Nah, ik geef toch altijd minimaal wel een euro eigenlijk...quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:51 schreef TommyGun het volgende:
[..]Ging het maar zo, meestal ben ik dan juist zo stom om 13,00 te geven
Ik heb heel hard gewerkt hoor vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:36 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik heb heel hard gewerkt hoor vandaag
Lekker laten denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu ook hard aan het werk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lekker laten denken
Ik ben nu ook hard aan het werk hoorDat is inderdaad hard werken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
Lekkerquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:39 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hard werken!![]()
Mja, denk alleen dat die ook wel weten hoe dat werkt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En? Was t lekker?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:41 schreef draculettetje het volgende:
uitgegeten!
Heb een wit stokbrood gehaald en door midden gesneden:quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, wat schaft de pot vandaag?
En eet smakelijk
En je hebt ook nooit genoeg..quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind de mac altijd toch weer tegenvallen als ik het eenmaal op heb!
Hm, ik persoonlijk hou dan niet zo van kaas/brie etcquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heb een wit stokbrood gehaald en door midden gesneden:
ene helft kruidenkaas en sla, andere helft brie en sla
Lekker, vind ik dan
Mac is altijd wel lekker hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind de mac altijd toch weer tegenvallen als ik het eenmaal op heb!
En dat vind ik!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, ik persoonlijk hou dan niet zo van kaas/brie etc
Maar goed, als jij t maar lekker vindt
Doe je goedquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, ik ga maar weer ff eten, heb alwéér honger
Had om 16:00 en om 18:00 ook al gegeten
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heb een wit stokbrood gehaald en door midden gesneden:
ene helft kruidenkaas en sla, andere helft brie en sla
Lekker, vind ik dan
Die van mij ookquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ongekend! in slaap gevallen , en net wakker
Hmm minderquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
te vroeg wakker!
en met meneer? Zin het weekend?
Schade Deutsland! Allest ist vorbei!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:18 schreef WhiteLightning het volgende:
heute abend geht es loss!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Even lekker kijken en kijken naar de prijzen van het laminaat daarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:20 schreef draculettetje het volgende:
naar ikea![]()
ben er vorige week geweest
lang leve schweinhundbesteigererquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Schade Deutsland! Allest ist vorbei!
Ja echt zuur zeg, want die speler viel gewoon theatraal ter aardequote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lang leve schweinhundbesteigerer![]()
![]()
jammer voor don leo alleen, kutregels!!
idd, deed me echt denken aan het elftal van portugal. die doen dat ook altijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt zuur zeg, want die speler viel gewoon theatraal ter aarde
niet doen is nergens voor nodig!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, deed me echt denken aan het elftal van portugal. die doen dat ook altijd.
2006 anyone ?? aaargh!!! heb ik nog traumas van
En die Ronaldo is gewoon een dragqueen... ongekend... Boulahrouz mag hem wel weer door midden trappen van mijquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, deed me echt denken aan het elftal van portugal. die doen dat ook altijd.
2006 anyone ?? aaargh!!! heb ik nog traumas van
idd, huilende ronaldo roeleert~!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En die Ronaldo is gewoon een dragqueen... ongekend... Boulahrouz mag hem wel weer door midden trappen van mij
Shit dat onderste plaatje is zo geschoten dat je wel heeeeeeule vreemde dingen kan gaan denkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, huilende ronaldo roeleert~!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet mooi? ow dan zal ik ze maar uit doenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:38 schreef draculettetje het volgende:
met zn vreselijke oorbellen!
ben ze bij jou nog niet op een foto tegen gekomen geloof ik.....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet mooi? ow dan zal ik ze maar uit doen
Ik heb ze ook niet hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben ze bij jou nog niet op een foto tegen gekomen geloof ik.....
Sweet mother of jesusquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:42 schreef WhiteLightning het volgende:
Tering er bestaan look-a-likes van
[ afbeelding ]
SCHRIKquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:42 schreef WhiteLightning het volgende:
Tering er bestaan look-a-likes van
[ afbeelding ]
Ook nooit gehad hoorquote:
Ik ben sowieso heeeeul saai in dat opzicht, geen gaatjes, geen tattoo, nooit gerookt... Wel veel drank... dat dan weer welquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:49 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wel
heb nog steeds kleine puntjes zitten, waar ze ooit gezeten hebben
Om het subtiel te verwoorden, van die oorbellen die worden gedragen door onze "cabaret" subjecten?quote:
ach ik kom nog uit de tijd dat je een matje moest hebben met oorbellenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben sowieso heeeeul saai in dat opzicht, geen gaatjes, geen tattoo, nooit gerookt... Wel veel drank... dat dan weer wel;')
Anders was je een neppurdquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach ik kom nog uit de tijd dat je een matje moest hebben met oorbellen\
vroegah!
hihi denk ut wel ja!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Om het subtiel te verwoorden, van die oorbellen die worden gedragen door onze "cabaret" subjecten?
Dan denken we hetzelfdequote:
die heb ik ook volledig meegemaaktquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Anders was je een neppurd
Ik kom dan weer uit het gabber tijdperk
Gabber, Skater, Alto, Zwabberquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die heb ik ook volledig meegemaakt1991 je weetscht
daar is gabbertjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Anders was je een neppurd
Ik kom dan weer uit het gabber tijdperk
Ik hoorde nergens bij, maar ik leunde meer naar gabbers dan skaters, want daar had ik heulemaal niks meequote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daar is gabbertje
ik had daar echt niks mee, maar toen op vakantie 2 vakantie vrienden tegengekomen en ik liep ineens elke avond met een aussi jack aan!
Haha lekker belangrijk zou ik dan zeggenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
Op 1 of andere manier kreeg ik altijd "alto" te horen
liep dan ook wel vaak in zwart, metallica shirts en altijd maar dan ook altijd mn (nep) kisten aan!
Ok, het is mens eigen om in hokjes te denken. Maakt ons dagelijksleven ook een stuk makkelijker. Maar het feit dat ik die kleding mooi vind, en het graag mag dragen betekend nog niet dat ik het ook ben.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:16 schreef WhiteLightning het volgende:
leuk van die mensen die je altijd in een hokje willen stoppen heh ?
zegt meer over de onzekerheid van hun zelf vind ik dan
mja ik denk dus zo absoluut niet, laat de mensen gewoon in hun waarden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok, het is mens eigen om in hokjes te denken. Maakt ons dagelijksleven ook een stuk makkelijker. Maar het feit dat ik die kleding mooi vind, en het graag mag dragen betekend nog niet dat ik het ook ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |