Smoesjesquote:Op zondag 15 juni 2008 13:21 schreef DaMart het volgende:
Wat bedoel je, Jort?
-knip-
Ik probeerde het nu niet eens, want ik had al zo'n voorgevoel dat jij hem wel vol zou spammen.
Tof! Toch H0 dan, of grotere N-baan?quote:Op zondag 15 juni 2008 13:22 schreef Pheno het volgende:
Oh btw Mart, ik heb misschien meer ruimte dan verwacht, mijn vrouw kwam met een briljant idee.
Uberhaupt: topics zonder koffie of thee in de TTquote:
Eerst maar even kijken of het slachtoffer die ruimte gaat doneren (dat weten ze nog niet) daar ook mee eens zijnquote:
quote:
Koffiequote:
Je gaat je kantoor op werk ombouwen tot modelspoorkamer?quote:Op zondag 15 juni 2008 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst maar even kijken of het slachtoffer die ruimte gaat doneren (dat weten ze nog niet) daar ook mee eens zijn
Dat zou helemaal tof zijnquote:Op zondag 15 juni 2008 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat je kantoor op werk ombouwen tot modelspoorkamer?
Die is nog wat poeder uit zijn neus aan het halen.quote:
Houd je koker ouwe.quote:
Fritsquote:Op zondag 15 juni 2008 13:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Aha, dat kan ook ja!quote:Op zondag 15 juni 2008 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou helemaal tof zijnMaar nee, mijn ouders hebben een zolder de nog eens misbruikt zou kunnen worden. problee, die gaan ooit naar een bejaardentehuis en ik zit hier goed....
Een beetje tandpasta doet wonderen.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha, dat kan ook ja!
Ik ben nu trouwens de afrondende dingen aan het doen. In prinicpe is de baan wel klaar sinds gisteren, moet alleen nog wat verlichting aansluiten straks. En wat poppetjes neerzetten, alleen heeft dat Preiservolk last van de vallende ziekte.
Op een grote ijzeren pin mag ik hopen?quote:
Ag nee, heb me best vermaakt gisterquote:Op zondag 15 juni 2008 13:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik hoor het al, nog steeds zuur dat je er niet bij kon zijn gister?
Ik was een broodje gezond etenquote:Op zondag 15 juni 2008 14:16 schreef JortK het volgende:
Lees trouwens even je Feedback topic Houniet
Vaderdagquote:Op zondag 15 juni 2008 15:04 schreef Klonk het volgende:
Zo, tijd voor bier, vaderdag bij mijn schoonouders
Ze gaan gewoon voor die kindertjesquote:Op zondag 15 juni 2008 15:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Thailand voor dummies #15 - de gebruiksaanwijzing.
Wat een schijnheilige topicreeks zeg.
"We gaan allemaal naar Thailand voor het mooie strand, de cultuur en de groene omgeving..." tuuuuurlijk.
Hoe kun je bier drinken nou niet leuk vindenquote:Op zondag 15 juni 2008 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
En een goedenavond trouwens.
Was vanochtend pas om zes uur thuis, heb het licht zien worden hier..Vanavond maar gewoon slapen, want dat bier drinken blijft niet leuk.
tja, wie weet.quote:Op zondag 15 juni 200815:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon voor die kindertjes [afbeelding]
Na een krat weggewerkt te hebben in de afgelopen drie avonden (vooral bij die 4-1 ging het hardquote:Op zondag 15 juni 200815:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe kun je bier drinken nou niet leuk vinden [afbeelding]
Whaha... de idioot.. ik laat mijn naam veranderen naar Allahu Akhbar en ga dan naar de VS op vakantie, kijken of ik er uberhaupt in kom en als dat lukt of ik er ooit nog weer uit kom.quote:Amerikaan heet voortaan In God We Trust
from FOK!frontpage Nieuws
Een buschauffeur uit de Amerikaanse plaats Zion gaat voortaan door het leven als In God We Trust. Een rechter stemde vrijdag in met de naamsverandering.De 57-jarige man zegt voor de naam te hebben gekozen omdat God hem in moeilijke tijden steeds heeft bijgestaan. In God is de nieuwe voornaam van de chauffeur, We Trust zijn achternaam.
*proest* tering zeg.. in huisquote:Op zondag 15 juni 200815:38 schreef JortK het volgende:
Net goed nieuws, schoonvader heeft een prof biertap in zn huis laten installeren met van die 50 liter fusten [afbeelding]
Nee, bierquote:
Ik ga geen koffie drinken als ik in een cafe met een beamer voetbal aan het kijken benquote:Op zondag 15 juni 200815:40 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, bier [afbeelding]
Koffie daarentegen! [afbeelding]
Jortquote:
Mooie woordspelingen weer!quote:Op zondag 15 juni 2008 15:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ga geen koffie drinken als ik in een cafe met een beamer voetbal aan het kijken benHet vervelende is alleen dat de wedstrijden hier om 23:00 en 02:00 beginnen
ronduit kut... en andere kutten staan buiten, maar dat zijn echte ouwe hoeren.
Ik heb hem ook nog niet gezien, vriendin heeft net gebeld, zal dinsdag wel foto's makenquote:Op zondag 15 juni 2008 15:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
foto's? Wil het stiekum wel zien
die woordspeling is het enige mooie, wat daar stond was echt afval, gelukkig dat vuilophaal om 3 uur 's nachts niet werktquote:Op zondag 15 juni 200815:46 schreef OA het volgende:
[..]
Jort [afbeelding]
[..]
Mooie woordspelingen weer! [afbeelding]
Netjes geregeld wel, daar!quote:Op zondag 15 juni 2008 15:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die woordspeling is het enige mooie, wat daar stond was echt afval, gelukkig dat vuilophaal om 3 uur 's nachts niet werktMaar hier is het wel zo dat de klanten binnen voetbal kijken geen last hebben van wat er buiten gebeurd, ze mogen namelijk niet binnen komen en zo.. gescheiden werelden.. de grens ligt op het kruispunt
owh, cool!quote:Op zondag 15 juni 200815:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog niet gezien, vriendin heeft net gebeld, zal dinsdag wel foto's maken [afbeelding]
Wel fijn inderdaad, je kunt dus aan de rand van de hoerenbuurt voetbal kijken zonder dat iemand je erop aan spreekt dat je bij de hoerenbuurt voetbal hebt zitten kijken.quote:
Whats up nigger!quote:
Tja , wie zijn billen brandt....quote:Op zondag 15 juni 2008 15:58 schreef indahnesia.com het volgende:
10.001 - 20.000dit tpoic staat de hele tijd bovenaan in MyAT. Heb allang spijt dat ik daar gepost heb
Kijk jij bij de hoeren?quote:Op zondag 15 juni 2008 15:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wel fijn inderdaad, je kunt dus aan de rand van de hoerenbuurt voetbal kijken zonder dat iemand je erop aan spreekt dat je bij de hoerenbuurt voetbal hebt zitten kijken.
Dat duurt langquote:
Ik niet, kom er net achter dat ik het vlees ben vergeten uit te leggen, dus ik weet iig zeker dat ik laat eet. En net een toffe site gevonden, waarmee ik mijn thema kan uitwerken.quote:
Watermeloenenquote:
nee, dat mogen ze niet.quote:Op zondag 15 juni 200816:11 schreef Pheno het volgende:
Kijken die daar ook tv?
Je hebt een dwang?quote:Op zondag 15 juni 2008 16:11 schreef indahnesia.com het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/7673#4890414
Wat een jankert.. daar moest ik dan ook op reageren
Kroesquote:
Nee, dat is altijd al geweestquote:Op zondag 15 juni 2008 16:15 schreef indahnesia.com het volgende:
is Fok langzaam aan het worden?
Lekker geil, dat wel.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Whehe... twee hoofdagenten (1 man & 1 vrouw) hier uit de buurt hadden een gezellig avondje in een hotelletje op loopafstand van hier. Tijdens het krikken wordt er een inval gedaan.. tja.. die zijn hun baan wellicht beiden kwijt. Duur wipje dus [ afbeelding ]
http://news.okezone.com/i(...)cam-sanksi-pemecatan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |