Best welquote:
quote:
nee, die gaan nog de hele nacht door, maar dat ga ik echt niet redden, zit nu al te knikkebollenquote:
Da's vervelend. Was de visite zo vermoeiend?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, die gaan nog de hele nacht door, maar dat ga ik echt niet redden, zit nu al te knikkebollen
quote:
Nee, gewoon de pc met enorme monitorquote:
Ik lig regelmatig met me laptop op bed te Fokken! hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:33 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, gewoon de pc met enorme monitor![]()
Whehe, dat zou wat zijn...
Klopt, die heeft hier de hele ochtend gehangen en komt jullie kant op.. een paar uurtjes, dan is het voorbij en dan klaart het weer op hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 08:39 schreef Klonk het volgende:
De regen die nu op mij afkomt vind ik dan minder leuk, net nog een mooi zonnetje
*pakt skydive dvd er bijquote:Op zondag 15 juni 2008 00:34 schreef Slarioux het volgende:
Ok ik moet gewoon ff patsen!
Bekijk deze YouTube-video
Zo laat was ik weer in slaap gevallen. Om 4 uur was het hier ook al droog, alleen scheen de zon nietquote:
ga naar een grote stad, daar zijn de winkels openquote:Op zondag 15 juni 2008 09:10 schreef Pheno het volgende:
DIt gaat zo'n "de winkels zijn dicht en ik wil iets gaan checken" dag.
Dat wist ik niet! Dank je wel voor de tipquote:Op zondag 15 juni 2008 09:31 schreef Klonk het volgende:
ik ook niet, ben blij dat ik vlak bij Roermond woon waar een hele zwik winkels open zijn op een zondag, erg makkelijk als je iets mist
Arnhem zal ook wel niet open zijn. Geef ze ongelijk, al die luie studenten zijn de stad uitquote:Op zondag 15 juni 2008 09:33 schreef Klonk het volgende:
Nee, dat is idd een dooie boel (op Zondag dan)
Outletcentre, het nieuwe Retailcentrum bij de A73 (mediamarkt enzo) en een aantal supermarkten, c1000, Jumbo in de binnenstad (Roercentrum ofzo)quote:Op zondag 15 juni 2008 09:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat wist ik niet! Dank je wel voor de tip
quote:Op zondag 15 juni 2008 10:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
Outletcentre, het nieuwe Retailcentrum bij de A73 (mediamarkt enzo) en een aantal supermarkten, c1000, Jumbo in de binnenstad (Roercentrum ofzo)
quote:Op zondag 15 juni 2008 10:50 schreef Klonk het volgende:
Outletcentre zit vol met Duitsers en Retailcentrum vol met Mediamarktgeilers
Nee, maar we hebben het zaterdag nog wel even gevierd jaquote:Op zondag 15 juni 2008 11:16 schreef Pheno het volgende:
Heeft Oranje weer gewonnen?
mijn jeugdheld, en dan een hele foute mental imagequote:
Het probleem is: hoe kom er er weer van af?quote:
Hoe komt zij er weer van af bedoel jequote:Op zondag 15 juni 2008 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het probleem is: hoe kom er er weer van af?
Of massagravenquote:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:11 schreef JortK het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1164958 wat een kuttopic
Aanmeldtopic KPDquote:Op zondag 15 juni 2008 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
ik kan nu een heel verhaal ophangen over het verschil tussen strandzand en de zandgrond hier in Limburg maar dat zal ik je maar besparenquote:Op zondag 15 juni 2008 12:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach wat is het verschil tussen zand van een zandpad en zand van het strand?
Sowieso Limburgquote:Op zondag 15 juni 2008 12:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan nu een heel verhaal ophangen over het verschil tussen strandzand en de zandgrond hier in Limburg maar dat zal ik je maar besparen
Die randstadgasten die denken dat ze goed zijnquote:
Die illusie heb ik totaal niet als je ziet wat er bij mij in de omgeving woontquote:Op zondag 15 juni 2008 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die randstadgasten die denken dat ze goed zijn
Dat denk ik zelf ook altijd als ik weer op de snelweg daar zit.quote:
ik niet, ex beroepsdeformatie, snelwegen door heel Europa gezienquote:Op zondag 15 juni 2008 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat denk ik zelf ook altijd als ik weer op de snelweg daar zit.
je gaat een fritzl ei maken?quote:
He, ik concludeer alleen maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |