quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:13 schreef LastRequest het volgende:
Ik was veel te laat dus daarom doe ik net alsof ik niet meedeed en plaats maar een tvp want ik kan er niet mee omgaan
als in: ik weiger met de massa mee te gaan dus ik loop er maar achteraanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo de cd van Mika toch maar weer even downen.. Zo gehyped zijn die liedjes nu ook niet meer dus dan ist wel weer leuk om naar te luisteren
Nee meer als in: Yasha is al der muziek kwijtgeraakt paar maanden terug en had de cd dus al voor dat de massa er mee wegliep, en heeft de cd daarna niet opnieuw gedownload omdat ze die liedjes een beetje zat was.. Maar nu hoorde ze net happy ending weerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als in: ik weiger met de massa mee te gaan dus ik loop er maar achteraan
verkapt kijk mij trendsetter zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee meer als in: Yasha had de cd dus al voor dat de massa er mee wegliep
het diepere doel is gevondenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verkapt kijk ons nep-ruzie maken om de stats te manipuleren.
Ow ik dacht meer aan verkapt kijk ons nep-ruzie maken om Mikkie niks door te laten hebben over onze geheime relatiequote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verkapt kijk ons nep-ruzie maken om de stats te manipuleren.
neem voor mij ff eten mee ik heb hongerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet boodschappen gaan doen maar ik heb geen zin
Zit je niet op stage dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
neem voor mij ff eten mee ik heb honger
Zo krijgen we natuurlijk nooit rellenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:51 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb hetzelfde hoor Yasha,
jewel maar anders moet ik zelf lopenquote:
Juh in Italië werd hij al kapot gedraaid dus toen ik terug van vakantie kwam meteen gedownload..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:51 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb hetzelfde hoor Yasha, had die CD ook al vroeg, maar zodra ie in NL bekend werd vond ik het niet meer leuk, werd ermee doodgegooid.. en laatst heb ik juist weer wat nummers gedownload
meeloperquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:51 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb hetzelfde hoor Yasha, had die CD ook al vroeg, maar zodra ie in NL bekend werd vond ik het niet meer leuk, werd ermee doodgegooid.. en laatst heb ik juist weer wat nummers gedownload
Leer jij eerst maar eens één meisje te handlenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
meeloperaas je op een triotje ofzo
kloonalertquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe ik hier lees heb ik teveel overeenkomsten met LR dus dat wordt nooit rellen Pietje
als je t doet begin dan gelijk goedquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Leer jij eerst maar eens één meisje te handlen
sorry hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:58 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik zoek vrienden jongens kom op, ga nou niet meteen lullig doen
daar ben je blij om ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:16 schreef Californium het volgende:
Vanaf september woon ik(voor 99% zekerheid) niet meer in Nijmegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja tijdelijk niet meer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jahquote:
zekerquote:
wantquote:
Ik mag 9 maanden in Edinburgh(schotland) stage lopenquote:
Zoiets wat ik nu ook doequote:
Zoiets jahquote:
Weet ik tochquote:
Tuurlijk kom ik terug naar Nijmegen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:34 schreef swarmahoer het volgende:
en als je terugkomt wel weer in nijmegen toch ?
en kom je op je afscheids meet ?
Zeker nice....Vandaag op school gehoord dat ons plan is goedgekeurdquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nice Cali
Ik ga in mijn Masterjaar ook naar het buitenland
5 juli...Waarom altijd in het weekendquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dupjes meet is 5 juli
en ik wil denk ik naar Italië.. Heb even een tijdje sydney gedacht maar daar zijn maar 5 plaatsen ofzo en daarvoor heb ik ook altijd Italië gezegd.. Ik hou van dat land.. Volgend jaar cursus italiaans doen..
5 juli idd!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dupjes meet is 5 juli
en ik wil denk ik naar Italië.. Heb even een tijdje sydney gedacht maar daar zijn maar 5 plaatsen ofzo en daarvoor heb ik ook altijd Italië gezegd.. Ik hou van dat land.. Volgend jaar cursus italiaans doen..
Ja maar ik moet op zaterdag werken en dan moet ik vrijdagavond naar huisquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:47 schreef swarmahoer het volgende:
weekend is goeddoordeweeks heeft iedereen het druk ofzo.. en we hebben ook al op vrijdagen afgesproken hoor
ja laatste trein...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar ik moet op zaterdag werken en dan moet ik vrijdagavond naar huis
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:04 schreef morgane het volgende:
Ik ben er ook dan hoor!
swarma, yashi & ik iig, de rest zal wel grotendeels afhakenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:59 schreef Dupje het volgende:
En ik heb nog steeds geen idee hoeveel er komen van Nijmegen topic...
speciale optie voor coctail ik kom wel maar toch nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
swarma, yashi & ik iig, de rest zal wel grotendeels afhaken.
om 6 uur opstaanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja laatste trein...of eerste de volgende dag
en vergeet de optie ik kom wel maar ik zeg 't niet nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
speciale optie voor coctail ik kom wel maar toch niet
Wakker nog niet echt, ik slaapwandel echt door t huis nuquote:
Whieeeeeeeee gezelligquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
swarma, yashi & ik iig, de rest zal wel grotendeels afhaken.
en morgane![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben er waarschijnlijk niet!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:59 schreef Dupje het volgende:
[..]
5 juli idd!
En ik heb nog steeds geen idee hoeveel er komen van Nijmegen topic...
Ik zie tussen al die bagger van jullie nog wel eens wat over het hoofd, zal eens terugkijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:14 schreef swarmahoer het volgende:
ok ik zal t maar eerlijk zeggen ik dacht zondagavond écht dat ik LR op het terras zag zitten![]()
hele avond mezelf afgevraagd k wilde zelfs yasha nog smssen of ze in t topic was maar uiteindelijk maar niet gedaan want dan werd daar vast wel weer een grap mee uitgehaald ofzo
en toen ik thuis kwam had ze gewoon gepost dus ze was het niet
en volgends mij ahd dupje ook gepost op t moment dat je dat gister zei dat je dr ahd gezien
Ik dus ook nietquote:
nou bv dat ik nog in de stad zat en jij terug smste ja ze is naar vbquote:
feli!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:01 schreef J-heronimus het volgende:
Binnenkort ff me P halen
mooie planningquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:01 schreef J-heronimus het volgende:
Binnenkort ff me P halen
volgends mij was t meer planning dan verwachtingquote:
altijd baas boven baas hequote:
1 schatquote:
quote:
Laatst nog wat F's en D's proberen te hosselen, wil mooie worden kunnen maken met me letters, jeweetz...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij hosselt al die P's gewoon jeweetzz
Echt? waarom doe je HLO als je al een P ergens had gehaald?quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:15 schreef swarmahoer het volgende:
ik gok dat ie die studie niet leuk vond en is overgestapt
why...Geld voor studeren komt niet aanwaaien hoorquote:
DAt dusquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:16 schreef J-heronimus het volgende:
Net of BI leuk is.
Echte biologen staan op het lab
Dus dan nog 3 jaar een studie doen die niet boeit?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:16 schreef Californium het volgende:
[..]
why...Geld voor studeren komt niet aanwaaien hoor
Labratten dienen ons werk maar gewoon te controleren...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:16 schreef J-heronimus het volgende:
Net of BI leuk is.
Echte biologen staan op het lab
Het was niet je eerste studie informatica ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus dan nog 3 jaar een studie doen die niet boeit?
Dat was andere informatica, bedrijfskundig...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Het was niet je eerste studie informatica ofzoDaarvoor vond je het wel leuk
aha....Wat jij wilquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat was andere informatica, bedrijfskundig...
quote:
Joh, ik heb haren op mijn buik die ouder zijn dan jijquote:
Die andere P haalde je gelijk met mij....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
Ja ach, toen ik die P haalde zat Cali volgens mij net in de brugklas en was het wiel nog vierkant...
Jup daarom ook die mooiequote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Die andere P haalde je gelijk met mij....moet je nagaan hoelang dat duurde
wie zei interessantquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga eens interessant converseren dan
je denkt alleen aan jezelf dus.... beetje jammer maar ok smakelijk etenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik wist dat die opmerking zou komen..
Maar ik heb vast de voorbereidingen getroffen zodat ik dadelijk om 4 uur daadwerkelijk van mijn soup kan genieten
quote:
nee nog iets verder naar de coop toe bij t oude psotkantoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
zit jij dan tegenover de stadswinkel daarzo?
Ow dan ga ik lopend naar de Coop anders ga je me weer stalken enzoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee nog iets verder naar de coop toe bij t oude psotkantoor
Het is erg gaafquote:
beetje jammer ditquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ow dan ga ik lopend naar de Coop anders ga je me weer stalken enzo
leuk hequote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie? Dat is toch die ene die amper meer post?
Damn, jij doet dus echt geen fuck op je stagequote:
ik snap m niet.. begrijpend lezen voor geworderden heb ik gemistquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:36 schreef LastRequest het volgende:
Haha swarma ik zou toch nooit niet met jullie meegaan en vervolgens wel zondagavond op het terras gaan zitten!
Man ik kwam kapot thuis en had écht geen zin in boodschappen doen en koken.. en nu zegt zusjelief "Zal ik voor ons koken? Ik ga ook wel even boodschappen doen, wat wil je hebben?"
Oke ik vind dr weer even aardig haha
ik werd gedwongen de fotos te makenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Damn, jij doet dus echt geen fuck op je stage.
Haha, helemaal zonder hulp? Wat goed van je.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha, helemaal zonder hulp? Wat goed van je.
PS zie je wel dat ik kan quoten
pmquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:52 schreef Californium het volgende:
la
lala...
waar zit jij trouwens ergens Swarma?
quote:
En jouw beeldscherm springt binnen 20 tellen op schermbeveiliging?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik werd gedwongen de fotos te maken
haha die opmerking wilde ik inderdaad ook al plaatsenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En jouw beeldscherm springt binnen 20 tellen op schermbeveiliging?.
ja hier op stage loopt er ook een rondquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:56 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb ook zo'n hekel aan mensen die bijvoorbeeld tot half 6 ergens moeten zijn, werken ofzo, en dan om 5 voor 5 zeggen "Ik ga zo naar huis hoor"Jullie ook?
das n andere pc ik werk op mn laptopquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En jouw beeldscherm springt binnen 20 tellen op schermbeveiliging?.
mee eensquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:59 schreef LastRequest het volgende:
swarmahoer zegt:
zou trouwesn wel n strakke actie vinden als yasha nu gewoon voor t raam een foto komt maken en die zo post
tegenvallertje yasha!
ik acht ook al dat ie ging komenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
haha die opmerking wilde ik inderdaad ook al plaatsen
alleen maar water ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik heb flesjes water gekocht.. want mijn reserve waren allemaal op.. En ik drink hier thuis ook altijd uit een flesje en 1 keer in dezoveel tijd een nieuwe is wel fris
Ff lekker koud leggen allemaal
Smoesjes!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das n andere pc ik werk op mn laptop
Ik heb nog steeds geen flauw idee waar je zitquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mee eensk heb niet echt opgelet maar was wel grapig geweest
Succesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb de ventilator aan hier en ga mezelf maar weer eens aan het werk schoppen..
post dan niet kutuser ik had je t voordeel gegeven omdat je vorige posts me niet stoorden maar flikker gewoon op kneusquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:05 schreef FlashingLights het volgende:
Heel de dag zie ik dit topic voorbij schieten in de active topic lijst ... open ik het topic wat zie ik alleen maar posts die bestaan uit een zinnetje of woordje ... kwaliteit voor kwantiteit zeg ik altijd maar.
wij hebben zon waterapparaat daarbinnen dus ik drink ook de hele dag waterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen flauw idee waar je zit
En jah water ja, ik drink altijd water en als ik zin heb in iets anders heb ik karvan cevitan..
jij was wegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik vond het al zo rustig op msn maar Swarma zit jouw voortaan vol te spammen dus
Rustig maar ...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
post dan niet kutuser ik had je t voordeel gegeven omdat je vorige posts me niet stoorden maar flikker gewoon op kneus
Daar ga je zo van stinkenquote:
gelukkig marquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja gelukkig moet ik hem op eten en Swarma en mikkie niet
En dat ga ik nu ook doen
Maar niet in Gelderland, en niet morgen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn moeder heeft het erover dat de bussen weer gaan rijden in de spits morgen
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow dat had ze gehoord van mijn nicht, die buschauffeuse is
quote:Busstaking mag niet in de spits
De chauffeurs van Arriva,Connexxion
en Veolia mogen van de rechter doorgaan
met hun staking,maar alleen buiten de
spitsuren.De rechter in Groningen heeft
daarmee de eis ingewilligd van de
provincies Groningen,Friesland en
Drenthe en reizigersvereniging Rover.
De uitspraak gaat 12 juni in,en geldt
voor twee maanden en alleen voor de
drie noordelijke provincies,al wordt
wel verwacht dat de uitspraak effect
zal hebben op de andere provincies.
De chauffeurs voeren sinds eind april
actie voor een betere cao.Na beperkte
acties wordt er sinds 1 juni gestaakt.
bron NOS
Wat een gruwelijke wijsneus ben je ook hea..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:42 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Maar niet in Gelderland, en niet morgen.
owjaa daar was die vanquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat een gruwelijke wijsneus ben je ook hea..
Bron: http://www.tvgelderland.nl/index.php?id=50231quote:GRONINGEN - De rechtbank in Groningen heeft de vakbonden in het streekvervoer met ingang van donderdag verboden tijdens de spitsuren te staken.
Volgens de rechter zijn beperkte stakingen niet onredelijk. De beperkte stakingen hebben een geldigheidsduur van twee maanden.
Als er half augustus nog geen oplossing is vervallen de beperkingen en mag er weer de hele dag gestaakt worden. De rechter deed uitspraak in een kort geding dat was aangespannen door diverse provincies en reizigersvereniging ROVER.
Je kan die nieuwsberichten lezen toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:59 schreef J-heronimus het volgende:
Volgens mij staken ze nog tot 30 juni
Echt vervelend om s'ochtends als je net wakker bent op de feest te moeten stappen. Zooo middelbare school achtig
Alleen er gaan weer een paar dagen overheen, en dan nog de vraag of elke provincie een kort geding aan gaat spannen .... het zou FNV bondgenoten sieren om deze uitspraak landelijk te interpreteren.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het is dan eenvoudig voor de regio's hier om naar de rechter te stappen en dan waarschijnlijk dezelfde uitspraak te krijgen.. Dus vandaar dat wss het hele land zich er aan aanpast..
oldskool gta vice cityquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nijmegen #116 Hosselen met Yashi jwt
Net 4-1 spanje-rusland, zometeen griekenland-zwedenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:11 schreef LastRequest het volgende:
Ja Yasha mooi stuk is dat he, met dat koor
Wat is er nu voor voetbal op?
Iedereen is vast foebele aan het kijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[swarmamodus]
Wat is het hier stil
[/swarmamodus]
Ben net thuis, tv aan, maar pikte net de laatste minuut van de eerste helft mee maar daar leek de commentator niet echt heel enthousiast over te zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:44 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Iedereen is vast foebele aan het kijken
quote:
Frankrijk - Roemenië was ook bagger en die heb ik ook af gekeken, dus dit moet ook lukkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is bagger idd. Maar goed ik blijf volhouden
.
Vrijdag wordt interessant. Ik hoop dat het optreden van Nederland niet eenmalig wasquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
We moeten echt poule-winnaar worden, Spanje ontlopen en dan in de kwart tegen griekenland, zweden of rusland. Eitje.
Moet je anders tot laat werken dan? Dikke kans dat er geen kip te vinden is om te shoppen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
IK hoop dat mijn baas zegt: "ik gooi de winkel een half uur/kwartier eerder dicht"
Gewoon voor je werk even binnen lopen en vragen. En natuurlijk je baas de kop gek zeurenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja tot 9 uur maar maarja mis ik wel de eerste helft bijna helemaal..
En jah dat er geen kip te vinden is ga ik ook al vanuit idd. Maarja ik zie mijn baas wel boven bij zijn vader gaan kijken.. Dan hoop ik maar dat de opticien tegenover open blijft en het opzet.. Die hebben groot plasma scherm erhangen![]()
En natuurlijk décolleté aan doen en je tieten bij elkaar duwen als je die Bambi-ogen trekt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vooral heul zielig doen en sip kijken, dat werkt.
Dat doet ze altijd welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:16 schreef Mikkie het volgende:
En natuurlijk décolleté aan doen en je tieten bij elkaar duwen als je die Bambi-ogen trekt.
Wtf... stelletje saaie lui! Ik moet ook om kwart over zes op, ik ga toch ook nog niet naar bed?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mooi, 2-0, ik geloof 't wel. Ga swarma's voorbeeld volgen.
Truste, moe, morgen weer vroeg.
Mjah de opticien en mijn baas zijn vrienden en zij komen dus op zo'n avond wel stuk of 3 keer de winkel inlopen om te ouwehoeren..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gewoon voor je werk even binnen lopen en vragen. En natuurlijk je baas de kop gek zeuren
Goed planquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:23 schreef morgane het volgende:
Ik denk ook niet dat we jou als rolmodel moeten zien...
The Rise of the Footsoldier moet je downloaden, is ongeveer in dezelfde trant als Ugly Betty en Gossip Girlquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:37 schreef LastRequest het volgende:
Ik was heul geen foebele kijken!
Ik was Ugly Betty & Gossip Girlkijken...
En tussendoor Big Daddy, wat een megalieve film is dat.
Om het goed te maken ...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:49 schreef LastRequest het volgende:
Uhh het klinkt helemaal niet leuk hahaha als ik alleen de titel zie!
Maar ik ga ff googlen
quote:De tijd die Nederlanders gemiddeld per dag op internet zitten, is de laatste twee jaar bijna verdubbeld van 43 naar 80 minuten.
Jammer genoeg nog steeds niet gezien ... maar hopende dat Hawke ooit nog een derde deel gaat pennen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:22 schreef HostiMeister het volgende:
De meest romantische film die ik ken is The Fountain![]()
Geniale film
Zouden Yasha en Swarma ook bovenaan staan daar?quote:
Hoezo ik zit nooit op internetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zouden Yasha en Swarma ook bovenaan staan daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |