om 6 uur opstaanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja laatste trein...of eerste de volgende dag
en vergeet de optie ik kom wel maar ik zeg 't niet nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
speciale optie voor coctail ik kom wel maar toch niet
Wakker nog niet echt, ik slaapwandel echt door t huis nuquote:
Whieeeeeeeee gezelligquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
swarma, yashi & ik iig, de rest zal wel grotendeels afhaken.
en morgane![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben er waarschijnlijk niet!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:59 schreef Dupje het volgende:
[..]
5 juli idd!
En ik heb nog steeds geen idee hoeveel er komen van Nijmegen topic...
Ik zie tussen al die bagger van jullie nog wel eens wat over het hoofd, zal eens terugkijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:14 schreef swarmahoer het volgende:
ok ik zal t maar eerlijk zeggen ik dacht zondagavond écht dat ik LR op het terras zag zitten![]()
hele avond mezelf afgevraagd k wilde zelfs yasha nog smssen of ze in t topic was maar uiteindelijk maar niet gedaan want dan werd daar vast wel weer een grap mee uitgehaald ofzo
en toen ik thuis kwam had ze gewoon gepost dus ze was het niet
en volgends mij ahd dupje ook gepost op t moment dat je dat gister zei dat je dr ahd gezien
Ik dus ook nietquote:
nou bv dat ik nog in de stad zat en jij terug smste ja ze is naar vbquote:
feli!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:01 schreef J-heronimus het volgende:
Binnenkort ff me P halen
mooie planningquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:01 schreef J-heronimus het volgende:
Binnenkort ff me P halen
volgends mij was t meer planning dan verwachtingquote:
altijd baas boven baas hequote:
1 schatquote:
quote:
Laatst nog wat F's en D's proberen te hosselen, wil mooie worden kunnen maken met me letters, jeweetz...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij hosselt al die P's gewoon jeweetzz
Echt? waarom doe je HLO als je al een P ergens had gehaald?quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:15 schreef swarmahoer het volgende:
ik gok dat ie die studie niet leuk vond en is overgestapt
why...Geld voor studeren komt niet aanwaaien hoorquote:
DAt dusquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:16 schreef J-heronimus het volgende:
Net of BI leuk is.
Echte biologen staan op het lab
Dus dan nog 3 jaar een studie doen die niet boeit?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:16 schreef Californium het volgende:
[..]
why...Geld voor studeren komt niet aanwaaien hoor
Labratten dienen ons werk maar gewoon te controleren...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:16 schreef J-heronimus het volgende:
Net of BI leuk is.
Echte biologen staan op het lab
Het was niet je eerste studie informatica ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus dan nog 3 jaar een studie doen die niet boeit?
Dat was andere informatica, bedrijfskundig...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Het was niet je eerste studie informatica ofzoDaarvoor vond je het wel leuk
aha....Wat jij wilquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat was andere informatica, bedrijfskundig...
quote:
Joh, ik heb haren op mijn buik die ouder zijn dan jijquote:
Die andere P haalde je gelijk met mij....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
Ja ach, toen ik die P haalde zat Cali volgens mij net in de brugklas en was het wiel nog vierkant...
Jup daarom ook die mooiequote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Die andere P haalde je gelijk met mij....moet je nagaan hoelang dat duurde
wie zei interessantquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga eens interessant converseren dan
je denkt alleen aan jezelf dus.... beetje jammer maar ok smakelijk etenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik wist dat die opmerking zou komen..
Maar ik heb vast de voorbereidingen getroffen zodat ik dadelijk om 4 uur daadwerkelijk van mijn soup kan genieten
quote:
nee nog iets verder naar de coop toe bij t oude psotkantoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
zit jij dan tegenover de stadswinkel daarzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |