iemand die ik ken was ook in de dollarsquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:58 schreef Doodkapje het volgende:
Eerst de wedstrijd gekeken in Absolute Zero. Daarna dik naar de Dollars geweest... Oh men... kostelijk vermaakt... Maareh... als iemand Femke kent... ik heb je boa en jij de mijne
Swarmahoerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:05 schreef swarmahoer het volgende:
absolute zero heb ik n uitnodiging voor bij de officiele opening de 19e ofzois het iets?
340quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:05 schreef J-heronimus het volgende:
340 GEEWELDIG DIT
heroquote:
ik ook had mn fiets er nog staan was nog redelijk drukquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:07 schreef J-heronimus het volgende:
Haha ik kom net uit de stad. geweldig
Het is een leuke strakke loungetent met een Ierse eigenaar... Wel leuke Poolse barkeepster...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:05 schreef swarmahoer het volgende:
absolute zero heb ik n uitnodiging voor bij de officiele opening de 19e ofzois het iets?
Er ligt wel een hoop troep nu zeg, je collega's hebben er nog een hele taak om alles op te ruimen denk ikquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ook had mn fiets er nog staan was nog redelijk druk
hoorde ik al ja, en mooi van de barkeepster:Pquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het is een leuke strakke loungetent met een Ierse eigenaar... Wel leuke Poolse barkeepster...
daarom werk ik niet vandaagquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:10 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Er ligt wel een hoop troep nu zeg, je collega's hebben er nog een hele taak om alles op te ruimen denk ik
Wat is een Boa ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:11 schreef Doodkapje het volgende:
Schijt,... ik wil verdomme weten wie Femke is en ik mis mijn Boa
Aangezien ik toch in het verlengde van de Van Welderenstraat woon zal het binnenkort onze stamkroeg wordenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoorde ik al ja, en mooi van de barkeepster:P
Een Boa is eigenlijk een slang... maar blijkbaar had de ontwerper van dit onding een rijke fantasie en is het een uit de kluiten gewassen shawl met veren die een spoor op je kamer achterlaat... en oh ja... ze zijn 1,- Eur bij de Bart Smit...quote:
Moet morgen naar mijn samurai clubje in Arnhem voor een open dagquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:12 schreef swarmahoer het volgende:
en k ga slapen want moet om 7 uur dr weer uitwelterusten tot morgen
Minder vroeg... maar toch ook vroeg...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 07:49 schreef swarmahoer het volgende:
fuck wat vroeg :S
Of opzettelijk Roemenië laten winnen zodat we niet tegen Frankrijk moeten in de halve finalesquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu maar wel hopen dat Italië 2e wordt en niet Frankrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |