Tot ziens BX'je.quote:
quote:Klonk, als ze niet lief zijn gewoon de stekker uit de senseo trekken hier, moet je opletten hoe snel ze weer braaf zijn
Ah kijkquote:Op zondag 15 juni 2008 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uiteraard... nu hoeven ze 's avonds niet meer op de rails te gaan liggen om een boek te kunnen lezen in het licht van een trein die klaar staat voor vertrek.
dat is helemaal waar, maar goed straks gaan jullie hier een partij liggen zieken als BrandX weg is, en dan is het best prettig om te weten hoe ik jullie rustig kan krijgenquote:
Dat kan ook jaquote:Op zondag 15 juni 2008 21:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
of ze moeten snellezers zijn dan kunnen ze nog wat langer lezen
Op de één of andere manier heeft Heatwave dat altijd meteen in de gaten en dan begint hij met een slotje te dreigen....quote:Op zondag 15 juni 2008 21:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is helemaal waar, maar goed straks gaan jullie hier een partij liggen zieken als BrandX weg is, en dan is het best prettig om te weten hoe ik jullie rustig kan krijgen
Ik vraag me al een jaar af onder welke kloon Danny hier spioneertquote:Op zondag 15 juni 2008 21:25 schreef Klonk het volgende:
Best een goed systeem, hebben we overgenomen van wat vage Oost Duitse vriendjes
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vraag me al een jaar af onder welke kloon Danny hier spioneert
Slaap lekker O.quote:
Haha.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:37 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga ook slapen.. NIets persoonlijks, MPG
Welterusten allemaal![]()
Jij, en velen met jou!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef eer-ik het volgende:
Ik had zó gehoopt dat ze verloren hadden.
Tyfusherrie weer hier opeens man.quote:
Dat is dan wel weer prima.quote:
Ik heb maandagavond ook getoeterd!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tyfusherrie weer hier opeens man.
Ze stappen spontaan allemaal in de auto want je moet namelijk echt heel veel toeteren als je wint
Op zondag avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |