Gewoon quoten, linkjes en plaatjes aanpassen, vorige topic erbij zetten en klaar ... Zo moeilijk is t nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:55 schreef 907 het volgende:
Ik kan de OP niet vinden in het vorige topic!
Stiekem wist ik dat wel, maar wilde weten of de OP nog ergens in txt stondquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon quoten, linkjes en plaatjes aanpassen, vorige topic erbij zetten en klaar ... Zo moeilijk is t niet
Ik werk maar 1 a 2 dagen per week, dus dat wordt dan heel zuinig doen met de topicsquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mijn complimenten
In het vervolg mag je alle nieuwe topics openen
pics or it did not happenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:39 schreef Leanne het volgende:
[..]
neuj ook niet
ik vind ze gewoon mooi, lekker stoer, lekker VINTAGE![]()
ik heb nou zwarte laarzen aan
Zo dat doe je goedquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:06 schreef 907 het volgende:
[..]
Ik werk maar 1 a 2 dagen per week, dus dat wordt dan heel zuinig doen met de topics
Met jou erbij natuurlijk, anders geloven we je nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:08 schreef Leanne het volgende:
[..]
willen jullie een foto van me laarzen?
Ben student met bijbaan, maarja als ik er ben, is er zeer weinig te doenquote:
dat lukt nie!quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:14 schreef 907 het volgende:
[..]
Met jou erbij natuurlijk, anders geloven we je niet
Je kan 'm toch ergens opzetten, timertje aan en dan snel ervoor gaan staanquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
dat lukt nie!![]()
ik ben alleen en me buurjongens zijn er ook niet, en kan geen foto van mezelf maken
yawnquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:18 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je kan 'm toch ergens opzetten, timertje aan en dan snel ervoor gaan staan
Godsamme, wat een figuren zeg, nog ff en jullie proberen iemand daadwerkelijk uit te kleden op afstand en daarna de pics te laten postenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:18 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je kan 'm toch ergens opzetten, timertje aan en dan snel ervoor gaan staan
om je bent lui !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adresquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsamme, wat een figuren zeg, nog ff en jullie proberen iemand daadwerkelijk uit te kleden op afstand en daarna de pics te laten posten
zulke foute gedachten had ik nu ook weer niet ....quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsamme, wat een figuren zeg, nog ff en jullie proberen iemand daadwerkelijk uit te kleden op afstand en daarna de pics te laten posten
Wie heeft het over uitkleden?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als 't via de chat lukt bij meisjes dan moet het ...quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw uitspraak niet helemaal op waarheid berustquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zulke foute gedachten had ik nu ook weer niet ....
maar je brengt ons wel op ideen
Pics, or thats bullshitquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:23 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Als 't via chat lukt dan moet het ...
Hm nee al teveel gezegd
Hebben we niet gelezenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:25 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Doe maar niet, kan niet bevestigen dat ze 18+ zijn
heul wel !quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw uitspraak niet helemaal op waarheid berust
Dat probleem heb ik dus ookquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heul wel !
zit hier op me werk kan dus toch geen nsfw kijken
Nee hoor, gewoon keurenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:28 schreef Sgele het volgende:
Volgens mij hebben ze last van een laarzen fetish
nah niet echtquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:28 schreef Sgele het volgende:
Volgens mij hebben ze last van een laarzen fetish
Keuren nog welquote:
Nah, jurylidquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Keuren nog wel
Wil jij slager worden later als je groot bent?
Bij de grote "show hier je mooie laarzen" contest?quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bij de grote "show hier je mooie laarzen" contest?
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bij de grote "show hier je mooie laarzen" contest?
quote:
Buh byequote:
Jij! Wat voor laarzen heb je aan?quote:
paar cheapo dingo nike airsquote:
Nope, toen lag ik nog heeeeerlijk te slapenquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:17 schreef 907 het volgende:
[..]
Je bent dan ook niet om 8:30 begonnen vanochtend
Dat is laatquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:17 schreef 907 het volgende:
[..]
Je bent dan ook niet om 8:30 begonnen vanochtend
BOEM! nog 25 minutenquote:
Supah Fly!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
http://www.joecartoon.com/cartoons/channel/4-super_fly <-- meer van dit soort filmpjes
zijn oud maar blijven grappig
nog 10min
hmz volgens mn telefoon nog 6min![]()
die houden we dus aan
Bwehehe ik lachquote:
Bwheheh ik eigenlijk nietquote:
Mietjequote:
Trut!quote:
"Goedemiddag, hier is de pizza die u heeft besteld, da's dan 12,50 jeweettochquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef TommyGun het volgende:
Ik rond graag af als het in mijn voordeel is
Wij zijn altijd zo vriendelijk naar elkaarquote:
hahahahahquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Goedemiddag, hier is de pizza die u heeft besteld, da's dan 12,50 jeweettoch"
* geeft tientje*
"Laat de rest maar zitten"
Jeweetsch Homey!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wij zijn altijd zo vriendelijk naar elkaar
Aaaight, tot morgen manquote:
Draakjequote:Op donderdag 12 juni 2008 16:37 schreef draculettetje het volgende:
haha ik ben er weer!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Goedemiddag, hier is de pizza die u heeft besteld, da's dan 12,50 jeweettoch"
* geeft tientje*
"Laat de rest maar zitten"
Nah, ik geef toch altijd minimaal wel een euro eigenlijk...quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:51 schreef TommyGun het volgende:
[..]Ging het maar zo, meestal ben ik dan juist zo stom om 13,00 te geven
Ik heb heel hard gewerkt hoor vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:36 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik heb heel hard gewerkt hoor vandaag
Lekker laten denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu ook hard aan het werk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lekker laten denken
Ik ben nu ook hard aan het werk hoorDat is inderdaad hard werken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
Lekkerquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:39 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hard werken!![]()
Mja, denk alleen dat die ook wel weten hoe dat werkt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En? Was t lekker?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:41 schreef draculettetje het volgende:
uitgegeten!
Heb een wit stokbrood gehaald en door midden gesneden:quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, wat schaft de pot vandaag?
En eet smakelijk
En je hebt ook nooit genoeg..quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind de mac altijd toch weer tegenvallen als ik het eenmaal op heb!
Hm, ik persoonlijk hou dan niet zo van kaas/brie etcquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heb een wit stokbrood gehaald en door midden gesneden:
ene helft kruidenkaas en sla, andere helft brie en sla
Lekker, vind ik dan
Mac is altijd wel lekker hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind de mac altijd toch weer tegenvallen als ik het eenmaal op heb!
En dat vind ik!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, ik persoonlijk hou dan niet zo van kaas/brie etc
Maar goed, als jij t maar lekker vindt
Doe je goedquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, ik ga maar weer ff eten, heb alwéér honger
Had om 16:00 en om 18:00 ook al gegeten
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heb een wit stokbrood gehaald en door midden gesneden:
ene helft kruidenkaas en sla, andere helft brie en sla
Lekker, vind ik dan
Die van mij ookquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ongekend! in slaap gevallen , en net wakker
Hmm minderquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
te vroeg wakker!
en met meneer? Zin het weekend?
Schade Deutsland! Allest ist vorbei!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:18 schreef WhiteLightning het volgende:
heute abend geht es loss!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Even lekker kijken en kijken naar de prijzen van het laminaat daarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:20 schreef draculettetje het volgende:
naar ikea![]()
ben er vorige week geweest
lang leve schweinhundbesteigererquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Schade Deutsland! Allest ist vorbei!
Ja echt zuur zeg, want die speler viel gewoon theatraal ter aardequote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lang leve schweinhundbesteigerer![]()
![]()
jammer voor don leo alleen, kutregels!!
idd, deed me echt denken aan het elftal van portugal. die doen dat ook altijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt zuur zeg, want die speler viel gewoon theatraal ter aarde
niet doen is nergens voor nodig!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, deed me echt denken aan het elftal van portugal. die doen dat ook altijd.
2006 anyone ?? aaargh!!! heb ik nog traumas van
En die Ronaldo is gewoon een dragqueen... ongekend... Boulahrouz mag hem wel weer door midden trappen van mijquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, deed me echt denken aan het elftal van portugal. die doen dat ook altijd.
2006 anyone ?? aaargh!!! heb ik nog traumas van
idd, huilende ronaldo roeleert~!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En die Ronaldo is gewoon een dragqueen... ongekend... Boulahrouz mag hem wel weer door midden trappen van mij
Shit dat onderste plaatje is zo geschoten dat je wel heeeeeeule vreemde dingen kan gaan denkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, huilende ronaldo roeleert~!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet mooi? ow dan zal ik ze maar uit doenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:38 schreef draculettetje het volgende:
met zn vreselijke oorbellen!
ben ze bij jou nog niet op een foto tegen gekomen geloof ik.....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet mooi? ow dan zal ik ze maar uit doen
Ik heb ze ook niet hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben ze bij jou nog niet op een foto tegen gekomen geloof ik.....
Sweet mother of jesusquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:42 schreef WhiteLightning het volgende:
Tering er bestaan look-a-likes van
[ afbeelding ]
SCHRIKquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:42 schreef WhiteLightning het volgende:
Tering er bestaan look-a-likes van
[ afbeelding ]
Ook nooit gehad hoorquote:
Ik ben sowieso heeeeul saai in dat opzicht, geen gaatjes, geen tattoo, nooit gerookt... Wel veel drank... dat dan weer welquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:49 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wel
heb nog steeds kleine puntjes zitten, waar ze ooit gezeten hebben
Om het subtiel te verwoorden, van die oorbellen die worden gedragen door onze "cabaret" subjecten?quote:
ach ik kom nog uit de tijd dat je een matje moest hebben met oorbellenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben sowieso heeeeul saai in dat opzicht, geen gaatjes, geen tattoo, nooit gerookt... Wel veel drank... dat dan weer wel;')
Anders was je een neppurdquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach ik kom nog uit de tijd dat je een matje moest hebben met oorbellen\
vroegah!
hihi denk ut wel ja!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Om het subtiel te verwoorden, van die oorbellen die worden gedragen door onze "cabaret" subjecten?
Dan denken we hetzelfdequote:
die heb ik ook volledig meegemaaktquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Anders was je een neppurd
Ik kom dan weer uit het gabber tijdperk
Gabber, Skater, Alto, Zwabberquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die heb ik ook volledig meegemaakt1991 je weetscht
daar is gabbertjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Anders was je een neppurd
Ik kom dan weer uit het gabber tijdperk
Ik hoorde nergens bij, maar ik leunde meer naar gabbers dan skaters, want daar had ik heulemaal niks meequote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daar is gabbertje
ik had daar echt niks mee, maar toen op vakantie 2 vakantie vrienden tegengekomen en ik liep ineens elke avond met een aussi jack aan!
Haha lekker belangrijk zou ik dan zeggenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
Op 1 of andere manier kreeg ik altijd "alto" te horen
liep dan ook wel vaak in zwart, metallica shirts en altijd maar dan ook altijd mn (nep) kisten aan!
Ok, het is mens eigen om in hokjes te denken. Maakt ons dagelijksleven ook een stuk makkelijker. Maar het feit dat ik die kleding mooi vind, en het graag mag dragen betekend nog niet dat ik het ook ben.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:16 schreef WhiteLightning het volgende:
leuk van die mensen die je altijd in een hokje willen stoppen heh ?
zegt meer over de onzekerheid van hun zelf vind ik dan
mja ik denk dus zo absoluut niet, laat de mensen gewoon in hun waarden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok, het is mens eigen om in hokjes te denken. Maakt ons dagelijksleven ook een stuk makkelijker. Maar het feit dat ik die kleding mooi vind, en het graag mag dragen betekend nog niet dat ik het ook ben.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
en nu ben ik ff douche
ben je bijgelovig ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
anders ga je ff douchen
Goeie morgen allemaal op deze bagger vrijdag DE 13E !!
Hokjes hoeven natuurlijk niet denigrerend te zijn ben ik van mening.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik denk dus zo absoluut niet, laat de mensen gewoon in hun waarden.
je wil niet weten wat een maat van me over zich heen krijgt, die gaat altijd zwart gekleed, no matter what.
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm ik lees goeie dingen over MGS4
Mensen zijn trots op hun "roots". zo werkt er hier dus een nederlandse "Turk". hij is hier geboren, maar toch heeft hij turkse gewoontes. nu met het ek is hij ook voor turkije, en als ze niet verder komen voor holland.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hokjes hoeven natuurlijk niet denigrerend te zijn ben ik van mening.
Voorbeeld is een Turkse Nederlander, is gewoon een Nederland omdat hij hier geboren is, maar toch duwen we hem in het hokje "Turk". Of kleine mensen, lange mensen, dik en dun. We houden ons bewust en onbewust hiermee bezig.
Maar dan is het aan ons om daarmee om te gaan natuurlijk. Ik weet dat ik vaak hard en cynisch kan overkomen op mensen, maar ik ben echt wel aardig
Je moeder is heeeeul gelukkig met mijquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mensen zijn trots op hun "roots". zo werkt er hier dus een nederlandse "Turk". hij is hier geboren, maar toch heeft hij turkse gewoontes. nu met het ek is hij ook voor turkije, en als ze niet verder komen voor holland.
ja wat moet je daar nou mee ?
en volgens mn moeder, ben je méér dan aardig
nou dat kan ik niet altijd. ik vind het behoorlijk onbeschoft als ze turks gaan praten terwijl er gewoon ook nederlanders in de buurt zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moeder is heeeeul gelukkig met mij
En daar kan je ook niks mee natuurlijk, gewoon laten zou ik zeggen
Dat heb ik nou ook, dat geeft mij altijd een apart gevoelquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat kan ik niet altijd. ik vind het behoorlijk onbeschoft als ze turks gaan praten terwijl er gewoon ook nederlanders in de buurt zijn.
* Sgele mompelt iets over afslaan ...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook, dat geeft mij altijd een apart gevoel
neuh niet echtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hokjes ??? wat heb ik gemist ?
Dat kan ik wel gebruiken vandaag !!! wat begon de dag weer lekker ...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neuh niet echt
koffie ?
[ afbeelding ]
mogguh sgele!
Mogguh Sgele,quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele mompelt iets over afslaan ...
Goedemorgen allemaal![]()
quote:
Ja dank uquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neuh niet echt
koffie ?
[ afbeelding ]
mogguh sgele!
En bedankt manquote:
Aaaaaightquote:
We're fuckedquote:
dat weet ik en ik ook wel hoor maar als ik mezelf er op betrap vind ik het gewoon echt niet leuk van mezelf!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaaaight
@Draakje, en toch doet bijna iedereen het
Tjah het maakt je dagelijkse patroon veel makkelijker, bedoel anders zou je het vaak niet meer kunnen bevattenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat weet ik en ik ook wel hoor maar als ik mezelf er op betrap vind ik het gewoon echt niet leuk van mezelf!
neuh ben niet bijgelovig maar zou het haast wel worden ....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je bijgelovig ?
ps. goeiemorgen
idd, dat is de goede instelling! dat heb ik nou ook. dacht iedereen maar zo heh ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat weet ik en ik ook wel hoor maar als ik mezelf er op betrap vind ik het gewoon echt niet leuk van mezelf!
ik vind het eerder gemakzucht ipv het verdiepen in de persoonquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah het maakt je dagelijkse patroon veel makkelijker, bedoel anders zou je het vaak niet meer kunnen bevatten
Ach het maakt ons allemaal wel weer lekker verschillend... anders was het ook maar zo saaiquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, dat is de goede instelling! dat heb ik nou ook. dacht iedereen maar zo heh ?
Wil jij iedereen die je ziet op tv leren kennen dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het eerder gemakzucht ipv het verdiepen in de persoon
Ik bedoel natuurlijk, haaaiquote:
Relluh?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wil jij iedereen die je ziet op tv leren kennen dan?
Als jij hooligans een treinstel ziet slopen, wat denk je dan?
Mogguhquote:
Ik bedoel, je kan gewoon niet iedereen leren kennen, zo simpel is hetquote:
ik hou ook niet van saai!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach het maakt ons allemaal wel weer lekker verschillend... anders was het ook maar zo saai
Is goed, doe je mee?quote:
Haha goed zoquote:
Bummerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:01 schreef Faithy het volgende:
[..]
met alle liefde
maar er is weer eens niets te doen
ik hou niet van werken ha haquote:
Het equivalent van Ronja zeker?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hou niet van werken ha ha
stiekem eigenlijk wel maar dan wel in een leuke baan
ha daar is mijn zwarte race monster weer!
dan denk ik ,waar zijn die mee bezig ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wil jij iedereen die je ziet op tv leren kennen dan?
Als jij hooligans een treinstel ziet slopen, wat denk je dan?
Nee ik snap je ook wel hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik bedoel, je kan gewoon niet iedereen leren kennen, zo simpel is het
En degenen die denken dat het fans zijn, die zijn ook niet goed bij hun hoofd. Heeft niks, maar dan ook niks met voetbal te maken. Zulke gasten moeten een levenslang stadionverbod krijgen, waar ze als ze verder gaan met rellen dikke gevangenisstraffen verdienen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan denk ik ,waar zijn die mee bezig ?
een ander denkt dat zijn voetbalfans! das het verschil
Maar dat is iets anders dan iemand leren kennen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan denk ik ,waar zijn die mee bezig ?
een ander denkt dat zijn voetbalfans! das het verschil
Dat vind ik ook hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
En degenen die denken dat het fans zijn, die zijn ook niet goed bij hun hoofd. Heeft niks, maar dan ook niks met voetbal te maken. Zulke gasten moeten een levenslang stadionverbod krijgen, waar ze als ze verder gaan met rellen dikke gevangenisstraffen verdienen.
ik ook, maar idd ook hier worden mensen vaak in hokjes geplaatstquote:
true truequote:
Ja dat is zoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook, maar idd ook hier worden mensen vaak in hokjes geplaatst
ik vind wel dat er vaak 1 groep mensen is in dat op zicht die het voor het meren deel voor de andere verpest! Zo werkt dat nou eenmaal, 1 raddraaijer
dat is ook zo ,maar om iemand te leren kennen, moet je wat langere tijd met degene doorbrengen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar dat is iets anders dan iemand leren kennen.
nah ben ik niet helemaal met je eensquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook, maar idd ook hier worden mensen vaak in hokjes geplaatst
ik vind wel dat er vaak 1 groep mensen is in dat op zicht die het voor het meren deel voor de andere verpest! Zo werkt dat nou eenmaal, 1 raddraaijer
hhahhahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:17 schreef Sgele het volgende:
Ohjee..nu zijn de Fransen hier op de teentjes getrapt
Ik heb de layout van het log systeem veranderd naar Oranje, en het bedrijfslogo veranderd naar het logo wat op de shirts staat
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:17 schreef Sgele het volgende:
Ik heb de layout van het log systeem veranderd naar Oranje, en het bedrijfslogo veranderd naar het logo wat op de shirts staat
Haha geniale actiequote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:17 schreef Sgele het volgende:
Ik snap jouw punt ook wel hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is ook zo ,maar om iemand te leren kennen, moet je wat langere tijd met degene doorbrengen.
maar dit was gewoon een voorbeeld van in hokjes plaatsen![]()
ik heb daar gewoon een hekel aan, maja zoals je al zei, mensen verschillen van mening daarin
whehehehe goed gedaanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:17 schreef Sgele het volgende:
dat zei mn moeder nou ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:21 schreef draculettetje het volgende:
sgele is goed bezig!
uiteindelijk is er altijd 1 die ergens mee begint en volgen er vaak meer (als er 1 schaap over de dam is toch?) maar van een flat afspringen of zoals ze dat bij ons zeiden in de sloot telt daar niet in mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nah ben ik niet helemaal met je eens
je hebt altijd een keuze
tis alleen maar hoe je er zelf mee om gaat
als ik van een flat spring springt er toch ook niet 100 man met me mee (hoop et niet teminste)
Kuddegedragquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uiteindelijk is er altijd 1 die ergens mee begint en volgen er vaak meer (als er 1 schaap over de dam is toch?) maar van een flat afspringen of zoals ze dat bij ons zeiden in de sloot telt daar niet in mee.
En overal hou je altijd uitzonderingen, gelukkig!
Teveel informatie die ik hier niet weg kan zettenquote:
yep, respectquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik snap jouw punt ook wel hoor
Geweldig toch dat mensen daarin verschillen
Ow en die heb je hoorquote:
jammerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Teveel informatie die ik hier niet weg kan zetten
ik heb vandaag de neiging om bij van alles te zingenquote:
Such a shame...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Teveel informatie die ik hier niet weg kan zetten
shame shame shamequote:
Dat is klotequote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb vandaag de neiging om bij van alles te zingen
dus deze keer
R E S P E C T you know what that means to me ofzo tralala
Nee ik niet, heb straks een meeting met opdrachtgeversquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
volgens mij zit sgele er zo bij op zn werk
[ afbeelding ]
Respect moet je verdienen vind ikquote:
Da's een heul oud liedje van Talk Talkquote:
Meen, waarom weet ik precies hoe dat nummer gaat...quote:
Ik denk dat niemand het daar niet mee eens kan zijn?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen vind ik
denk je echt dat iemand het vervelend zou vinden vandaag ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee ik niet, heb straks een meeting met opdrachtgevers
Geen idee, maar ik heb hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meen, waarom weet ik precies hoe dat nummer gaat...
En bedankt he hahahahaquote:
Onze huis tuin en keuken turk was het daar anders niet mee eensquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand het daar niet mee eens kan zijn?
hahaquote:
Bwhehehequote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb hetzelfde probleem
Nee die van jou is van Izabella ofzo als ik me niet vergis?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat was ik toch ook aan het zingen?
Oranjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaweet je gelijk hoe ik erbij zit hier
owquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee die van jou is van Izabella ofzo als ik me niet vergis?
Oh god.. ben ik blij dat ik me verslapen had en dat stuk dus gemist hebquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Onze huis tuin en keuken turk was het daar anders niet mee eens
Bwhahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh god.. ben ik blij dat ik me verslapen had en dat stuk dus gemist heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |