals heel veel plezier en denk aan ons als je aan de waterkant zit, zoals ik in mijn goedemorgenpsot van een paar dagen geleden beschreef!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:01 schreef BrandX het volgende:een van mijn allerlaatste posts voorlopig!
![]()
en waren ze dankbaar ?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:09 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik heb nu bijna weer een heel dorp van stroom voorzien.
Uiteraard... nu hoeven ze 's avonds niet meer op de rails te gaan liggen om een boek te kunnen lezen in het licht van een trein die klaar staat voor vertrekquote:
of ze moeten snellezers zijn dan kunnen ze nog wat langer lezenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uiteraard... nu hoeven ze 's avonds niet meer op de rails te gaan liggen om een boek te kunnen lezen in het licht van een trein die klaar staat voor vertrek.
Tot ziens BX'je.quote:
quote:Klonk, als ze niet lief zijn gewoon de stekker uit de senseo trekken hier, moet je opletten hoe snel ze weer braaf zijn
Ah kijkquote:Op zondag 15 juni 2008 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uiteraard... nu hoeven ze 's avonds niet meer op de rails te gaan liggen om een boek te kunnen lezen in het licht van een trein die klaar staat voor vertrek.
dat is helemaal waar, maar goed straks gaan jullie hier een partij liggen zieken als BrandX weg is, en dan is het best prettig om te weten hoe ik jullie rustig kan krijgenquote:
Dat kan ook jaquote:Op zondag 15 juni 2008 21:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
of ze moeten snellezers zijn dan kunnen ze nog wat langer lezen
Op de één of andere manier heeft Heatwave dat altijd meteen in de gaten en dan begint hij met een slotje te dreigen....quote:Op zondag 15 juni 2008 21:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is helemaal waar, maar goed straks gaan jullie hier een partij liggen zieken als BrandX weg is, en dan is het best prettig om te weten hoe ik jullie rustig kan krijgen
Ik vraag me al een jaar af onder welke kloon Danny hier spioneertquote:Op zondag 15 juni 2008 21:25 schreef Klonk het volgende:
Best een goed systeem, hebben we overgenomen van wat vage Oost Duitse vriendjes
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vraag me al een jaar af onder welke kloon Danny hier spioneert
Slaap lekker O.quote:
Haha.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:37 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga ook slapen.. NIets persoonlijks, MPG
Welterusten allemaal![]()
Jij, en velen met jou!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef eer-ik het volgende:
Ik had zó gehoopt dat ze verloren hadden.
Tyfusherrie weer hier opeens man.quote:
Dat is dan wel weer prima.quote:
Ik heb maandagavond ook getoeterd!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tyfusherrie weer hier opeens man.
Ze stappen spontaan allemaal in de auto want je moet namelijk echt heel veel toeteren als je wint
Op zondag avond.
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb maandagavond ook getoeterd!
Ik wel, ik stoor me eraan.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:01 schreef Fha het volgende:
Het toeteren vind ik niet ergAls ze maar wel al klaar zijn als ik wil slapen zometeen
Doen!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef eer-ik het volgende:
En ja hoor, als klap op de vuurpijl, LOEIHARDE turkse muziek.
ja, daar zit ik echt op te wachten.
Het liefst zou ik 'm achtervolgen en rond de tijd dat ie gaat pitten, snoeihard de hele nacht frans bauer aanzetten voor z'n huis.
Nee, was niet door een woonwijkquote:Op zondag 15 juni 2008 23:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar was dat om een tijd dat mensen gaan slapen en in een woonwijk?
Hier rijden ze al een tijd af en aan, continu toeterend.
[..]
Ik wel, ik stoor me eraan.
Intens. Niet eens omdat het turken zijn maar gewoon omdat ik een stronthekel heb aan het geluid van een toeter.
Daarnaast mag het gewoon niet.
Nou.. niet heel veel blijkbaar.quote:
Hier ook even de laatste foto's danquote:
Dat vind ik toch wel een verdomd slechte reden.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef Fha het volgende:
Ach ik snap waarom ze het doen dus dan stoort het me niet.
Ik zou het met liefde doen.quote:
Goed plan.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef eer-ik het volgende:
En ja hoor, als klap op de vuurpijl, LOEIHARDE turkse muziek.
ja, daar zit ik echt op te wachten.
Het liefst zou ik 'm achtervolgen en rond de tijd dat ie gaat pitten, snoeihard de hele nacht frans bauer aanzetten voor z'n huis.
Ziet er gaaf uitquote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier ook even de laatste foto's dan.
Overdag (of met het licht in de kamer aan)
[ afbeelding ]
In het donker, met baanverlichting aan:
[ afbeelding ]
Het oude, vervallen kopspoor dat ik gisteren heb gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi Martquote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier ook even de laatste foto's dan.
Overdag (of met het licht in de kamer aan)
[ afbeelding ]
In het donker, met baanverlichting aan:
[ afbeelding ]
Het oude, vervallen kopspoor dat ik gisteren heb gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, momentjequote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een verdomd slechte reden.
Als ik alles maar goed moet keuren omdat ik begrijp waarom mensen het doen, gaat het nergens meer heen met de wereld.
Prima als ze blij zijn hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet waarom ze nu toeteren en dus weet ik ook dat het over een half uurtje wel weer klaar is en dus stoort het me gewoon niet. Laat ze lekker even blij zijn.
Tijd om te verhuizen?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Prima als ze blij zijn hoor.
Maar val mij daar niet mee lastig.
Het is gewoon een erg vervelend geluid, en ik wil eigenlijk de mand in.
Gaat alleen niet werken zo.
Maar goed, ik woon sowieso in een wijk waar je geluk hebt als je uberhaupt al kan slapen.
Dat zeker.quote:
Dat is in Utrecht niet heel makkelijk nee. Nouja hoop voor je dat het snel lukt..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zeker.
Maar vind maar eens op korte termijn een fatsoenlijke kamer
Niet echt gemakkelijk.
Helaas.
Wil niets liever dan hier weg.
Ik kom een keertje toeterenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet waarom ze nu toeteren en dus weet ik ook dat het over een half uurtje wel weer klaar is en dus stoort het me gewoon niet. Laat ze lekker even blij zijn.
Ik wil ze lenen!!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nieuwww+ Zwaar overbelicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En verkleinen is voor pussy's.
NIEUW
Kom je dan ook voor me koken?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kom een keertje toeteren
Kommaaaarquote:
Kom je ze brengen? Dan kun je mee genieten van de kook kunsten van papiertjequote:
Grootspraakquote:Op zondag 15 juni 2008 23:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kom een keertje toeteren
Ook goed, wanneer heb je tijd?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Kom je ze brengen? Dan kun je mee genieten van de kook kunsten van papiertje
Morgenochtend?quote:
Ik heb bijna altijd tijdquote:
Ik slaap sochtends hoorquote:
Deventer, daar kom ik niet vrijwillig hoor. Daar moet wel iets heel goeds tegenover staanquote:Op zondag 15 juni 2008 23:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd tijdMaar ik zie dat papier morgen ochtend wil koken.. dus je moet me even helpen met hem vertellen dat de ochtend bedoeld is om lui te zijn en niet om te koken..
![]()
Morgen tentamen tot kwart voor 8, zou leuk zijn als ik daarna thuis kom en er een vent staat te koken en er een andere vent prachtige schoenen heeft om te showen
Ik ben ontzettend leuk natuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2008 23:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Deventer, daar kom ik niet vrijwillig hoor. Daar moet wel iets heel goeds tegenover staan
Zoals?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Deventer, daar kom ik niet vrijwillig hoor. Daar moet wel iets heel goeds tegenover staan
Ik kan je morgenochtend eerste wakker toeterenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik slaap sochtends hoor
Kom morgen avond maar koken
Nou goed dat zijn al twee punten waar je mee kunt scorenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend leuk natuurlijk![]()
![]()
Maar ik denk dat de kook kunsten van Papier ook wel een goede reden zijn
Een goede maaltijd, gezellige avond, goede fles wijn. I'll name it.quote:
Niceeeee kom je meteen twee dagen koken dan?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan je morgenochtend eerste wakker toeteren
Maar ik ben morgen en overmorgen vrij, PM je msn maar
Ik ben leuk, papier kookt, neem jij dan wijn mee?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Een goede maaltijd, gezellige avond, goede fles wijn. I'll name it.
Eten?quote:
Wit of rood?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben leuk, papier kookt, neem jij dan wijn mee?
Roodquote:
Hangt van het eten af, bij een lekker stukje vlees kan een goed fruitige rode wijn primaquote:Op zondag 15 juni 2008 23:48 schreef Fha het volgende:
[..]
RoodHet liefst een beetje fruitig.
Slaap lekker DaMart
We moeten maar even met Papiertje overleggen wat hij gaat koken hahahaquote:Op zondag 15 juni 2008 23:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hangt van het eten af, bij een lekker stukje vlees kan een goed fruitige rode wijn prima
Gooi het in de groep, voor een lekkere maaltijd ga ik wel in de trein zittenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:52 schreef Fha het volgende:
[..]
We moeten maar even met Papiertje overleggen wat hij gaat koken hahaha
Dat sla ik zeker niet af.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Rode wijn en biefstuk met gewokte groenten
Zie bovenstaandequote:Op zondag 15 juni 2008 23:55 schreef Fha het volgende:
Papiertje!!! Wat ga je voor mij en Dark_Angelus koken morgen?
Wees welkomquote:Op zondag 15 juni 2008 23:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Rode wijn en biefstuk met gewokte groenten
Ja uuuh, dan train je maar ff een dagje niet hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 23:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar morgen moet ik trainen, en dinsdag ook, en woensdag ook, en donderdag ook.
Vrijdag dan maar
Vanaf 6 Juli is de uit training weer, daarna kan ik elke dagquote:Op zondag 15 juni 2008 23:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja uuuh, dan train je maar ff een dagje niet hoor(al ben je vrijdag ook gewoon welkom daar niet van
maar dan kan papier vast weer niet)
Heh bah wat ongezelligquote:Op maandag 16 juni 2008 00:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vanaf 6 Juli is de uit training weer, daarna kan ik elke dag
Maar ik vind het zeker wel een plan, lekker biefstuk eten
Ja de weken zijn een beetje volgepland, studie, roeien, werken, socializen. 24 uur per dag is te weinigquote:Op maandag 16 juni 2008 00:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Heh bah wat ongezelligNou dan ga ik eerst wel even in mn eentje de kookkunsten van Papier keuren
En dan sta jij dus 7 juli op de stoep
(A)
Vertel mij wat! Slapen.. slapen.. slapen.. studie.. slapen.. fokken.. Damn!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja de weken zijn een beetje volgepland, studie, roeien, werken, socializen. 24 uur per dag is te weinig
Haha nouhouquote:Op maandag 16 juni 2008 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehe, dat kan je zeker geen leven noemen. Logisch dat je wilt eten met andere FOK!kers
Kom naar A'dam, dan kan ik het veel beter combinerenquote:Op maandag 16 juni 2008 00:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha nouhouJa ik moet gewoon even heel erg wennen aan ineens alleen wonen, dus dan ga ik maar Fokkers overhalen
Beetje jammer alleen dat die wel een leven hebben en dus niet kunnen
7 juli dusquote:Op maandag 16 juni 2008 00:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Deze week moet ik 's middags werken, ook dit weekend![]()
Dat word dus volgende maand pas....
Morgen of overmorgen dus.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Heh bah wat ongezelligNou dan ga ik eerst wel even in mn eentje de kookkunsten van Papier keuren
En dan sta jij dus 7 juli op de stoep
![]()
En dan onder een brug wachten tot jij tijd hebt?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kom naar A'dam, dan kan ik het veel beter combineren
Dan maak ik tijd hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 00:10 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan onder een brug wachten tot jij tijd hebt?
Ik weet nog niet wat voor diensten ik heb in juli, ik ga morgen mn werk even bellen.quote:
Hahah oke, dan ga ik vrijdag wel naar amsterdamquote:
Gezellig!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahah oke, dan ga ik vrijdag wel naar amsterdam(weekend ov enzo
)
Ja manquote:
Nou we kunnen lekker goedkoop ergens goed etenquote:Op maandag 16 juni 2008 00:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja manGaan we dan spannende avonturen beleven?
Dat is nooit verkeerdquote:Op maandag 16 juni 2008 00:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou we kunnen lekker goedkoop ergens goed eten
Ik vind het een planquote:
Ik vind het nu al een geslaagd planquote:
Amsterdam is bijna net zo spannend als Deventer.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja manGaan we dan spannende avonturen beleven?
Heul niet waarquote:Op maandag 16 juni 2008 00:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Amsterdam is bijna net zo spannend als Deventer.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |