Misschien ga ik ook wel !quote:Op zondag 15 juni 2008 11:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ow ja wel hoorDus wij gaan dinsdag samen voetbal kijken @ VB
In dat geval: hier thuis moet nog een hoop gebeuren.quote:
Normaal gesproken zeg ik altijd 'komt wel goed', maar ik betwijfel of dat vandaag ook zo isquote:
Op Fancamp, zo'n 15 km buiten Bern. Gezellig, allemaal supporters bij elkaar, ook van Frankrijk en Duitsland enzo. Pendelbussen naar het station en vanaf daar de trein naar Bern centrum. Kaartje zat bij de overnachtingsprijs inbegrepen. Prima te doen, alleen het sanitair was echt om te jankenquote:Op zondag 15 juni 2008 12:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je daar in een hotel geslapen of hoe heb je dat gedaan?
Dat is van die briljant kansloze muziek, die hadden wij in de auto ook vaak aan.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
SCHREEUW voor de oranje leeuw.. Oohooihohooo
Eerste keer dat ik het lied hoor en ken het nu al
Denk het niet. Gewoon even Limewire aanslingeren dusquote:Op zondag 15 juni 2008 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bestaat er een EK apres ski cd waar al die nummers opstaan? Het is allemaal erg slecht maar stiekem toch wel leuk
.
quote:Op zondag 15 juni 2008 15:17 schreef LastRequest het volgende:
Goeiemiddag en fijne vaderdag
Jullie nog wat leuks gegeven?
Is dat een retorische vraag?quote:Op zondag 15 juni 2008 10:58 schreef HostiMeister het volgende:is die naarling van een flashinglights er al??
quote:Op zondag 15 juni 2008 16:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je haar, nou ja eigenlijk 't ontbreken van een groot deel daarvan
.
quote:Op zondag 15 juni 2008 16:07 schreef Houniet het volgende:
Philips.
wattequote:Op zondag 15 juni 2008 16:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nijmegen # 119 3b's on the 4th floor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |