Wat was het ook alweer, Wageningenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:54 schreef LastRequest het volgende:
En Pietje ik weet het nog niet, misschien in de stad maar ben dus niet in Nijmegen
Pesto van de AH, die blijft de beste als het aan mij ligt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:52 schreef Aibmi het volgende:
Filet americainBen echt helemaal verslaafd aan dat spul
Yashi was shoppen.. 2 hele leuke nieuwe truitjes en nieuwe oorbellenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
swarma zit bij Guus Meeuwis, yashi is een afhaker, mikkie zit in zwitserland, CP heeft slaaptekort, moblo moet andere afzeiken in andere topics, morgane is zuipen want geslaagd,
tsja, dan blijven wij over.
fotooooooquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Yashi was shoppen.. 2 hele leuke nieuwe truitjes en nieuwe oorbellen
Die van de Jan Linders zijn ook okee, goed te eten. Naturel en dan zelf wat peper toevoegen of inderdaad de pestoquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Pesto van de AH, die blijft de beste als het aan mij ligt.
Feliquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:51 schreef morgane het volgende:
Ik ben geslaaagd!!! Met zes achten op mn eindlijst!!!
Ik was in de stad partyen voork de examenluiquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:56 schreef morgane het volgende:
Is iedereen al naar bed ofzo? Stelletje mietjes
Thanx matequote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:59 schreef Houniet het volgende:
Rijden geen treinen vanuit Arhem, dik ongeluk schijnt.
Gelukkigquote:Arnhem-Nijmegen/Tiel Vrijdag 13 Juni 12:50
Oorzaak De beperkingen tussen Arnhem en Nijmegen als gevolg van een aanrijding met een viaduct zijn voorbij.
Nee klasgenoot van me had twee assessments vandaag, die kon daardoor niet naar school en dus zijn kansen verneuktquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee klasgenoot van me had twee assessments vandaag, die kon daardoor niet naar school en dus zijn kansen verneukt.
Nou gewoon de kleur die ik zaterdag ook had hoor..alleen dan nu weer zonder uitgroeiquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is vandaag maar 1 kleur toegestaan he, dat snap je wel?
fotoooooo
Nu alquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het hele plein in Bern staat nu al vol, op 't nieuws nu
.
Geweldigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het hele plein in Bern staat nu al vol, op 't nieuws nu
.
Oh dat was de verkeerde smiley haha, dat moest deze zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:00 schreef LastRequest het volgende:
Mooi zo PietjePuk007!
Swarma succes en veel plezier vanavond..
Ik heb koppijn van die klap tegen m'n lip
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:19 schreef Aibmi het volgende:
Holler, ik zit hier met angst voor eigen leven op de overloop.
Jij ook pietjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er weg van. Naar huis, wii uitproberen, italie kijken en dan naar de stad.
Oftewel, fijne wedstrijd allen, have fun
.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:22 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Ze komen ook gewoon aanbellen tegenwoordig!
Vorige week nog nietquote:
Van jou had toch beter verwachtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vat het niet helemaal aibmi
WTF!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vat het niet helemaal aibmi
Wat jij zegt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |