Nah, ik geef toch altijd minimaal wel een euro eigenlijk...quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:51 schreef TommyGun het volgende:
[..]Ging het maar zo, meestal ben ik dan juist zo stom om 13,00 te geven
Ik heb heel hard gewerkt hoor vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:36 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik heb heel hard gewerkt hoor vandaag
Lekker laten denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu ook hard aan het werk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lekker laten denken
Ik ben nu ook hard aan het werk hoorDat is inderdaad hard werken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
Lekkerquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:39 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hard werken!![]()
Mja, denk alleen dat die ook wel weten hoe dat werkt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En? Was t lekker?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:41 schreef draculettetje het volgende:
uitgegeten!
Heb een wit stokbrood gehaald en door midden gesneden:quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, wat schaft de pot vandaag?
En eet smakelijk
En je hebt ook nooit genoeg..quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind de mac altijd toch weer tegenvallen als ik het eenmaal op heb!
Hm, ik persoonlijk hou dan niet zo van kaas/brie etcquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heb een wit stokbrood gehaald en door midden gesneden:
ene helft kruidenkaas en sla, andere helft brie en sla
Lekker, vind ik dan
Mac is altijd wel lekker hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind de mac altijd toch weer tegenvallen als ik het eenmaal op heb!
En dat vind ik!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, ik persoonlijk hou dan niet zo van kaas/brie etc
Maar goed, als jij t maar lekker vindt
Doe je goedquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, ik ga maar weer ff eten, heb alwéér honger
Had om 16:00 en om 18:00 ook al gegeten
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heb een wit stokbrood gehaald en door midden gesneden:
ene helft kruidenkaas en sla, andere helft brie en sla
Lekker, vind ik dan
Die van mij ookquote: