Zoiets wat ik nu ook doequote:
Zoiets jahquote:
Weet ik tochquote:
Tuurlijk kom ik terug naar Nijmegen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:34 schreef swarmahoer het volgende:
en als je terugkomt wel weer in nijmegen toch ?
en kom je op je afscheids meet ?
Zeker nice....Vandaag op school gehoord dat ons plan is goedgekeurdquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nice Cali
Ik ga in mijn Masterjaar ook naar het buitenland
5 juli...Waarom altijd in het weekendquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dupjes meet is 5 juli
en ik wil denk ik naar Italië.. Heb even een tijdje sydney gedacht maar daar zijn maar 5 plaatsen ofzo en daarvoor heb ik ook altijd Italië gezegd.. Ik hou van dat land.. Volgend jaar cursus italiaans doen..
5 juli idd!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dupjes meet is 5 juli
en ik wil denk ik naar Italië.. Heb even een tijdje sydney gedacht maar daar zijn maar 5 plaatsen ofzo en daarvoor heb ik ook altijd Italië gezegd.. Ik hou van dat land.. Volgend jaar cursus italiaans doen..
Ja maar ik moet op zaterdag werken en dan moet ik vrijdagavond naar huisquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:47 schreef swarmahoer het volgende:
weekend is goeddoordeweeks heeft iedereen het druk ofzo.. en we hebben ook al op vrijdagen afgesproken hoor
ja laatste trein...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar ik moet op zaterdag werken en dan moet ik vrijdagavond naar huis
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:04 schreef morgane het volgende:
Ik ben er ook dan hoor!
swarma, yashi & ik iig, de rest zal wel grotendeels afhakenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:59 schreef Dupje het volgende:
En ik heb nog steeds geen idee hoeveel er komen van Nijmegen topic...
speciale optie voor coctail ik kom wel maar toch nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
swarma, yashi & ik iig, de rest zal wel grotendeels afhaken.
om 6 uur opstaanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja laatste trein...of eerste de volgende dag
en vergeet de optie ik kom wel maar ik zeg 't niet nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
speciale optie voor coctail ik kom wel maar toch niet
Wakker nog niet echt, ik slaapwandel echt door t huis nuquote:
Whieeeeeeeee gezelligquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
swarma, yashi & ik iig, de rest zal wel grotendeels afhaken.
en morgane![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben er waarschijnlijk niet!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:59 schreef Dupje het volgende:
[..]
5 juli idd!
En ik heb nog steeds geen idee hoeveel er komen van Nijmegen topic...
Ik zie tussen al die bagger van jullie nog wel eens wat over het hoofd, zal eens terugkijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:14 schreef swarmahoer het volgende:
ok ik zal t maar eerlijk zeggen ik dacht zondagavond écht dat ik LR op het terras zag zitten![]()
hele avond mezelf afgevraagd k wilde zelfs yasha nog smssen of ze in t topic was maar uiteindelijk maar niet gedaan want dan werd daar vast wel weer een grap mee uitgehaald ofzo
en toen ik thuis kwam had ze gewoon gepost dus ze was het niet
en volgends mij ahd dupje ook gepost op t moment dat je dat gister zei dat je dr ahd gezien
Ik dus ook nietquote:
nou bv dat ik nog in de stad zat en jij terug smste ja ze is naar vbquote:
feli!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:01 schreef J-heronimus het volgende:
Binnenkort ff me P halen
mooie planningquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:01 schreef J-heronimus het volgende:
Binnenkort ff me P halen
volgends mij was t meer planning dan verwachtingquote:
altijd baas boven baas hequote:
1 schatquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |