quote:
Kindersquote:
Je komt een beetje zuur over vanochtend...quote:
in verband met mijn heiligverklaringquote:
Duidelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
in verband met mijn heiligverklaring![]()
* Klonk vroeg zich dat ook al af
ik woon vlakbij de kerk maar heb geen flauw idee hoe dat ding er van binnen uitzietquote:
echt?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
Nee man. Ik zou echt nooit een schoonmaak(st)er in m'n huis vertrouwen....
Dan ga ik nog liever zelf even in de avonduurtjes of op zondagochtend wat doen.
Zuur?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Je komt een beetje zuur over vanochtend...![]()
Wat ist?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:03 schreef OA het volgende:
Ok, waarom noemt BX Klonk Eerwaarde?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
in verband met mijn heiligverklaring![]()
* Klonk vroeg zich dat ook al af
Gefeliciteerd! Dat moet op gepaste wijze gevierd worden lijkt me:quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:19 schreef DaMart het volgende:
Mogge.
Volgens mij heb ik mijn persoonlijk uitslaaprecord nu verbroken.
Met een kop thee!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat moet op gepaste wijze gevierd worden lijkt me:
neuh, totaal nietquote:Op zaterdag 14 juni 200812:21 schreef Klonk het volgende:
Zou het opvallen dat ik jullie in de gaten kom houden nu BrandX weg gaat [afbeelding]
Ik had laatst bij een vriendin van me de Pickwick Golden China Tea Blend.. Errug lekkerquote:
Tuurlijk heb je er goeie bij.... maar tochquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
echt?
wij wel schoonmaakster.
Goeie vrouw.
Komt altijd als je belt.
O, mooi, het kwam zo over...quote:[..]
Zuur?
Nee?
Volgens mij niet
Wel kater, geen stem en moet zo nog hardlopen, gaat zwaar worden
Welnee...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:21 schreef Klonk het volgende:
Zou het opvallen dat ik jullie in de gaten kom houden nu BrandX weg gaat
Geef maar gewoon toe dat je hier komt voor de gezelligheidquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:21 schreef Klonk het volgende:
Zou het opvallen dat ik jullie in de gaten kom houden nu BrandX weg gaat
Pickwick Golden China Tea Blend tering, da's toch geen fatsoenlijke naam meer...quote:Op zaterdag 14 juni 200812:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had laatst bij een vriendin van me de Pickwick Golden China Tea Blend.. Errug lekker [afbeelding] En dus gaat die zometeen met de boodschappen ook mee naar huis om mijn verzameling aan te vullen. [afbeelding]
eigenlijk wel ja en koffie natuurlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je hier komt voor de gezelligheid
Hahahaha, nee, mee eens. Vandaar dat ik het zakje meegenomen heb om het te kunnen onthoudenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Pickwick Golden China Tea Blend tering, da's toch geen fatsoenlijke naam meer...
zie je pm, en vooral die OA goed in de gaten houden met zijn daily posts!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja en koffie natuurlijk
pssst, BrandX wat was je email adres ook alweer waar ik de dagelijkse rapporten heen moet sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |