Gelukkig deed je dat ook niet!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:34 schreef Klonk het volgende:
als modje een fipo scoren, is fout toch ?
true, true.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:34 schreef Klonk het volgende:
als modje een fipo scoren, is fout toch ?
quote:
Hij verwijdert gewoon z'n post...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
true, true.
Sinds wanneer huis je in KSC klonk?
Maar vertel eens... van welk subforum word jij mod?quote:
tja, ik weet het, maar ja lekken word niet op prijs gesteld, je merkt het vanzelfquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Maar vertel eens... van welk subforum word jij mod?
Nee, daar kunnen sommigen over meepraten...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
tja, ik weet het, maar ja lekken word niet op prijs gesteld, je merkt het vanzelf
Dinsdagnacht/woensdagochtend vertrek ik, Eerwaarde.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
was jij niet ergens gevaarlijke dingen gaan doen
patatforum.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Maar vertel eens... van welk subforum word jij mod?
ik ook honger.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:45 schreef BrandX het volgende:
btw, ik heb honger, heb niets meer in huis, en de broodjeswinkel aan de overkant gaat pas over een kwartier open![]()
Lopen naar een andere winkel heeft geen nut, tegen de tijd dat ik daar ben is die aan de overkant open, dus geduld, geduld, geduld, geduld, geduld.... ik neem nog maar een bakkie troost![]()
![]()
Betatforum dan toch zeker?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
patatforum.
Of bamiforum, moeten ze nog even kijken.
quote:
heus waar!quote:
quote:
zeg!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Dan begint het eerder op 40- te lijken dus
Ja, doch noodzakelijkquote:
dus als je terugkomt kun je op zoek naar een ander huisquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
heus waar!
allerlei plankenzooi van de muur, vloer eruit, kasten afbreken, spijkers en zooi uit de muur (waarbij ik verwoede pogingen doe om de muren zelf heel te houden)
quote:
daar wil ik nog niet aan denken, 40 dan ben ik over 25 jaar met pensioen verdommequote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Dan begint het eerder op 40- te lijken dus
tja.Ik vind zo'n 600 euro per maand voor het aanhouden (incl nuts) wat veel. dan gooi ik gewoon 2400 eruo weg. En onderverhuren is geen optie in de zomer simpelweg.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus als je terugkomt kun je op zoek naar een ander huisDat wist ik heul niet
Nee hoor, tegen die tijd is de pensioenleeftijd met minimaal 5 jaar (en misschien wel 10) omhoog getrokken.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar wil ik nog niet aan denken, 40 dan ben ik over 25 jaar met pensioen verdomme
Gaat heerlijk, alleen wat last van mijn kniequote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Houniet
Alles goed?
behalve werkwerkwerk?
quote:Op zaterdag 14 juni 200811:44 schreef eer-ik het volgende:
w
[..]
il je die term niet gebruiken... [afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dinsdagnacht/woensdagochtend vertrek ik, Eerwaarde.![]()
Ben nu mijn huis aan het afbreken, ontruimen en schoonmaken
Nee man. Ik zou echt nooit een schoonmaak(st)er in m'n huis vertrouwen....quote:
quote:
Kindersquote:
Je komt een beetje zuur over vanochtend...quote:
in verband met mijn heiligverklaringquote:
Duidelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
in verband met mijn heiligverklaring![]()
* Klonk vroeg zich dat ook al af
ik woon vlakbij de kerk maar heb geen flauw idee hoe dat ding er van binnen uitzietquote:
echt?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
Nee man. Ik zou echt nooit een schoonmaak(st)er in m'n huis vertrouwen....
Dan ga ik nog liever zelf even in de avonduurtjes of op zondagochtend wat doen.
Zuur?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Je komt een beetje zuur over vanochtend...![]()
Wat ist?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:03 schreef OA het volgende:
Ok, waarom noemt BX Klonk Eerwaarde?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
in verband met mijn heiligverklaring![]()
* Klonk vroeg zich dat ook al af
Gefeliciteerd! Dat moet op gepaste wijze gevierd worden lijkt me:quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:19 schreef DaMart het volgende:
Mogge.
Volgens mij heb ik mijn persoonlijk uitslaaprecord nu verbroken.
Met een kop thee!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat moet op gepaste wijze gevierd worden lijkt me:
neuh, totaal nietquote:Op zaterdag 14 juni 200812:21 schreef Klonk het volgende:
Zou het opvallen dat ik jullie in de gaten kom houden nu BrandX weg gaat [afbeelding]
Ik had laatst bij een vriendin van me de Pickwick Golden China Tea Blend.. Errug lekkerquote:
Tuurlijk heb je er goeie bij.... maar tochquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
echt?
wij wel schoonmaakster.
Goeie vrouw.
Komt altijd als je belt.
O, mooi, het kwam zo over...quote:[..]
Zuur?
Nee?
Volgens mij niet
Wel kater, geen stem en moet zo nog hardlopen, gaat zwaar worden
Welnee...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:21 schreef Klonk het volgende:
Zou het opvallen dat ik jullie in de gaten kom houden nu BrandX weg gaat
Geef maar gewoon toe dat je hier komt voor de gezelligheidquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:21 schreef Klonk het volgende:
Zou het opvallen dat ik jullie in de gaten kom houden nu BrandX weg gaat
Pickwick Golden China Tea Blend tering, da's toch geen fatsoenlijke naam meer...quote:Op zaterdag 14 juni 200812:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had laatst bij een vriendin van me de Pickwick Golden China Tea Blend.. Errug lekker [afbeelding] En dus gaat die zometeen met de boodschappen ook mee naar huis om mijn verzameling aan te vullen. [afbeelding]
eigenlijk wel ja en koffie natuurlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je hier komt voor de gezelligheid
Hahahaha, nee, mee eens. Vandaar dat ik het zakje meegenomen heb om het te kunnen onthoudenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Pickwick Golden China Tea Blend tering, da's toch geen fatsoenlijke naam meer...
zie je pm, en vooral die OA goed in de gaten houden met zijn daily posts!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja en koffie natuurlijk
pssst, BrandX wat was je email adres ook alweer waar ik de dagelijkse rapporten heen moet sturen
kater?quote:
Ja, dat had ik gelezen. Maar ook daar kun je zitten met een katerquote:
Ik doe aan betaald fokkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gelezen. Maar ook daar kun je zitten met een kater![]()
Wat voor werk doe je?
klinkt als een luizebaantjequote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik doe aan betaald fokken. Heb geen kater, gister netjes cola gedronken. Ik geef niet zo om bier.
Soms is een biertje wel lekker hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
klinkt als een luizebaantje
Enneh... bier is ook vies. *ril*
Bij mij moet die eerste keer nog komen anders. De enkele keer dat ik alcohol nuttig is het meestal rosé. Al is er nog veel meer dat ik lust. Maar echt, bier hoort daar niet bij.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Soms is een biertje wel lekker hoor.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:52 schreef DaMart het volgende:
Eer-ik, hoe kan het dat jij in het vorige deel hebt gemuckt?
Bakkes /madquote:
Ieder zijn eigen ding hequote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:59 schreef DR34M3R het volgende:
Bij mij moet die eerste keer nog komen anders. De enkele keer dat ik alcohol nuttig is het meestal rosé. Al is er nog veel meer dat ik lust. Maar echt, bier hoort daar niet bij.
Maar dat zijn louter kwaliteitposts!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
zie je pm, en vooral die OA goed in de gaten houden met zijn daily posts!
Gelukkig welquote:
Jaaa, geheim van de smidquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:52 schreef DaMart het volgende:
Eer-ik, hoe kan het dat jij in het vorige deel door het slotje hebt gepost??
Ik dacht eigenlijk van niet...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon precies gelijk met OA gepost, zeker...
Die optie valt af!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk van niet...![]()
een mod heeft het topic geopend voor hem
Goed bezigquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:51 schreef Klonk het volgende:
Net voor de regen het gras kunnen maaien wat meer dan nodig was
MPG is een kloon van Klonk!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed bezig
Zeg klonksj, ik kom zo jouw kant op
Of gewoon in voor een triootje.quote:Op zaterdag 14 juni 200814:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
MPG is een kloon van Klonk! [afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
MPG is een Venlonaar en ik ben een Belfeldenaar...
Ooit een mooie zelfstandige kleine gemeente nu een stadsdeel van Venlo
Neequote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja dat dus
Wist je al dat MPG in Belfeld werkt?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja dat dus
Wist je al dat MPG in Belfeld werkt?
Pff, I rest my casequote:
Ach, gewoon een beetje meubels aan de kant hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:17 schreef Klonk het volgende:
Dan wordt het een knappe orgie, we krijgen namelijk al bezoek vandaag, maar onze woonkamer is niet zo heel groot
sleep je matras naar beneden danquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:31 schreef Klonk het volgende:
laminaat is zo hard
Ik heb vandaag alleen maar zon gezien nog... en dat terwijl ik mijn dag als regendag had ingedeeldquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:43 schreef DR34M3R het volgende:
Net op het moment dat ik besluit dat ik toch maar door de regen moet gaan (een mens moet immers eten) en mijn jas aan trek, wordt het droog en breekt de zon door!
Latté is melkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:09 schreef cablegunmaster het volgende:
koffie kunst? latte dinges, is toch ook koffie ? :p of heb ik het mis?
Ik ben anders net terug uit jouw dorp hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
feli met je slagen cgm!quote:
LOLquote:
Ik krijg spontaan zin in chili con carne!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:42 schreef Pheno het volgende:
Gewoon een scheet laten, dan begrijpen ze het wel.
Dat zou wel hele erg zijn dan, als Klonk's visite nog een hele week blijft!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gewoon een week niet stofzuigen en afwassen en in ochtendjas op de bank blijven liggen.
Bedoel je Katotreinen op Fleischmannrails? Ik zie niet in waarom dat niet zou werken.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:55 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, men zegt dat N uitwisselbaar is, maar ik wil dan ook zien dat iemand Kato met Fleischmann werkend heeft bv
Ik heb de N standaard niet gehad, dus ik kan me uberhaupt weinig visueel voorstellenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedoel je Katotreinen op Fleischmannrails? Ik zie niet in waarom dat niet zou werken.
ze gaan bijna, de luierstinkende kutkoters liggen even te slapen en daarna gaan zequote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou wel hele erg zijn dan, als Klonk's visite nog een hele week blijft!
ik heb hele ouwe fleishman, van mijn vader gekregen, ook met originele locomotiefjes uit de jaren 50 ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:55 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, men zegt dat N uitwisselbaar is, maar ik wil dan ook zien dat iemand Kato met Fleischmann werkend heeft bv
puberen tot daar aan toe maar dit soort gastjes gewoon de balletjes afhaken en op laten etenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:16 schreef OA het volgende:
Pokketuig uit VlaardingenMeisje aangerand in de Efteling
Idd...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
puberen tot daar aan toe maar dit soort gastjes gewoon de balletjes afhaken en op laten eten
Ik geloof niet dat als er een zoon van mij tussen zat, ik hem meteen opgehaald had. Die had om te beginnen eens mogen overnachten in de cel, zodat ik de tijd had om na te denken over een 'passende' straf...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
puberen tot daar aan toe maar dit soort gastjes gewoon de balletjes afhaken en op laten eten
zoiets ja, ik bedoel rond die tijd ben je nieuwsgierig naar het andere geslacht, niets nieuws en niets bijzonders, hoort bij het leven maar als je met 4 man een meisje grijpt dan spoor je nietquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat als er een zoon van mij tussen zat, ik hem meteen opgehaald had. Die had om te beginnen eens mogen overnachten in de cel, zodat ik de tijd had om na te denken over een 'passende' straf...
Mijn jongens zijn 4 en 6, en die krijgen al van kleins af aan de boodschap mee dat 'nee' ook werkelijk 'nee' betekent, dat mensen elkaar moeten respecteren en dat het niet goed is als iemand een ander tegen zijn of haar zin aanraakt.. Als ze niet willen knuffelen hoeft dat niet, niet aandringen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
zoiets ja, ik bedoel rond die tijd ben je nieuwsgierig naar het andere geslacht, niets nieuws en niets bijzonders, hoort bij het leven maar als je met 4 man een meisje grijpt dan spoor je niet
hmm... laat mij maar lekker naief zijn dan toch en denken dat ik het nog enigszins zelf in de hand heb. Niet geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:41 schreef Klonk het volgende:
Ik ga nu als een ouwe lul klinken maar als ik het allemaal zo hoor links en rechts dan kon dat wel eens vies tegen vallen...
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:46 schreef Klonk het volgende:
nee, wat dat betreft ben ik net zo lekker naief, als je anders gaat denken dan heb je ook geen enkele zin meer om ook maar iets te proberen om de wereld iets mooier te maken.
Nu pas?quote:
quote:
Ohhhh.... ok. Dat heet geen weekend meer, dat heet vakantie!quote:
'Avond!quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
Ohhhh.... ok. Dat heet geen weekend meer, dat heet vakantie!
Succesquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:09 schreef Klonk het volgende:
het bezoek is weg, hieperdepieperhoera![]()
![]()
nu lekker FOK!ken met de 24 van Le Mans op de achtergrond
wbquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:09 schreef Klonk het volgende:
![]()
Het bier was eerder weg dan het bezoek?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:12 schreef Klonk het volgende:
het bezoek heeft alleen een belangrijk deel van de biervoorraad weggewerkt, goedkope meedrinkers...
Dan heb je écht de hele dag visite gehad.. Knap hoor!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:09 schreef Klonk het volgende:
![]()
voor mij wel, ik ben sociaal niet zo begaafdquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dan heb je écht de hele dag visite gehad.. Knap hoor!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb tot woensdag 13.00uur weekend
Met genoeg bier en de tv aan kom je al een heel eindquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
voor mij wel, ik ben sociaal niet zo begaafd
de tv stond op sesamstraat dvd dingen, gelukkig nu niet meer want ik zou op dit moment koekiemonster in de fik kunnen steken en Bert en Ernie de nek kunnen afsnijdenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:19 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Met genoeg bier en de tv aan kom je al een heel eind
De Sesamstraat-versie voor volwassenen na 22.00uur?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
de tv stond op sesamstraat dvd dingen, gelukkig nu niet meer want ik zou op dit moment koekiemonster in de fik kunnen steken en Bert en Ernie de nek kunnen afsnijden
Jaloers?quote:
Autoracenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:22 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
De Sesamstraat-versie voor volwassenen na 22.00uur?
Ik heb weekend tot dinsdag 9.30uurquote:
Mja..quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
Autoracentot ik er bij in slaap val vrees ik
Liegenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:36 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mja..
Kan nu wel 'leuk' typen, maar dan lieg ik
Is ook zo wat
quote:
iedereen vind andere dingen tof, dat is het toffequote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:36 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mja..
Kan nu wel 'leuk' typen, maar dan lieg ik
Is ook zo wat
Doe het toch ook niet?quote:
Da's waar!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
iedereen vind andere dingen tof, dat is het toffe
Zeg eens, wat vind jij dan weer tof?quote:
Fokkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeg eens, wat vind jij dan weer tof?
Schaam je niet hoor. Ik heb dezelfde ticquote:
Je bent nog lekker wakker na een dag visite?quote:
FOK!kenquote:
neuh, eerder een soort van afwijking, het is FOK! en niets anders, beetje jehova achtig op dat gebiedquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent nog lekker wakker na een dag visite?
Ieuwquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, eerder een soort van afwijking, het is FOK! en niets anders, beetje jehova achtig op dat gebied![]()
Zolang je maar niet bij me aan de deur komt met die boodschap. Geloof me, die voet daartussen is zó weg hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, eerder een soort van afwijking, het is FOK! en niets anders, beetje jehova achtig op dat gebied![]()
Best welquote:
quote:
nee, die gaan nog de hele nacht door, maar dat ga ik echt niet redden, zit nu al te knikkebollenquote:
Da's vervelend. Was de visite zo vermoeiend?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, die gaan nog de hele nacht door, maar dat ga ik echt niet redden, zit nu al te knikkebollen
quote:
Nee, gewoon de pc met enorme monitorquote:
Ik lig regelmatig met me laptop op bed te Fokken! hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:33 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, gewoon de pc met enorme monitor![]()
Whehe, dat zou wat zijn...
Klopt, die heeft hier de hele ochtend gehangen en komt jullie kant op.. een paar uurtjes, dan is het voorbij en dan klaart het weer op hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 08:39 schreef Klonk het volgende:
De regen die nu op mij afkomt vind ik dan minder leuk, net nog een mooi zonnetje
*pakt skydive dvd er bijquote:Op zondag 15 juni 2008 00:34 schreef Slarioux het volgende:
Ok ik moet gewoon ff patsen!
Bekijk deze YouTube-video
Zo laat was ik weer in slaap gevallen. Om 4 uur was het hier ook al droog, alleen scheen de zon nietquote:
ga naar een grote stad, daar zijn de winkels openquote:Op zondag 15 juni 2008 09:10 schreef Pheno het volgende:
DIt gaat zo'n "de winkels zijn dicht en ik wil iets gaan checken" dag.
Dat wist ik niet! Dank je wel voor de tipquote:Op zondag 15 juni 2008 09:31 schreef Klonk het volgende:
ik ook niet, ben blij dat ik vlak bij Roermond woon waar een hele zwik winkels open zijn op een zondag, erg makkelijk als je iets mist
Arnhem zal ook wel niet open zijn. Geef ze ongelijk, al die luie studenten zijn de stad uitquote:Op zondag 15 juni 2008 09:33 schreef Klonk het volgende:
Nee, dat is idd een dooie boel (op Zondag dan)
Outletcentre, het nieuwe Retailcentrum bij de A73 (mediamarkt enzo) en een aantal supermarkten, c1000, Jumbo in de binnenstad (Roercentrum ofzo)quote:Op zondag 15 juni 2008 09:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat wist ik niet! Dank je wel voor de tip
quote:Op zondag 15 juni 2008 10:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
Outletcentre, het nieuwe Retailcentrum bij de A73 (mediamarkt enzo) en een aantal supermarkten, c1000, Jumbo in de binnenstad (Roercentrum ofzo)
quote:Op zondag 15 juni 2008 10:50 schreef Klonk het volgende:
Outletcentre zit vol met Duitsers en Retailcentrum vol met Mediamarktgeilers
Nee, maar we hebben het zaterdag nog wel even gevierd jaquote:Op zondag 15 juni 2008 11:16 schreef Pheno het volgende:
Heeft Oranje weer gewonnen?
mijn jeugdheld, en dan een hele foute mental imagequote:
Het probleem is: hoe kom er er weer van af?quote:
Hoe komt zij er weer van af bedoel jequote:Op zondag 15 juni 2008 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het probleem is: hoe kom er er weer van af?
Of massagravenquote:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:11 schreef JortK het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1164958 wat een kuttopic
Aanmeldtopic KPDquote:Op zondag 15 juni 2008 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
ik kan nu een heel verhaal ophangen over het verschil tussen strandzand en de zandgrond hier in Limburg maar dat zal ik je maar besparenquote:Op zondag 15 juni 2008 12:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach wat is het verschil tussen zand van een zandpad en zand van het strand?
Sowieso Limburgquote:Op zondag 15 juni 2008 12:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan nu een heel verhaal ophangen over het verschil tussen strandzand en de zandgrond hier in Limburg maar dat zal ik je maar besparen
Die randstadgasten die denken dat ze goed zijnquote:
Die illusie heb ik totaal niet als je ziet wat er bij mij in de omgeving woontquote:Op zondag 15 juni 2008 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die randstadgasten die denken dat ze goed zijn
Dat denk ik zelf ook altijd als ik weer op de snelweg daar zit.quote:
ik niet, ex beroepsdeformatie, snelwegen door heel Europa gezienquote:Op zondag 15 juni 2008 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat denk ik zelf ook altijd als ik weer op de snelweg daar zit.
je gaat een fritzl ei maken?quote:
He, ik concludeer alleen maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |