pmquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:52 schreef Californium het volgende:
la
lala...
waar zit jij trouwens ergens Swarma?
quote:
En jouw beeldscherm springt binnen 20 tellen op schermbeveiliging?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik werd gedwongen de fotos te maken
haha die opmerking wilde ik inderdaad ook al plaatsenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En jouw beeldscherm springt binnen 20 tellen op schermbeveiliging?.
ja hier op stage loopt er ook een rondquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:56 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb ook zo'n hekel aan mensen die bijvoorbeeld tot half 6 ergens moeten zijn, werken ofzo, en dan om 5 voor 5 zeggen "Ik ga zo naar huis hoor"Jullie ook?
das n andere pc ik werk op mn laptopquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En jouw beeldscherm springt binnen 20 tellen op schermbeveiliging?.
mee eensquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:59 schreef LastRequest het volgende:
swarmahoer zegt:
zou trouwesn wel n strakke actie vinden als yasha nu gewoon voor t raam een foto komt maken en die zo post
tegenvallertje yasha!
ik acht ook al dat ie ging komenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
haha die opmerking wilde ik inderdaad ook al plaatsen
alleen maar water ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik heb flesjes water gekocht.. want mijn reserve waren allemaal op.. En ik drink hier thuis ook altijd uit een flesje en 1 keer in dezoveel tijd een nieuwe is wel fris
Ff lekker koud leggen allemaal
Smoesjes!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das n andere pc ik werk op mn laptop
Ik heb nog steeds geen flauw idee waar je zitquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mee eensk heb niet echt opgelet maar was wel grapig geweest
Succesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb de ventilator aan hier en ga mezelf maar weer eens aan het werk schoppen..
post dan niet kutuser ik had je t voordeel gegeven omdat je vorige posts me niet stoorden maar flikker gewoon op kneusquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:05 schreef FlashingLights het volgende:
Heel de dag zie ik dit topic voorbij schieten in de active topic lijst ... open ik het topic wat zie ik alleen maar posts die bestaan uit een zinnetje of woordje ... kwaliteit voor kwantiteit zeg ik altijd maar.
wij hebben zon waterapparaat daarbinnen dus ik drink ook de hele dag waterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen flauw idee waar je zit
En jah water ja, ik drink altijd water en als ik zin heb in iets anders heb ik karvan cevitan..
jij was wegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik vond het al zo rustig op msn maar Swarma zit jouw voortaan vol te spammen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |