Gelukkig deed je dat ook niet!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:34 schreef Klonk het volgende:
als modje een fipo scoren, is fout toch ?
true, true.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:34 schreef Klonk het volgende:
als modje een fipo scoren, is fout toch ?
quote:
Hij verwijdert gewoon z'n post...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
true, true.
Sinds wanneer huis je in KSC klonk?
Maar vertel eens... van welk subforum word jij mod?quote:
tja, ik weet het, maar ja lekken word niet op prijs gesteld, je merkt het vanzelfquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Maar vertel eens... van welk subforum word jij mod?
Nee, daar kunnen sommigen over meepraten...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
tja, ik weet het, maar ja lekken word niet op prijs gesteld, je merkt het vanzelf
Dinsdagnacht/woensdagochtend vertrek ik, Eerwaarde.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
was jij niet ergens gevaarlijke dingen gaan doen
patatforum.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Maar vertel eens... van welk subforum word jij mod?
ik ook honger.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:45 schreef BrandX het volgende:
btw, ik heb honger, heb niets meer in huis, en de broodjeswinkel aan de overkant gaat pas over een kwartier open![]()
Lopen naar een andere winkel heeft geen nut, tegen de tijd dat ik daar ben is die aan de overkant open, dus geduld, geduld, geduld, geduld, geduld.... ik neem nog maar een bakkie troost![]()
![]()
Betatforum dan toch zeker?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
patatforum.
Of bamiforum, moeten ze nog even kijken.
quote:
heus waar!quote:
quote:
zeg!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Dan begint het eerder op 40- te lijken dus
Ja, doch noodzakelijkquote:
dus als je terugkomt kun je op zoek naar een ander huisquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
heus waar!
allerlei plankenzooi van de muur, vloer eruit, kasten afbreken, spijkers en zooi uit de muur (waarbij ik verwoede pogingen doe om de muren zelf heel te houden)
quote:
daar wil ik nog niet aan denken, 40 dan ben ik over 25 jaar met pensioen verdommequote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Dan begint het eerder op 40- te lijken dus
tja.Ik vind zo'n 600 euro per maand voor het aanhouden (incl nuts) wat veel. dan gooi ik gewoon 2400 eruo weg. En onderverhuren is geen optie in de zomer simpelweg.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus als je terugkomt kun je op zoek naar een ander huisDat wist ik heul niet
Nee hoor, tegen die tijd is de pensioenleeftijd met minimaal 5 jaar (en misschien wel 10) omhoog getrokken.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar wil ik nog niet aan denken, 40 dan ben ik over 25 jaar met pensioen verdomme
Gaat heerlijk, alleen wat last van mijn kniequote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Houniet
Alles goed?
behalve werkwerkwerk?
quote:Op zaterdag 14 juni 200811:44 schreef eer-ik het volgende:
w
[..]
il je die term niet gebruiken... [afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dinsdagnacht/woensdagochtend vertrek ik, Eerwaarde.![]()
Ben nu mijn huis aan het afbreken, ontruimen en schoonmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |