nee joh, juist tof, de enige keer dat ik trillende ramen eng vond was toen Limburg bezoek kreeg van een kleine aardbeving en dan was het maar een kleintje maar op 6 hoog met trillende ramen en een bewegend gebouw, dat was engquote:Op zondag 15 juni 2008 20:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja gelijk heb je! super mooi!! Maar toch vind ik het soms ook wel een beetje eng als de ramen vet gaan trillen enzo.
In brazilië waren ook een paar keer aardbevingen maar daar heb ik gewoon door heen geslapenquote:Op zondag 15 juni 2008 20:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee joh, juist tof, de enige keer dat ik trillende ramen eng vond was toen Limburg bezoek kreeg van een kleine aardbeving en dan was het maar een kleintje maar op 6 hoog met trillende ramen en een bewegend gebouw, dat was eng
op een waterbed lijkt me dat best grappigquote:Op zondag 15 juni 2008 20:38 schreef Fha het volgende:
[..]
In brazilië waren ook een paar keer aardbevingen maar daar heb ik gewoon door heen geslapen
Volgens mij word ik dan echt zee ziekquote:Op zondag 15 juni 2008 20:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
op een waterbed lijkt me dat best grappig
geen flauw idee, ik ken dat soort dingen alleen maar uit filmsquote:
Ik ben ook nog nooit daar geweest hoor, maar ik zie het zo voor mequote:Op zondag 15 juni 2008 20:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
geen flauw idee, ik ken dat soort dingen alleen maar uit filmsben nog nooit over de grote plas geweest
* Klonk zakdoekje pakt en traantje wegpinktquote:Op zondag 15 juni 2008 21:01 schreef BrandX het volgende:een van mijn allerlaatste posts voorlopig!
![]()
Have fun BX!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:01 schreef BrandX het volgende:een van mijn allerlaatste posts voorlopig!
![]()
* Klonk een schouder aanbiedt om op uit te huilenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
* Klonk zakdoekje pakt en traantje wegpinkt![]()
heel, heel, heeeeeeeeeeeeeel veel plezier
Zolang hij de stekker van de waterkoker maar laat zitten...quote:Op zondag 15 juni 2008 21:07 schreef BrandX het volgende:
Ik zal jullie ook missen hoor!![]()
Klonk, als ze niet lief zijn gewoon de stekker uit de senseo trekken hier, moet je opletten hoe snel ze weer braaf zijn
ze weten het niet, maar ik heb geen senseo ik ben van de tegenpartij, ik heb een PuC, maar goed ik heb nog geen klachten gehoord over de kwaliteit van de koffiequote:Op zondag 15 juni 2008 21:07 schreef BrandX het volgende:
Ik zal jullie ook missen hoor!![]()
Klonk, als ze niet lief zijn gewoon de stekker uit de senseo trekken hier, moet je opletten hoe snel ze weer braaf zijn
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:01 schreef BrandX het volgende:een van mijn allerlaatste posts voorlopig!
![]()
Het personeel.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:58 schreef Klonk het volgende:
zou er een groot verschil zijn tussen Amerikaanse goedkope motels en goedkope motels in brazilië ?
Goeie reis BXquote:Op zondag 15 juni 2008 21:01 schreef BrandX het volgende:een van mijn allerlaatste posts voorlopig!
![]()
Ik wens je nogmaals heel veel plezier en denk aan ons als je aan de waterkant zit, zoals ik in mijn goedemorgenpsot van een paar dagen geleden beschreef!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:01 schreef BrandX het volgende:een van mijn allerlaatste posts voorlopig!
![]()
en waren ze dankbaar ?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:09 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik heb nu bijna weer een heel dorp van stroom voorzien.
Uiteraard... nu hoeven ze 's avonds niet meer op de rails te gaan liggen om een boek te kunnen lezen in het licht van een trein die klaar staat voor vertrekquote:
of ze moeten snellezers zijn dan kunnen ze nog wat langer lezenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uiteraard... nu hoeven ze 's avonds niet meer op de rails te gaan liggen om een boek te kunnen lezen in het licht van een trein die klaar staat voor vertrek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |