quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nijmegen #116 Hosselen met Yashi jwt
Net 4-1 spanje-rusland, zometeen griekenland-zwedenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:11 schreef LastRequest het volgende:
Ja Yasha mooi stuk is dat he, met dat koor
Wat is er nu voor voetbal op?
Iedereen is vast foebele aan het kijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[swarmamodus]
Wat is het hier stil
[/swarmamodus]
Ben net thuis, tv aan, maar pikte net de laatste minuut van de eerste helft mee maar daar leek de commentator niet echt heel enthousiast over te zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:44 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Iedereen is vast foebele aan het kijken
quote:
Frankrijk - Roemenië was ook bagger en die heb ik ook af gekeken, dus dit moet ook lukkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is bagger idd. Maar goed ik blijf volhouden
.
Vrijdag wordt interessant. Ik hoop dat het optreden van Nederland niet eenmalig wasquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
We moeten echt poule-winnaar worden, Spanje ontlopen en dan in de kwart tegen griekenland, zweden of rusland. Eitje.
Moet je anders tot laat werken dan? Dikke kans dat er geen kip te vinden is om te shoppen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
IK hoop dat mijn baas zegt: "ik gooi de winkel een half uur/kwartier eerder dicht"
Gewoon voor je werk even binnen lopen en vragen. En natuurlijk je baas de kop gek zeurenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja tot 9 uur maar maarja mis ik wel de eerste helft bijna helemaal..
En jah dat er geen kip te vinden is ga ik ook al vanuit idd. Maarja ik zie mijn baas wel boven bij zijn vader gaan kijken.. Dan hoop ik maar dat de opticien tegenover open blijft en het opzet.. Die hebben groot plasma scherm erhangen![]()
En natuurlijk décolleté aan doen en je tieten bij elkaar duwen als je die Bambi-ogen trekt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vooral heul zielig doen en sip kijken, dat werkt.
Dat doet ze altijd welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:16 schreef Mikkie het volgende:
En natuurlijk décolleté aan doen en je tieten bij elkaar duwen als je die Bambi-ogen trekt.
Wtf... stelletje saaie lui! Ik moet ook om kwart over zes op, ik ga toch ook nog niet naar bed?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mooi, 2-0, ik geloof 't wel. Ga swarma's voorbeeld volgen.
Truste, moe, morgen weer vroeg.
Mjah de opticien en mijn baas zijn vrienden en zij komen dus op zo'n avond wel stuk of 3 keer de winkel inlopen om te ouwehoeren..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gewoon voor je werk even binnen lopen en vragen. En natuurlijk je baas de kop gek zeuren
Goed planquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:23 schreef morgane het volgende:
Ik denk ook niet dat we jou als rolmodel moeten zien...
The Rise of the Footsoldier moet je downloaden, is ongeveer in dezelfde trant als Ugly Betty en Gossip Girlquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:37 schreef LastRequest het volgende:
Ik was heul geen foebele kijken!
Ik was Ugly Betty & Gossip Girlkijken...
En tussendoor Big Daddy, wat een megalieve film is dat.
Om het goed te maken ...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:49 schreef LastRequest het volgende:
Uhh het klinkt helemaal niet leuk hahaha als ik alleen de titel zie!
Maar ik ga ff googlen
quote:De tijd die Nederlanders gemiddeld per dag op internet zitten, is de laatste twee jaar bijna verdubbeld van 43 naar 80 minuten.
Jammer genoeg nog steeds niet gezien ... maar hopende dat Hawke ooit nog een derde deel gaat pennen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:22 schreef HostiMeister het volgende:
De meest romantische film die ik ken is The Fountain![]()
Geniale film
Zouden Yasha en Swarma ook bovenaan staan daar?quote:
Hoezo ik zit nooit op internetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zouden Yasha en Swarma ook bovenaan staan daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |