Hmmm, dat valt wel mee. Persoonlijk zie ik er totaal de waarde niet van in ... als je terug denkt aan die persoon denk je niet aan de begrafenis maar aan herinneringen daarvoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Iemand zomaar "missen" van goh die en die is dood, en vervolgens er niks meer van zien, dat lijkt me echt 3 x niks. Tenminste niet als je een band had met die persoon![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:26 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Hmmm, dat valt wel mee. Persoonlijk zie ik er totaal de waarde niet van in ... als je terug denkt aan die persoon denk je niet aan de begrafenis maar aan herinneringen daarvoor.
Dat kan ik dan niet begrijpen ... het zou mijn helemaal niets, nou ja weinig, doen. Wat heb je eraan de geschiedenis van die persoon bestaat toch alleen nog maar in je hoofd dat is alles wat is overgebleven.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zie veel liever nog iemand in mijn gedachten rondlopen..
Die neef van mijn ex zie ik alleen nog dood in de kist liggen.. that's it..
ja dat had ik al doorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu ga ik slapen
En ik ben jaloers op swarma.. er is toch niks mooiers dan in het philips stadion tijdens guus meeuwis voetbal te kijken(naja behalve dan bij de wedstrijd zelf te zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |