Maar dat is iets anders dan iemand leren kennen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan denk ik ,waar zijn die mee bezig ?
een ander denkt dat zijn voetbalfans! das het verschil
Dat vind ik ook hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
En degenen die denken dat het fans zijn, die zijn ook niet goed bij hun hoofd. Heeft niks, maar dan ook niks met voetbal te maken. Zulke gasten moeten een levenslang stadionverbod krijgen, waar ze als ze verder gaan met rellen dikke gevangenisstraffen verdienen.
ik ook, maar idd ook hier worden mensen vaak in hokjes geplaatstquote:
true truequote:
Ja dat is zoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook, maar idd ook hier worden mensen vaak in hokjes geplaatst
ik vind wel dat er vaak 1 groep mensen is in dat op zicht die het voor het meren deel voor de andere verpest! Zo werkt dat nou eenmaal, 1 raddraaijer
dat is ook zo ,maar om iemand te leren kennen, moet je wat langere tijd met degene doorbrengen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar dat is iets anders dan iemand leren kennen.
nah ben ik niet helemaal met je eensquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook, maar idd ook hier worden mensen vaak in hokjes geplaatst
ik vind wel dat er vaak 1 groep mensen is in dat op zicht die het voor het meren deel voor de andere verpest! Zo werkt dat nou eenmaal, 1 raddraaijer
hhahhahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:17 schreef Sgele het volgende:
Ohjee..nu zijn de Fransen hier op de teentjes getrapt
Ik heb de layout van het log systeem veranderd naar Oranje, en het bedrijfslogo veranderd naar het logo wat op de shirts staat
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:17 schreef Sgele het volgende:
Ik heb de layout van het log systeem veranderd naar Oranje, en het bedrijfslogo veranderd naar het logo wat op de shirts staat
Haha geniale actiequote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:17 schreef Sgele het volgende:
Ik snap jouw punt ook wel hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is ook zo ,maar om iemand te leren kennen, moet je wat langere tijd met degene doorbrengen.
maar dit was gewoon een voorbeeld van in hokjes plaatsen![]()
ik heb daar gewoon een hekel aan, maja zoals je al zei, mensen verschillen van mening daarin
whehehehe goed gedaanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:17 schreef Sgele het volgende:
dat zei mn moeder nou ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:21 schreef draculettetje het volgende:
sgele is goed bezig!
uiteindelijk is er altijd 1 die ergens mee begint en volgen er vaak meer (als er 1 schaap over de dam is toch?) maar van een flat afspringen of zoals ze dat bij ons zeiden in de sloot telt daar niet in mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nah ben ik niet helemaal met je eens
je hebt altijd een keuze
tis alleen maar hoe je er zelf mee om gaat
als ik van een flat spring springt er toch ook niet 100 man met me mee (hoop et niet teminste)
Kuddegedragquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uiteindelijk is er altijd 1 die ergens mee begint en volgen er vaak meer (als er 1 schaap over de dam is toch?) maar van een flat afspringen of zoals ze dat bij ons zeiden in de sloot telt daar niet in mee.
En overal hou je altijd uitzonderingen, gelukkig!
Teveel informatie die ik hier niet weg kan zettenquote:
yep, respectquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik snap jouw punt ook wel hoor
Geweldig toch dat mensen daarin verschillen
Ow en die heb je hoorquote:
jammerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Teveel informatie die ik hier niet weg kan zetten
ik heb vandaag de neiging om bij van alles te zingenquote:
Such a shame...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Teveel informatie die ik hier niet weg kan zetten
shame shame shamequote:
Dat is klotequote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb vandaag de neiging om bij van alles te zingen
dus deze keer
R E S P E C T you know what that means to me ofzo tralala
Nee ik niet, heb straks een meeting met opdrachtgeversquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
volgens mij zit sgele er zo bij op zn werk
[ afbeelding ]
Respect moet je verdienen vind ikquote:
Da's een heul oud liedje van Talk Talkquote:
Meen, waarom weet ik precies hoe dat nummer gaat...quote:
Ik denk dat niemand het daar niet mee eens kan zijn?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen vind ik
denk je echt dat iemand het vervelend zou vinden vandaag ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee ik niet, heb straks een meeting met opdrachtgevers
Geen idee, maar ik heb hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meen, waarom weet ik precies hoe dat nummer gaat...
En bedankt he hahahahaquote:
Onze huis tuin en keuken turk was het daar anders niet mee eensquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand het daar niet mee eens kan zijn?
hahaquote:
Bwhehehequote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb hetzelfde probleem
Nee die van jou is van Izabella ofzo als ik me niet vergis?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat was ik toch ook aan het zingen?
Oranjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaweet je gelijk hoe ik erbij zit hier
owquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee die van jou is van Izabella ofzo als ik me niet vergis?
Oh god.. ben ik blij dat ik me verslapen had en dat stuk dus gemist hebquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Onze huis tuin en keuken turk was het daar anders niet mee eens
Bwhahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh god.. ben ik blij dat ik me verslapen had en dat stuk dus gemist heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |