Ik was in de stad partyen voork de examenluiquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:56 schreef morgane het volgende:
Is iedereen al naar bed ofzo? Stelletje mietjes
Thanx matequote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:59 schreef Houniet het volgende:
Rijden geen treinen vanuit Arhem, dik ongeluk schijnt.
Gelukkigquote:Arnhem-Nijmegen/Tiel Vrijdag 13 Juni 12:50
Oorzaak De beperkingen tussen Arnhem en Nijmegen als gevolg van een aanrijding met een viaduct zijn voorbij.
Nee klasgenoot van me had twee assessments vandaag, die kon daardoor niet naar school en dus zijn kansen verneuktquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee klasgenoot van me had twee assessments vandaag, die kon daardoor niet naar school en dus zijn kansen verneukt.
Nou gewoon de kleur die ik zaterdag ook had hoor..alleen dan nu weer zonder uitgroeiquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is vandaag maar 1 kleur toegestaan he, dat snap je wel?
fotoooooo
Nu alquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het hele plein in Bern staat nu al vol, op 't nieuws nu
.
Geweldigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het hele plein in Bern staat nu al vol, op 't nieuws nu
.
Oh dat was de verkeerde smiley haha, dat moest deze zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:00 schreef LastRequest het volgende:
Mooi zo PietjePuk007!
Swarma succes en veel plezier vanavond..
Ik heb koppijn van die klap tegen m'n lip
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:19 schreef Aibmi het volgende:
Holler, ik zit hier met angst voor eigen leven op de overloop.
Jij ook pietjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er weg van. Naar huis, wii uitproberen, italie kijken en dan naar de stad.
Oftewel, fijne wedstrijd allen, have fun
.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:22 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Ze komen ook gewoon aanbellen tegenwoordig!
Vorige week nog nietquote:
Van jou had toch beter verwachtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vat het niet helemaal aibmi
WTF!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vat het niet helemaal aibmi
Wat jij zegt!quote:
Hmmm, dat valt wel mee. Persoonlijk zie ik er totaal de waarde niet van in ... als je terug denkt aan die persoon denk je niet aan de begrafenis maar aan herinneringen daarvoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Iemand zomaar "missen" van goh die en die is dood, en vervolgens er niks meer van zien, dat lijkt me echt 3 x niks. Tenminste niet als je een band had met die persoon![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:26 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Hmmm, dat valt wel mee. Persoonlijk zie ik er totaal de waarde niet van in ... als je terug denkt aan die persoon denk je niet aan de begrafenis maar aan herinneringen daarvoor.
Dat kan ik dan niet begrijpen ... het zou mijn helemaal niets, nou ja weinig, doen. Wat heb je eraan de geschiedenis van die persoon bestaat toch alleen nog maar in je hoofd dat is alles wat is overgebleven.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zie veel liever nog iemand in mijn gedachten rondlopen..
Die neef van mijn ex zie ik alleen nog dood in de kist liggen.. that's it..
ja dat had ik al doorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu ga ik slapen
En ik ben jaloers op swarma.. er is toch niks mooiers dan in het philips stadion tijdens guus meeuwis voetbal te kijken(naja behalve dan bij de wedstrijd zelf te zijn)
iemand die ik ken was ook in de dollarsquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:58 schreef Doodkapje het volgende:
Eerst de wedstrijd gekeken in Absolute Zero. Daarna dik naar de Dollars geweest... Oh men... kostelijk vermaakt... Maareh... als iemand Femke kent... ik heb je boa en jij de mijne
Swarmahoerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:05 schreef swarmahoer het volgende:
absolute zero heb ik n uitnodiging voor bij de officiele opening de 19e ofzois het iets?
340quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:05 schreef J-heronimus het volgende:
340 GEEWELDIG DIT
heroquote:
ik ook had mn fiets er nog staan was nog redelijk drukquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:07 schreef J-heronimus het volgende:
Haha ik kom net uit de stad. geweldig
Het is een leuke strakke loungetent met een Ierse eigenaar... Wel leuke Poolse barkeepster...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:05 schreef swarmahoer het volgende:
absolute zero heb ik n uitnodiging voor bij de officiele opening de 19e ofzois het iets?
Er ligt wel een hoop troep nu zeg, je collega's hebben er nog een hele taak om alles op te ruimen denk ikquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ook had mn fiets er nog staan was nog redelijk druk
hoorde ik al ja, en mooi van de barkeepster:Pquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het is een leuke strakke loungetent met een Ierse eigenaar... Wel leuke Poolse barkeepster...
daarom werk ik niet vandaagquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:10 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Er ligt wel een hoop troep nu zeg, je collega's hebben er nog een hele taak om alles op te ruimen denk ik
Wat is een Boa ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:11 schreef Doodkapje het volgende:
Schijt,... ik wil verdomme weten wie Femke is en ik mis mijn Boa
Aangezien ik toch in het verlengde van de Van Welderenstraat woon zal het binnenkort onze stamkroeg wordenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoorde ik al ja, en mooi van de barkeepster:P
Een Boa is eigenlijk een slang... maar blijkbaar had de ontwerper van dit onding een rijke fantasie en is het een uit de kluiten gewassen shawl met veren die een spoor op je kamer achterlaat... en oh ja... ze zijn 1,- Eur bij de Bart Smit...quote:
Moet morgen naar mijn samurai clubje in Arnhem voor een open dagquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:12 schreef swarmahoer het volgende:
en k ga slapen want moet om 7 uur dr weer uitwelterusten tot morgen
Minder vroeg... maar toch ook vroeg...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 07:49 schreef swarmahoer het volgende:
fuck wat vroeg :S
Of opzettelijk Roemenië laten winnen zodat we niet tegen Frankrijk moeten in de halve finalesquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu maar wel hopen dat Italië 2e wordt en niet Frankrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |