Rustig maar ...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
post dan niet kutuser ik had je t voordeel gegeven omdat je vorige posts me niet stoorden maar flikker gewoon op kneus
Daar ga je zo van stinkenquote:
gelukkig marquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja gelukkig moet ik hem op eten en Swarma en mikkie niet
En dat ga ik nu ook doen
Maar niet in Gelderland, en niet morgen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn moeder heeft het erover dat de bussen weer gaan rijden in de spits morgen
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow dat had ze gehoord van mijn nicht, die buschauffeuse is
quote:Busstaking mag niet in de spits
De chauffeurs van Arriva,Connexxion
en Veolia mogen van de rechter doorgaan
met hun staking,maar alleen buiten de
spitsuren.De rechter in Groningen heeft
daarmee de eis ingewilligd van de
provincies Groningen,Friesland en
Drenthe en reizigersvereniging Rover.
De uitspraak gaat 12 juni in,en geldt
voor twee maanden en alleen voor de
drie noordelijke provincies,al wordt
wel verwacht dat de uitspraak effect
zal hebben op de andere provincies.
De chauffeurs voeren sinds eind april
actie voor een betere cao.Na beperkte
acties wordt er sinds 1 juni gestaakt.
bron NOS
Wat een gruwelijke wijsneus ben je ook hea..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:42 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Maar niet in Gelderland, en niet morgen.
owjaa daar was die vanquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat een gruwelijke wijsneus ben je ook hea..
Bron: http://www.tvgelderland.nl/index.php?id=50231quote:GRONINGEN - De rechtbank in Groningen heeft de vakbonden in het streekvervoer met ingang van donderdag verboden tijdens de spitsuren te staken.
Volgens de rechter zijn beperkte stakingen niet onredelijk. De beperkte stakingen hebben een geldigheidsduur van twee maanden.
Als er half augustus nog geen oplossing is vervallen de beperkingen en mag er weer de hele dag gestaakt worden. De rechter deed uitspraak in een kort geding dat was aangespannen door diverse provincies en reizigersvereniging ROVER.
Je kan die nieuwsberichten lezen toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:59 schreef J-heronimus het volgende:
Volgens mij staken ze nog tot 30 juni
Echt vervelend om s'ochtends als je net wakker bent op de feest te moeten stappen. Zooo middelbare school achtig
Alleen er gaan weer een paar dagen overheen, en dan nog de vraag of elke provincie een kort geding aan gaat spannen .... het zou FNV bondgenoten sieren om deze uitspraak landelijk te interpreteren.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het is dan eenvoudig voor de regio's hier om naar de rechter te stappen en dan waarschijnlijk dezelfde uitspraak te krijgen.. Dus vandaar dat wss het hele land zich er aan aanpast..
oldskool gta vice cityquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |