fapfapfap. Stelletje geile donders daar.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die vrouw schijnt inderdaad wel redelijk lekker te zijn. Zal eens een fotootje zoeken.. staat vast op internet, Indonesie kennende.
quote:
He, zoveel Wolters ken ik nietquote:
zo hoog moet je ook niet schoppen, dat zou direct een gele kaart zijnquote:Op zondag 15 juni 200816:35 schreef JortK het volgende:
Blije voetbalfan vernielt pinautomaat per ongeluk [afbeelding]
Schiet inderdaad niet opquote:Op zondag 15 juni 2008 16:35 schreef indahnesia.com het volgende:
http://img8.uploadhouse.c(...)ea3144cace20dde6.jpg
Ook niet echt een foto waar je iets aan hebt, kan wel begrijpen dat de hoofdagent dichterbij wilde voor een betere beoordeling
half indonesie ligt te fappen op die foto, alleen omdat het een redelijk knappe hoofdagente zou moeten zijn.quote:
Hebben ze er niets beters te doenquote:Op zondag 15 juni 2008 16:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
half indonesie ligt te fappen op die foto, alleen omdat het een redelijk knappe hoofdagente zou moeten zijn.
Indah zou ze kunnen uitnodigen op fokquote:
roken onder een boom, potje schaak spelen... nee, dan is dat fappen wel vermoeiend!quote:Op zondag 15 juni 200816:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Hebben ze er niets beters te doen [afbeelding]
Lijkt me heerlijkquote:Op zondag 15 juni 2008 16:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
roken onder een boom, potje schaak spelen... nee, dan is dat fappen wel vermoeiend!
krijg je spijt van..quote:Op zondag 15 juni 200816:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Indah zou ze kunnen uitnodigen op fok [afbeelding]
Te flauwquote:Op zondag 15 juni 2008 16:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Was het de nood of zuid-pool? Dit kan namelijk flinke consekwenties hebben voor Pheno.
wat gaat het worden?quote:Op zondag 15 juni 200817:13 schreef JortK het volgende:
Zo maar eens de frituur aanzetten [afbeelding]
boodschappen doen is geen optie?quote:Op zondag 15 juni 200817:28 schreef Pheno het volgende:
Chicken tonight, sinds 8 maanden of zo [afbeelding]
Dat is zoiets als naar de mcd gaan, 1x per jaar is genoeg. Lullige is dat dat volgende week maandag moet gebeuren, anders is er vrij weinig te eten die avond voor ons [afbeelding]
Nee, daar ben ik te lamlendig voor.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
boodschappen doen is geen optie?
Ch Tn vind ik opzich best lekker, eet ik wel vaker dan 1x per 8 maandenquote:Op zondag 15 juni 2008 17:28 schreef Pheno het volgende:
Chicken tonight, sinds 8 maanden of zo
Dat is zoiets als naar de mcd gaan, 1x per jaar is genoeg. Lullige is dat dat volgende week maandag moet gebeuren, anders is er vrij weinig te eten die avond voor ons
Weet ik, maar dan ben ik meestal geneigd minder aanwezig te zijn hierquote:
Wilde ik vanavond ook doen, totdat ik erachter kwam dat ik de friet vergeten te halen wasquote:
Zowel vandaag als gisteren nietquote:Op zondag 15 juni 2008 18:12 schreef Fha het volgende:
Ha ik heb lekker geen drupje regen gezien ^^
Woaah het is shaun (ofzo) het schaapquote:Op zondag 15 juni 2008 19:23 schreef Klonk het volgende:
vage fotos, koffie en pizza, klinkt als een toffe middag
Nu heb ik onweer en regenquote:
Komt van mij afquote:
whehehehe.. je hebt te hard geroepen straks! Hier schijnt de zon inmiddelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |