Gelukkig deed je dat ook niet!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:34 schreef Klonk het volgende:
als modje een fipo scoren, is fout toch ?
true, true.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:34 schreef Klonk het volgende:
als modje een fipo scoren, is fout toch ?
quote:
Hij verwijdert gewoon z'n post...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
true, true.
Sinds wanneer huis je in KSC klonk?
Maar vertel eens... van welk subforum word jij mod?quote:
tja, ik weet het, maar ja lekken word niet op prijs gesteld, je merkt het vanzelfquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Maar vertel eens... van welk subforum word jij mod?
Nee, daar kunnen sommigen over meepraten...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
tja, ik weet het, maar ja lekken word niet op prijs gesteld, je merkt het vanzelf
Dinsdagnacht/woensdagochtend vertrek ik, Eerwaarde.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
was jij niet ergens gevaarlijke dingen gaan doen
patatforum.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Maar vertel eens... van welk subforum word jij mod?
ik ook honger.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:45 schreef BrandX het volgende:
btw, ik heb honger, heb niets meer in huis, en de broodjeswinkel aan de overkant gaat pas over een kwartier open![]()
Lopen naar een andere winkel heeft geen nut, tegen de tijd dat ik daar ben is die aan de overkant open, dus geduld, geduld, geduld, geduld, geduld.... ik neem nog maar een bakkie troost![]()
![]()
Betatforum dan toch zeker?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
patatforum.
Of bamiforum, moeten ze nog even kijken.
quote:
heus waar!quote:
quote:
zeg!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Dan begint het eerder op 40- te lijken dus
Ja, doch noodzakelijkquote:
dus als je terugkomt kun je op zoek naar een ander huisquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
heus waar!
allerlei plankenzooi van de muur, vloer eruit, kasten afbreken, spijkers en zooi uit de muur (waarbij ik verwoede pogingen doe om de muren zelf heel te houden)
quote:
daar wil ik nog niet aan denken, 40 dan ben ik over 25 jaar met pensioen verdommequote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Dan begint het eerder op 40- te lijken dus
tja.Ik vind zo'n 600 euro per maand voor het aanhouden (incl nuts) wat veel. dan gooi ik gewoon 2400 eruo weg. En onderverhuren is geen optie in de zomer simpelweg.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus als je terugkomt kun je op zoek naar een ander huisDat wist ik heul niet
Nee hoor, tegen die tijd is de pensioenleeftijd met minimaal 5 jaar (en misschien wel 10) omhoog getrokken.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar wil ik nog niet aan denken, 40 dan ben ik over 25 jaar met pensioen verdomme
Gaat heerlijk, alleen wat last van mijn kniequote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Houniet
Alles goed?
behalve werkwerkwerk?
quote:Op zaterdag 14 juni 200811:44 schreef eer-ik het volgende:
w
[..]
il je die term niet gebruiken... [afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dinsdagnacht/woensdagochtend vertrek ik, Eerwaarde.![]()
Ben nu mijn huis aan het afbreken, ontruimen en schoonmaken
Nee man. Ik zou echt nooit een schoonmaak(st)er in m'n huis vertrouwen....quote:
quote:
Kindersquote:
Je komt een beetje zuur over vanochtend...quote:
in verband met mijn heiligverklaringquote:
Duidelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
in verband met mijn heiligverklaring![]()
* Klonk vroeg zich dat ook al af
ik woon vlakbij de kerk maar heb geen flauw idee hoe dat ding er van binnen uitzietquote:
echt?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
Nee man. Ik zou echt nooit een schoonmaak(st)er in m'n huis vertrouwen....
Dan ga ik nog liever zelf even in de avonduurtjes of op zondagochtend wat doen.
Zuur?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Je komt een beetje zuur over vanochtend...![]()
Wat ist?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:03 schreef OA het volgende:
Ok, waarom noemt BX Klonk Eerwaarde?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
in verband met mijn heiligverklaring![]()
* Klonk vroeg zich dat ook al af
Gefeliciteerd! Dat moet op gepaste wijze gevierd worden lijkt me:quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:19 schreef DaMart het volgende:
Mogge.
Volgens mij heb ik mijn persoonlijk uitslaaprecord nu verbroken.
Met een kop thee!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat moet op gepaste wijze gevierd worden lijkt me:
neuh, totaal nietquote:Op zaterdag 14 juni 200812:21 schreef Klonk het volgende:
Zou het opvallen dat ik jullie in de gaten kom houden nu BrandX weg gaat [afbeelding]
Ik had laatst bij een vriendin van me de Pickwick Golden China Tea Blend.. Errug lekkerquote:
Tuurlijk heb je er goeie bij.... maar tochquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
echt?
wij wel schoonmaakster.
Goeie vrouw.
Komt altijd als je belt.
O, mooi, het kwam zo over...quote:[..]
Zuur?
Nee?
Volgens mij niet
Wel kater, geen stem en moet zo nog hardlopen, gaat zwaar worden
Welnee...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:21 schreef Klonk het volgende:
Zou het opvallen dat ik jullie in de gaten kom houden nu BrandX weg gaat
Geef maar gewoon toe dat je hier komt voor de gezelligheidquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:21 schreef Klonk het volgende:
Zou het opvallen dat ik jullie in de gaten kom houden nu BrandX weg gaat
Pickwick Golden China Tea Blend tering, da's toch geen fatsoenlijke naam meer...quote:Op zaterdag 14 juni 200812:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had laatst bij een vriendin van me de Pickwick Golden China Tea Blend.. Errug lekker [afbeelding] En dus gaat die zometeen met de boodschappen ook mee naar huis om mijn verzameling aan te vullen. [afbeelding]
eigenlijk wel ja en koffie natuurlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je hier komt voor de gezelligheid
Hahahaha, nee, mee eens. Vandaar dat ik het zakje meegenomen heb om het te kunnen onthoudenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Pickwick Golden China Tea Blend tering, da's toch geen fatsoenlijke naam meer...
zie je pm, en vooral die OA goed in de gaten houden met zijn daily posts!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja en koffie natuurlijk
pssst, BrandX wat was je email adres ook alweer waar ik de dagelijkse rapporten heen moet sturen
kater?quote:
Ja, dat had ik gelezen. Maar ook daar kun je zitten met een katerquote:
Ik doe aan betaald fokkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gelezen. Maar ook daar kun je zitten met een kater![]()
Wat voor werk doe je?
klinkt als een luizebaantjequote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik doe aan betaald fokken. Heb geen kater, gister netjes cola gedronken. Ik geef niet zo om bier.
Soms is een biertje wel lekker hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
klinkt als een luizebaantje
Enneh... bier is ook vies. *ril*
Bij mij moet die eerste keer nog komen anders. De enkele keer dat ik alcohol nuttig is het meestal rosé. Al is er nog veel meer dat ik lust. Maar echt, bier hoort daar niet bij.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Soms is een biertje wel lekker hoor.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:52 schreef DaMart het volgende:
Eer-ik, hoe kan het dat jij in het vorige deel hebt gemuckt?
Bakkes /madquote:
Ieder zijn eigen ding hequote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:59 schreef DR34M3R het volgende:
Bij mij moet die eerste keer nog komen anders. De enkele keer dat ik alcohol nuttig is het meestal rosé. Al is er nog veel meer dat ik lust. Maar echt, bier hoort daar niet bij.
Maar dat zijn louter kwaliteitposts!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
zie je pm, en vooral die OA goed in de gaten houden met zijn daily posts!
Gelukkig welquote:
Jaaa, geheim van de smidquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:52 schreef DaMart het volgende:
Eer-ik, hoe kan het dat jij in het vorige deel door het slotje hebt gepost??
Ik dacht eigenlijk van niet...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon precies gelijk met OA gepost, zeker...
Die optie valt af!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk van niet...![]()
een mod heeft het topic geopend voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |