Geen, ik kan gewoon koken hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:28 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn de mogelijke risicos als jij gaat koken ? (voor de paint van LR) en de brandmelders werken iig dus dat is verantwoord koken
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Fipo
Wil je wat te doen hebben ... wel in dat geval zoek de mensen met een bredere kaaklijn dan Sophie Ellis-Bextor. Post hier het bewijs.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een rust, zijn jullie druk of zo?
quote:
Eruit jij LUIE DONDERquote:
Ik heb je nummer nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:13 schreef morgane het volgende:
Ik zit nu te wachten op hét telefoontje
tot hoe laat kan je gebeld worden?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:34 schreef morgane het volgende:
Ben ondertussen maar Life Of Brian aan het kijken om de tijd te doden, altijd goed
Zo ging het bij mijn ook ... dus op welk telefoontje morgane zit te wachten?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
wehwehwe ik weet nog dat ik mij destijds vergist haddacht dat ze uberhaupt zouden bellen, maar bleek alleen te zijn als je gezakt was
Nee, Life Of Brian, van Monty Pythonquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:17 schreef LastRequest het volgende:
Wauw gefeliciteerd morgane!! Bedoelde je trouwens niet Life of Ryan? Ik maakte van de week precies dezelfde fout
Kook ze Yasha!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Postmortum is ziek
Toen ik moblo de liefde verklaarde vonden de mods 't wel genoeg.
swarma zit bij Guus Meeuwis, yashi is een afhaker, mikkie zit in zwitserland, CP heeft slaaptekort, moblo moet andere afzeiken in andere topics, morgane is zuipen want geslaagd,quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:44 schreef LastRequest het volgende:
Vandaag zijn we trouwens niet van het regelmatig posten allemaal he?
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:51 schreef morgane het volgende:
Ik ben geslaaagd!!! Met zes achten op mn eindlijst!!!
Wat was het ook alweer, Wageningenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:54 schreef LastRequest het volgende:
En Pietje ik weet het nog niet, misschien in de stad maar ben dus niet in Nijmegen
Pesto van de AH, die blijft de beste als het aan mij ligt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:52 schreef Aibmi het volgende:
Filet americainBen echt helemaal verslaafd aan dat spul
Yashi was shoppen.. 2 hele leuke nieuwe truitjes en nieuwe oorbellenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
swarma zit bij Guus Meeuwis, yashi is een afhaker, mikkie zit in zwitserland, CP heeft slaaptekort, moblo moet andere afzeiken in andere topics, morgane is zuipen want geslaagd,
tsja, dan blijven wij over.
fotooooooquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Yashi was shoppen.. 2 hele leuke nieuwe truitjes en nieuwe oorbellen
Die van de Jan Linders zijn ook okee, goed te eten. Naturel en dan zelf wat peper toevoegen of inderdaad de pestoquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Pesto van de AH, die blijft de beste als het aan mij ligt.
Feliquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:51 schreef morgane het volgende:
Ik ben geslaaagd!!! Met zes achten op mn eindlijst!!!
Ik was in de stad partyen voork de examenluiquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:56 schreef morgane het volgende:
Is iedereen al naar bed ofzo? Stelletje mietjes
Thanx matequote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:59 schreef Houniet het volgende:
Rijden geen treinen vanuit Arhem, dik ongeluk schijnt.
Gelukkigquote:Arnhem-Nijmegen/Tiel Vrijdag 13 Juni 12:50
Oorzaak De beperkingen tussen Arnhem en Nijmegen als gevolg van een aanrijding met een viaduct zijn voorbij.
Nee klasgenoot van me had twee assessments vandaag, die kon daardoor niet naar school en dus zijn kansen verneuktquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee klasgenoot van me had twee assessments vandaag, die kon daardoor niet naar school en dus zijn kansen verneukt.
Nou gewoon de kleur die ik zaterdag ook had hoor..alleen dan nu weer zonder uitgroeiquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is vandaag maar 1 kleur toegestaan he, dat snap je wel?
fotoooooo
Nu alquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het hele plein in Bern staat nu al vol, op 't nieuws nu
.
Geweldigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het hele plein in Bern staat nu al vol, op 't nieuws nu
.
Oh dat was de verkeerde smiley haha, dat moest deze zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:00 schreef LastRequest het volgende:
Mooi zo PietjePuk007!
Swarma succes en veel plezier vanavond..
Ik heb koppijn van die klap tegen m'n lip
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:19 schreef Aibmi het volgende:
Holler, ik zit hier met angst voor eigen leven op de overloop.
Jij ook pietjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er weg van. Naar huis, wii uitproberen, italie kijken en dan naar de stad.
Oftewel, fijne wedstrijd allen, have fun
.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:22 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Ze komen ook gewoon aanbellen tegenwoordig!
Vorige week nog nietquote:
Van jou had toch beter verwachtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vat het niet helemaal aibmi
WTF!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vat het niet helemaal aibmi
Wat jij zegt!quote:
Hmmm, dat valt wel mee. Persoonlijk zie ik er totaal de waarde niet van in ... als je terug denkt aan die persoon denk je niet aan de begrafenis maar aan herinneringen daarvoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Iemand zomaar "missen" van goh die en die is dood, en vervolgens er niks meer van zien, dat lijkt me echt 3 x niks. Tenminste niet als je een band had met die persoon![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:26 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Hmmm, dat valt wel mee. Persoonlijk zie ik er totaal de waarde niet van in ... als je terug denkt aan die persoon denk je niet aan de begrafenis maar aan herinneringen daarvoor.
Dat kan ik dan niet begrijpen ... het zou mijn helemaal niets, nou ja weinig, doen. Wat heb je eraan de geschiedenis van die persoon bestaat toch alleen nog maar in je hoofd dat is alles wat is overgebleven.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zie veel liever nog iemand in mijn gedachten rondlopen..
Die neef van mijn ex zie ik alleen nog dood in de kist liggen.. that's it..
ja dat had ik al doorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu ga ik slapen
En ik ben jaloers op swarma.. er is toch niks mooiers dan in het philips stadion tijdens guus meeuwis voetbal te kijken(naja behalve dan bij de wedstrijd zelf te zijn)
iemand die ik ken was ook in de dollarsquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:58 schreef Doodkapje het volgende:
Eerst de wedstrijd gekeken in Absolute Zero. Daarna dik naar de Dollars geweest... Oh men... kostelijk vermaakt... Maareh... als iemand Femke kent... ik heb je boa en jij de mijne
Swarmahoerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:05 schreef swarmahoer het volgende:
absolute zero heb ik n uitnodiging voor bij de officiele opening de 19e ofzois het iets?
340quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:05 schreef J-heronimus het volgende:
340 GEEWELDIG DIT
heroquote:
ik ook had mn fiets er nog staan was nog redelijk drukquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:07 schreef J-heronimus het volgende:
Haha ik kom net uit de stad. geweldig
Het is een leuke strakke loungetent met een Ierse eigenaar... Wel leuke Poolse barkeepster...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:05 schreef swarmahoer het volgende:
absolute zero heb ik n uitnodiging voor bij de officiele opening de 19e ofzois het iets?
Er ligt wel een hoop troep nu zeg, je collega's hebben er nog een hele taak om alles op te ruimen denk ikquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ook had mn fiets er nog staan was nog redelijk druk
hoorde ik al ja, en mooi van de barkeepster:Pquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het is een leuke strakke loungetent met een Ierse eigenaar... Wel leuke Poolse barkeepster...
daarom werk ik niet vandaagquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:10 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Er ligt wel een hoop troep nu zeg, je collega's hebben er nog een hele taak om alles op te ruimen denk ik
Wat is een Boa ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:11 schreef Doodkapje het volgende:
Schijt,... ik wil verdomme weten wie Femke is en ik mis mijn Boa
Aangezien ik toch in het verlengde van de Van Welderenstraat woon zal het binnenkort onze stamkroeg wordenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoorde ik al ja, en mooi van de barkeepster:P
Een Boa is eigenlijk een slang... maar blijkbaar had de ontwerper van dit onding een rijke fantasie en is het een uit de kluiten gewassen shawl met veren die een spoor op je kamer achterlaat... en oh ja... ze zijn 1,- Eur bij de Bart Smit...quote:
Moet morgen naar mijn samurai clubje in Arnhem voor een open dagquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:12 schreef swarmahoer het volgende:
en k ga slapen want moet om 7 uur dr weer uitwelterusten tot morgen
Minder vroeg... maar toch ook vroeg...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 07:49 schreef swarmahoer het volgende:
fuck wat vroeg :S
Of opzettelijk Roemenië laten winnen zodat we niet tegen Frankrijk moeten in de halve finalesquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu maar wel hopen dat Italië 2e wordt en niet Frankrijk
Mja ik heb daarna wel genoten van de wedstrijd hoor!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sterkte Dupje, respect voor 't cello spelen op een begrafenis
, moet wel erg vreemd zijn zo, half Nederland in feeststemming en jij zit met dit
.
Je was er nog nooit geweest ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Woorden schieten tekort, wat een avond![]()
. Heb bij VB helemaal achterin gekeken (binnen), ze hebben 't echt goed voor elkaar daar, dat het stervensduur is neem ik dan voor lief
.
Ik heb zoooooooooo genoten![]()
.
Iddquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je was er nog nooit geweest ?
In Wageningen kijken we ook gewoon hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:21 schreef Doodkapje het volgende:
17 en 18 juni een congres in Wageningen![]()
![]()
en ik blijf dus die nacht daar in het hotel... ik neem mijn Oranje Gear wel mee
De dikke draak?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
In Wageningen kijken we ook gewoon hoorIk dan wat minder maar de rest van de stad wel... gewoon even naar de markt lopen. Ik hoorde gister dat het in de dikke draak gezellig was tijdens voetbal!
Niet met 't voetballen, in alle 3 de delen een groot scherm, voldoende personeel etc.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je was er nog nooit geweest ?
Als je goed gelezen had, kon je zien dat je nu bij de t-mobile shop moet zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:34 schreef Suga_Mama het volgende:
De Orange shop is weg uit Centrum, zit nu zo'n telecomboer
Ik weet niet waar gaat heenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff was ik net bij de buren.. heeft mijn buurmeisje van 9 al hyves..
Waar gaat het toch heen
Lees die definitie eens en check mijn post nog eensquote:Op zondag 15 juni 2008 01:14 schreef FlashingLights het volgende:
nederlands.nl: literair woordenboek
Retorische vraag
Een vraag die (vanwege het effect) uiterlijk de vorm van een vraag heeft maar geen echte vraag is: het antwoord hoeft namelijk niet gegeven te worden.
Voorbeeld:
Joost van den Vondel:
Wie zal die droeve Moeder troosten, nu zij haar lieve kinders derft?
Pfff... Een echte informaticus die zo droog lult.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:22 schreef FlashingLights het volgende:
Maakt het uit ... het doet er namelijk niet toe. Mijn opmerking was geen vraag en de stropopredenering interesseert me niet zo.
Ziet de BioInf zichzelf niet als informaticus?quote:Op zondag 15 juni 2008 01:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pfff... Een echte informaticus die zo droog lult.
wil je niet met mij alleenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet jij kan zeker niet zorgen dat je dinsdag in Nijmegen bent of wel?
Anders hadden we mooi voetbal kunnen gaan kijken met swarma en de rest die wilt
Nee helaasquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet jij kan zeker niet zorgen dat je dinsdag in Nijmegen bent of wel?
Anders hadden we mooi voetbal kunnen gaan kijken met swarma en de rest die wilt
Hoe was Guusquote:
zo tof dat ik er nu weer heen gaquote:
Misschien ga ik ook wel !quote:Op zondag 15 juni 2008 11:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ow ja wel hoorDus wij gaan dinsdag samen voetbal kijken @ VB
In dat geval: hier thuis moet nog een hoop gebeuren.quote:
Normaal gesproken zeg ik altijd 'komt wel goed', maar ik betwijfel of dat vandaag ook zo isquote:
Op Fancamp, zo'n 15 km buiten Bern. Gezellig, allemaal supporters bij elkaar, ook van Frankrijk en Duitsland enzo. Pendelbussen naar het station en vanaf daar de trein naar Bern centrum. Kaartje zat bij de overnachtingsprijs inbegrepen. Prima te doen, alleen het sanitair was echt om te jankenquote:Op zondag 15 juni 2008 12:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je daar in een hotel geslapen of hoe heb je dat gedaan?
Dat is van die briljant kansloze muziek, die hadden wij in de auto ook vaak aan.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
SCHREEUW voor de oranje leeuw.. Oohooihohooo
Eerste keer dat ik het lied hoor en ken het nu al
Denk het niet. Gewoon even Limewire aanslingeren dusquote:Op zondag 15 juni 2008 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bestaat er een EK apres ski cd waar al die nummers opstaan? Het is allemaal erg slecht maar stiekem toch wel leuk
.
quote:Op zondag 15 juni 2008 15:17 schreef LastRequest het volgende:
Goeiemiddag en fijne vaderdag
Jullie nog wat leuks gegeven?
Is dat een retorische vraag?quote:Op zondag 15 juni 2008 10:58 schreef HostiMeister het volgende:is die naarling van een flashinglights er al??
quote:Op zondag 15 juni 2008 16:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je haar, nou ja eigenlijk 't ontbreken van een groot deel daarvan
.
quote:Op zondag 15 juni 2008 16:07 schreef Houniet het volgende:
Philips.
wattequote:Op zondag 15 juni 2008 16:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nijmegen # 119 3b's on the 4th floor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |