speciale optie voor coctail ik kom wel maar toch nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
swarma, yashi & ik iig, de rest zal wel grotendeels afhaken.
om 6 uur opstaanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja laatste trein...of eerste de volgende dag
en vergeet de optie ik kom wel maar ik zeg 't niet nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
speciale optie voor coctail ik kom wel maar toch niet
Wakker nog niet echt, ik slaapwandel echt door t huis nuquote:
Whieeeeeeeee gezelligquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
swarma, yashi & ik iig, de rest zal wel grotendeels afhaken.
en morgane![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben er waarschijnlijk niet!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:59 schreef Dupje het volgende:
[..]
5 juli idd!
En ik heb nog steeds geen idee hoeveel er komen van Nijmegen topic...
Ik zie tussen al die bagger van jullie nog wel eens wat over het hoofd, zal eens terugkijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:14 schreef swarmahoer het volgende:
ok ik zal t maar eerlijk zeggen ik dacht zondagavond écht dat ik LR op het terras zag zitten![]()
hele avond mezelf afgevraagd k wilde zelfs yasha nog smssen of ze in t topic was maar uiteindelijk maar niet gedaan want dan werd daar vast wel weer een grap mee uitgehaald ofzo
en toen ik thuis kwam had ze gewoon gepost dus ze was het niet
en volgends mij ahd dupje ook gepost op t moment dat je dat gister zei dat je dr ahd gezien
Ik dus ook nietquote:
nou bv dat ik nog in de stad zat en jij terug smste ja ze is naar vbquote:
feli!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:01 schreef J-heronimus het volgende:
Binnenkort ff me P halen
mooie planningquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:01 schreef J-heronimus het volgende:
Binnenkort ff me P halen
volgends mij was t meer planning dan verwachtingquote:
altijd baas boven baas hequote:
1 schatquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |