Geen, ik kan gewoon koken hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:28 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn de mogelijke risicos als jij gaat koken ? (voor de paint van LR) en de brandmelders werken iig dus dat is verantwoord koken
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Fipo
Wil je wat te doen hebben ... wel in dat geval zoek de mensen met een bredere kaaklijn dan Sophie Ellis-Bextor. Post hier het bewijs.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een rust, zijn jullie druk of zo?
quote:
Eruit jij LUIE DONDERquote:
Ik heb je nummer nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:13 schreef morgane het volgende:
Ik zit nu te wachten op hét telefoontje
tot hoe laat kan je gebeld worden?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:34 schreef morgane het volgende:
Ben ondertussen maar Life Of Brian aan het kijken om de tijd te doden, altijd goed
Zo ging het bij mijn ook ... dus op welk telefoontje morgane zit te wachten?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
wehwehwe ik weet nog dat ik mij destijds vergist haddacht dat ze uberhaupt zouden bellen, maar bleek alleen te zijn als je gezakt was
Nee, Life Of Brian, van Monty Pythonquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:17 schreef LastRequest het volgende:
Wauw gefeliciteerd morgane!! Bedoelde je trouwens niet Life of Ryan? Ik maakte van de week precies dezelfde fout
Kook ze Yasha!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Postmortum is ziek
Toen ik moblo de liefde verklaarde vonden de mods 't wel genoeg.
swarma zit bij Guus Meeuwis, yashi is een afhaker, mikkie zit in zwitserland, CP heeft slaaptekort, moblo moet andere afzeiken in andere topics, morgane is zuipen want geslaagd,quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:44 schreef LastRequest het volgende:
Vandaag zijn we trouwens niet van het regelmatig posten allemaal he?
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:51 schreef morgane het volgende:
Ik ben geslaaagd!!! Met zes achten op mn eindlijst!!!
Wat was het ook alweer, Wageningenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:54 schreef LastRequest het volgende:
En Pietje ik weet het nog niet, misschien in de stad maar ben dus niet in Nijmegen
Pesto van de AH, die blijft de beste als het aan mij ligt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:52 schreef Aibmi het volgende:
Filet americainBen echt helemaal verslaafd aan dat spul
Yashi was shoppen.. 2 hele leuke nieuwe truitjes en nieuwe oorbellenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
swarma zit bij Guus Meeuwis, yashi is een afhaker, mikkie zit in zwitserland, CP heeft slaaptekort, moblo moet andere afzeiken in andere topics, morgane is zuipen want geslaagd,
tsja, dan blijven wij over.
fotooooooquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Yashi was shoppen.. 2 hele leuke nieuwe truitjes en nieuwe oorbellen
Die van de Jan Linders zijn ook okee, goed te eten. Naturel en dan zelf wat peper toevoegen of inderdaad de pestoquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Pesto van de AH, die blijft de beste als het aan mij ligt.
Feliquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:51 schreef morgane het volgende:
Ik ben geslaaagd!!! Met zes achten op mn eindlijst!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |