kater?quote:
Ja, dat had ik gelezen. Maar ook daar kun je zitten met een katerquote:
Ik doe aan betaald fokkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gelezen. Maar ook daar kun je zitten met een kater![]()
Wat voor werk doe je?
klinkt als een luizebaantjequote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik doe aan betaald fokken. Heb geen kater, gister netjes cola gedronken. Ik geef niet zo om bier.
Soms is een biertje wel lekker hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
klinkt als een luizebaantje
Enneh... bier is ook vies. *ril*
Bij mij moet die eerste keer nog komen anders. De enkele keer dat ik alcohol nuttig is het meestal rosé. Al is er nog veel meer dat ik lust. Maar echt, bier hoort daar niet bij.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Soms is een biertje wel lekker hoor.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:52 schreef DaMart het volgende:
Eer-ik, hoe kan het dat jij in het vorige deel hebt gemuckt?
Bakkes /madquote:
Ieder zijn eigen ding hequote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:59 schreef DR34M3R het volgende:
Bij mij moet die eerste keer nog komen anders. De enkele keer dat ik alcohol nuttig is het meestal rosé. Al is er nog veel meer dat ik lust. Maar echt, bier hoort daar niet bij.
Maar dat zijn louter kwaliteitposts!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
zie je pm, en vooral die OA goed in de gaten houden met zijn daily posts!
Gelukkig welquote:
Jaaa, geheim van de smidquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:52 schreef DaMart het volgende:
Eer-ik, hoe kan het dat jij in het vorige deel door het slotje hebt gepost??
Ik dacht eigenlijk van niet...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon precies gelijk met OA gepost, zeker...
Die optie valt af!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk van niet...![]()
een mod heeft het topic geopend voor hem
Goed bezigquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:51 schreef Klonk het volgende:
Net voor de regen het gras kunnen maaien wat meer dan nodig was
MPG is een kloon van Klonk!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed bezig
Zeg klonksj, ik kom zo jouw kant op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |