Zoiets wat ik nu ook doequote:
Zoiets jahquote:
Weet ik tochquote:
Tuurlijk kom ik terug naar Nijmegen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:34 schreef swarmahoer het volgende:
en als je terugkomt wel weer in nijmegen toch ?
en kom je op je afscheids meet ?
Zeker nice....Vandaag op school gehoord dat ons plan is goedgekeurdquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nice Cali
Ik ga in mijn Masterjaar ook naar het buitenland
5 juli...Waarom altijd in het weekendquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dupjes meet is 5 juli
en ik wil denk ik naar Italië.. Heb even een tijdje sydney gedacht maar daar zijn maar 5 plaatsen ofzo en daarvoor heb ik ook altijd Italië gezegd.. Ik hou van dat land.. Volgend jaar cursus italiaans doen..
5 juli idd!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dupjes meet is 5 juli
en ik wil denk ik naar Italië.. Heb even een tijdje sydney gedacht maar daar zijn maar 5 plaatsen ofzo en daarvoor heb ik ook altijd Italië gezegd.. Ik hou van dat land.. Volgend jaar cursus italiaans doen..
Ja maar ik moet op zaterdag werken en dan moet ik vrijdagavond naar huisquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:47 schreef swarmahoer het volgende:
weekend is goeddoordeweeks heeft iedereen het druk ofzo.. en we hebben ook al op vrijdagen afgesproken hoor
ja laatste trein...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar ik moet op zaterdag werken en dan moet ik vrijdagavond naar huis
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:04 schreef morgane het volgende:
Ik ben er ook dan hoor!
swarma, yashi & ik iig, de rest zal wel grotendeels afhakenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:59 schreef Dupje het volgende:
En ik heb nog steeds geen idee hoeveel er komen van Nijmegen topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |