Tjah het maakt je dagelijkse patroon veel makkelijker, bedoel anders zou je het vaak niet meer kunnen bevattenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat weet ik en ik ook wel hoor maar als ik mezelf er op betrap vind ik het gewoon echt niet leuk van mezelf!
neuh ben niet bijgelovig maar zou het haast wel worden ....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je bijgelovig ?
ps. goeiemorgen
idd, dat is de goede instelling! dat heb ik nou ook. dacht iedereen maar zo heh ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat weet ik en ik ook wel hoor maar als ik mezelf er op betrap vind ik het gewoon echt niet leuk van mezelf!
ik vind het eerder gemakzucht ipv het verdiepen in de persoonquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah het maakt je dagelijkse patroon veel makkelijker, bedoel anders zou je het vaak niet meer kunnen bevatten
Ach het maakt ons allemaal wel weer lekker verschillend... anders was het ook maar zo saaiquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, dat is de goede instelling! dat heb ik nou ook. dacht iedereen maar zo heh ?
Wil jij iedereen die je ziet op tv leren kennen dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het eerder gemakzucht ipv het verdiepen in de persoon
Ik bedoel natuurlijk, haaaiquote:
Relluh?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wil jij iedereen die je ziet op tv leren kennen dan?
Als jij hooligans een treinstel ziet slopen, wat denk je dan?
Mogguhquote:
Ik bedoel, je kan gewoon niet iedereen leren kennen, zo simpel is hetquote:
ik hou ook niet van saai!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach het maakt ons allemaal wel weer lekker verschillend... anders was het ook maar zo saai
Is goed, doe je mee?quote:
Haha goed zoquote:
Bummerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:01 schreef Faithy het volgende:
[..]
met alle liefde
maar er is weer eens niets te doen
ik hou niet van werken ha haquote:
Het equivalent van Ronja zeker?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hou niet van werken ha ha
stiekem eigenlijk wel maar dan wel in een leuke baan
ha daar is mijn zwarte race monster weer!
dan denk ik ,waar zijn die mee bezig ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wil jij iedereen die je ziet op tv leren kennen dan?
Als jij hooligans een treinstel ziet slopen, wat denk je dan?
Nee ik snap je ook wel hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik bedoel, je kan gewoon niet iedereen leren kennen, zo simpel is het
En degenen die denken dat het fans zijn, die zijn ook niet goed bij hun hoofd. Heeft niks, maar dan ook niks met voetbal te maken. Zulke gasten moeten een levenslang stadionverbod krijgen, waar ze als ze verder gaan met rellen dikke gevangenisstraffen verdienen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan denk ik ,waar zijn die mee bezig ?
een ander denkt dat zijn voetbalfans! das het verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |