Wit of rood?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben leuk, papier kookt, neem jij dan wijn mee?
Roodquote:
Hangt van het eten af, bij een lekker stukje vlees kan een goed fruitige rode wijn primaquote:Op zondag 15 juni 2008 23:48 schreef Fha het volgende:
[..]
RoodHet liefst een beetje fruitig.
Slaap lekker DaMart
We moeten maar even met Papiertje overleggen wat hij gaat koken hahahaquote:Op zondag 15 juni 2008 23:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hangt van het eten af, bij een lekker stukje vlees kan een goed fruitige rode wijn prima
Gooi het in de groep, voor een lekkere maaltijd ga ik wel in de trein zittenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:52 schreef Fha het volgende:
[..]
We moeten maar even met Papiertje overleggen wat hij gaat koken hahaha
Dat sla ik zeker niet af.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Rode wijn en biefstuk met gewokte groenten
Zie bovenstaandequote:Op zondag 15 juni 2008 23:55 schreef Fha het volgende:
Papiertje!!! Wat ga je voor mij en Dark_Angelus koken morgen?
Wees welkomquote:Op zondag 15 juni 2008 23:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Rode wijn en biefstuk met gewokte groenten
Ja uuuh, dan train je maar ff een dagje niet hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 23:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar morgen moet ik trainen, en dinsdag ook, en woensdag ook, en donderdag ook.
Vrijdag dan maar
Vanaf 6 Juli is de uit training weer, daarna kan ik elke dagquote:Op zondag 15 juni 2008 23:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja uuuh, dan train je maar ff een dagje niet hoor(al ben je vrijdag ook gewoon welkom daar niet van
maar dan kan papier vast weer niet)
Heh bah wat ongezelligquote:Op maandag 16 juni 2008 00:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vanaf 6 Juli is de uit training weer, daarna kan ik elke dag
Maar ik vind het zeker wel een plan, lekker biefstuk eten
Ja de weken zijn een beetje volgepland, studie, roeien, werken, socializen. 24 uur per dag is te weinigquote:Op maandag 16 juni 2008 00:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Heh bah wat ongezelligNou dan ga ik eerst wel even in mn eentje de kookkunsten van Papier keuren
En dan sta jij dus 7 juli op de stoep
(A)
Vertel mij wat! Slapen.. slapen.. slapen.. studie.. slapen.. fokken.. Damn!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja de weken zijn een beetje volgepland, studie, roeien, werken, socializen. 24 uur per dag is te weinig
Haha nouhouquote:Op maandag 16 juni 2008 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehe, dat kan je zeker geen leven noemen. Logisch dat je wilt eten met andere FOK!kers
Kom naar A'dam, dan kan ik het veel beter combinerenquote:Op maandag 16 juni 2008 00:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha nouhouJa ik moet gewoon even heel erg wennen aan ineens alleen wonen, dus dan ga ik maar Fokkers overhalen
Beetje jammer alleen dat die wel een leven hebben en dus niet kunnen
7 juli dusquote:Op maandag 16 juni 2008 00:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Deze week moet ik 's middags werken, ook dit weekend![]()
Dat word dus volgende maand pas....
Morgen of overmorgen dus.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Heh bah wat ongezelligNou dan ga ik eerst wel even in mn eentje de kookkunsten van Papier keuren
En dan sta jij dus 7 juli op de stoep
![]()
En dan onder een brug wachten tot jij tijd hebt?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kom naar A'dam, dan kan ik het veel beter combineren
Dan maak ik tijd hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 00:10 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan onder een brug wachten tot jij tijd hebt?
Ik weet nog niet wat voor diensten ik heb in juli, ik ga morgen mn werk even bellen.quote:
Hahah oke, dan ga ik vrijdag wel naar amsterdamquote:
Gezellig!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahah oke, dan ga ik vrijdag wel naar amsterdam(weekend ov enzo
)
Ja manquote:
Nou we kunnen lekker goedkoop ergens goed etenquote:Op maandag 16 juni 2008 00:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja manGaan we dan spannende avonturen beleven?
Dat is nooit verkeerdquote:Op maandag 16 juni 2008 00:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou we kunnen lekker goedkoop ergens goed eten
Ik vind het een planquote:
Ik vind het nu al een geslaagd planquote:
Amsterdam is bijna net zo spannend als Deventer.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja manGaan we dan spannende avonturen beleven?
Heul niet waarquote:Op maandag 16 juni 2008 00:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Amsterdam is bijna net zo spannend als Deventer.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |