Zolang je maar niet bij me aan de deur komt met die boodschap. Geloof me, die voet daartussen is zó weg hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, eerder een soort van afwijking, het is FOK! en niets anders, beetje jehova achtig op dat gebied![]()
Best welquote:
quote:
nee, die gaan nog de hele nacht door, maar dat ga ik echt niet redden, zit nu al te knikkebollenquote:
Da's vervelend. Was de visite zo vermoeiend?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, die gaan nog de hele nacht door, maar dat ga ik echt niet redden, zit nu al te knikkebollen
quote:
Nee, gewoon de pc met enorme monitorquote:
Ik lig regelmatig met me laptop op bed te Fokken! hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:33 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, gewoon de pc met enorme monitor![]()
Whehe, dat zou wat zijn...
Klopt, die heeft hier de hele ochtend gehangen en komt jullie kant op.. een paar uurtjes, dan is het voorbij en dan klaart het weer op hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 08:39 schreef Klonk het volgende:
De regen die nu op mij afkomt vind ik dan minder leuk, net nog een mooi zonnetje
*pakt skydive dvd er bijquote:Op zondag 15 juni 2008 00:34 schreef Slarioux het volgende:
Ok ik moet gewoon ff patsen!
Bekijk deze YouTube-video
Zo laat was ik weer in slaap gevallen. Om 4 uur was het hier ook al droog, alleen scheen de zon nietquote:
ga naar een grote stad, daar zijn de winkels openquote:Op zondag 15 juni 2008 09:10 schreef Pheno het volgende:
DIt gaat zo'n "de winkels zijn dicht en ik wil iets gaan checken" dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |