Noem je dit mooi voetbal? WTF!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:36 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg nou eerlijk wat vinden jullie er nou van ?
ik vind echt dat ze goed spelen op dit moment!
ik geloof dat je vergeet tegen wie ze spelen hoor! #1 vd wereldquote:
Serieus? dacht echt dat het 1 of ander 3e wereld-voetballand wasquote:Op maandag 9 juni 2008 21:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik geloof dat je vergeet tegen wie ze spelen hoor! #1 vd wereld
echt niet! volgens de regels niet!quote:
Zullen we daar ff Argentinië van maken?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik geloof dat je vergeet tegen wie ze spelen hoor! #1 vd wereld
ja jij kijkt ook nooit, kan het je ook niet kwalijk nemenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Serieus? dacht echt dat het 1 of ander 3e wereld-voetballand was
ja die liijst slaat nergens opquote:
Dacht dat Belgie #1 was?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jij kijkt ook nooit, kan het je ook niet kwalijk nemen
vind jij echt serieus van wel dan ? beetje vage regels als je het mij vraagt!quote:
quote:
belgie gvd, dat je geen san marino neemtquote:
Zie wel! Belgie FTW!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
belgie gvd, dat je geen san marino neemt![]()
alhoewel belgie maakt wel lekker bier
Je moet niet alles verklappenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:51 schreef lynda het volgende:het was je nog niet eens opgevallen als ik het niet eens gezegd had
Je krijgt een stoma?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
sterfende tiefus pluris naja de rest ken je wel raden
quote:
Inderdaad! Mooie wedstrijd... zowel ik heb gezien danquote:Op maandag 9 juni 2008 22:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
neuh maar dit was wel een beetje een teleurstelling![]()
maar goed we zien het wel
het was iig verdiend voor oranje
quote:
Vond t niet erg hoor, ik was nog net op tijd om die teleurgestelde gezichten in de tribune te zien zitten.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
PWND
(Gebeurt mij ook vaak genoeg )
WTF OMG Smokez gast.quote:
Ik dacht na het eten even een uurtje te gaan slapenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:58 schreef tripack het volgende:
[..]
WTF OMG Smokez gast.![]()
volgende wedstrijd beter![]()
Heb niet eens gekeken. Maar kon wel horen wanneer er een doelpunt gemaakt werd, zoveel lawaai kwam er van buitenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:24 schreef Bellerophon het volgende:
BOEM! 3-0! Heb genoten van de wedstrijd
Photoshop is coolquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:18 schreef diertjuh het volgende:
poeh photoshop is nog best lastig. Had laatst het tijdschrijft Photoshop creative gekocht daar staan wat leuke workshops in. Maar die zijn best pittig voor een beginneling als mij.
Tja en voordat je het weet is het zo een paar uur verderquote:Op maandag 9 juni 2008 23:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik dacht na het eten even een uurtje te gaan slapen
uhu zeker. Daarom probeer ik het nu ook wat meer te doen enzoquote:
Yep, dat dan weer wel...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tja en voordat je het weet is het zo een paar uur verder
Laatste tijd een ander ritme opgebouwd. Daardoor ga ik nogal vaak te laat slapen. En was tot voor 10 minuutjes geleden nog aan het klooien met photoshop.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep, dat dan weer wel...
Wat doe jij zo laat nog op? Of heb je morgen ook een examen waardoor je geen tijd meer hebt om te slapen?
Zo'n examen in netwerkbeveiliging, het is meteen de laatste voor m'n MCSE (Microsoft Certified Systems Engineer) certificering, dus als ik deze nou morgen ff haal met een mooie score ben ik voorlopig weer ff klaarquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:28 schreef diertjuh het volgende:
Waarom ben jij nog aanwezig? Ik lees steeds dat je aan het leren bent, waarvoor ben je aan het leren?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo'n examen in netwerkbeveiliging, het is meteen de laatste voor m'n MCSE (Microsoft Certified Systems Engineer) certificering, dus als ik deze nou morgen ff haal met een mooie score ben ik voorlopig weer ff klaar![]()
Heb je Photoshop nodig voor school/werk? Of lijkt t je gewoon leuk om daar eens mee bezig te zijn?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Laatste tijd een ander ritme opgebouwd. Daardoor ga ik nogal vaak te laat slapen. En was tot voor 10 minuutjes geleden nog aan het klooien met photoshop.
Op het moment vind ik het gewoon leuk om er mee bezig te zijn. Maar heb het wel nodig voor later. Ben namelijk om na mn huidige opleiding naar de fotovakschool te gaan en dus is dan wel handig als je al een beetje kunt photoshoppenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb je Photoshop nodig voor school/werk? Of lijkt t je gewoon leuk om daar eens mee bezig te zijn?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Op het moment vind ik het gewoon leuk om er mee bezig te zijn. Maar heb het wel nodig voor later. Ben namelijk om na mn huidige opleiding naar de fotovakschool te gaan en dus is dan wel handig als je al een beetje kunt photoshoppen
oke, cool zal het onthoudenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goed plan, dat kan je straks inderdaad een hoop tijd en moeite schelen!
Mocht t niet lukken kun je t altijd nog aan Droxz of mij vragen, we weten ook redelijk hoe t allemaal werkt
Jezus! dat had ik dus echt niet gedachtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:36 schreef draculettetje het volgende:
014. 150 WhiteLightning
015. 138 Bellerophon
020. 118 Dr.Droxz
030. 096 draculettetje
031. 095 Sgele
077. 057 _F.U.B.A.R_
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:36 schreef draculettetje het volgende:
014. 150 WhiteLightning
015. 138 Bellerophon
020. 118 Dr.Droxz
030. 096 draculettetje
031. 095 Sgele
077. 057 _F.U.B.A.R_
ja gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh WL en draakje!!
@WL, mijn god wat een wedstrijd
Man, ik heb genoten van die wedstrijdquote:
Haai draakjequote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:57 schreef draculettetje het volgende:
Hai Beller!
was idd een fijne voetbal avond gister!
Mocht je vragen hebben, zijn hier genoeg mensen die er wel wat van wetenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:18 schreef diertjuh het volgende:
poeh photoshop is nog best lastig. Had laatst het tijdschrijft Photoshop creative gekocht daar staan wat leuke workshops in. Maar die zijn best pittig voor een beginneling als mij.
yepquote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Man, ik heb genoten van die wedstrijd
Er stond echt een goed team gisteravond
Photoshop is zeker leuk jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht je vragen hebben, zijn hier genoeg mensen die er wel wat van weten
Mogguh iedereen....
EN ik heb natuurlijk geen zin meer
Je signaturequote:
Mogguh Sgelequote:
Gisteren stond ik nog in zijn sig... deze sig is niet coolquote:
kut voor je!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren stond ik nog in zijn sig... deze sig is niet cool
Ja zeker wel!quote:
Thx, had wel zin om te n*ukenquote:
Hahaquote:
haha, nou mooi tochquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja zeker wel!
Toen het 2-0 stond kon ik het niet helpen om aan Droxz z'n voorspelling te denken
Beller!![]()
ik heb geen stem meer over
Ik heb geen druppel alcohol opquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, nou mooi toch![]()
en ik wil mn hoofd eraf schroeven
Haha hard meeschreeuwen dusquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja zeker wel!
Toen het 2-0 stond kon ik het niet helpen om aan Droxz z'n voorspelling te denken
Beller!![]()
Volgende keer beter...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja zeker wel!
Beller!![]()
ja je moet wat , als je niet naar het nl elftal kijktquote:
Hmm minderquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren stond ik nog in zijn sig... deze sig is niet cool
nou ik toevallig wel! althans dat ze zouden winnen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgende keer beter...
Dit hadden jullie ook niet verwacht hoor
Bwehehequote:
Winst wel, op deze manier niet neequote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgende keer beter...
Nee ik had verwacht dat ze met 2-1 zouden winnen...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgende keer beter...
das een goeie zaakquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee ik had verwacht dat ze met 2-1 zouden winnen...(en de manier waarop ze speelden had ik helemaal niet verwacht)
Men m'n pool gaat lekker4 wedstrijden de winnaars goed waarvan 3 uitslagen ook kloppend
Dat klinkt niet verkeerd!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet wat , als je niet naar het nl elftal kijkt
misschien een idee ? >> Kroeg creëert neukplek voor EK-fans
Ik heb ook mijn best gedaan, maar "Het kanon" maakt zijn naam wel waarquote:
Nee dat dan weer nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das een goeie zaakhopelijk heb je nl als kampioen
ik denk wel dat je met jouw accent daar uit de toon valt jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd!
Alleen voor stamgasten... beetje jammer
Netjes hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee ik had verwacht dat ze met 2-1 zouden winnen...(en de manier waarop ze speelden had ik helemaal niet verwacht)
Men m'n pool gaat lekker4 wedstrijden de winnaars goed waarvan 3 uitslagen ook kloppend
BOEM!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn best gedaan, maar "Het kanon" maakt zijn naam wel waar
You stole Beller's linequote:
U riep?quote:
Ik kan perfect zonder accent praten hoor, moest ik ook wel aan de telefoon bij die kut bankquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk wel dat je met jouw accent daar uit de toon valt ja
ik hoop het ook nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:43 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, niks ernstigs mag ik hopen?
Gekeken?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen DrakenVlieg!
ook voetbal gekeken ?
Nee hoor, iets te fanatiek oranje zitten kijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:43 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, niks ernstigs mag ik hopen?
goed zo! jij mag blijven!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gekeken?
Ik heb ze naar het doel geschreeuwd
laat ze door het stof kruipen sgele!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Drakenvlieg!
Ik ken je probleem
Mwhehe Italianen komen hier de afdeling op met gebak
Lastig hoor, die draakjes hierquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[quote]Op dinsdag 10 juni 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hoop het ook niet
[/quote
Mogguh Draakje!
Moet je voor jezelf naar de dokter?
Laat het wel even weten hequote:
Weet je wat ik gisteravond heb gegeten?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Drakenvlieg!
Ik ken je probleem
Mwhehe Italianen komen hier de afdeling op met gebak
Amsterdams accent? Nou ik hoor er hier genoeg die dat hebben... en dan ga ik het geeneens over de schoonmakers hebben, als die bij de OL tenminste hetzelfde zijn als bij NAquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan perfect zonder accent praten hoor, moest ik ook wel aan de telefoon bij die kut bank![]()
Maarja, liever niet natuurlijk hahaha
p.s
Tattoo komt binnenkort, met logo van A'dam en mijn nickname
Mwah jij bent drakenvliegquote:
ha ha da's waar hoe ik daar ooit op ben gekomenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah jij bent drakenvliegDie naam is nog redelijk "simpel" in vergelijking met het andere draakje
Mogguh trouwens
Inderdaad even wennen!quote:
Haha tjahquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha da's waar hoe ik daar ooit op ben gekomen
Insiders noemen me ook draakje, vandaar..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah jij bent drakenvliegDie naam is nog redelijk "simpel" in vergelijking met het andere draakje
Mogguh trouwens
da's waar!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha tjahDat maakt ook niet echt uit toch
Dat gaat helemaal goed komenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laat ze door het stof kruipen sgele!
Ah kijk dat verklaardquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Insiders noemen me ook draakje, vandaar..
Dus als ik soms eens reageer terwijl het niet voor mij is; sorry!
En ook een goedemorgen
Alleen aan de telefoon spreek ik zonder accent hequote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Amsterdams accent? Nou ik hoor er hier genoeg die dat hebben... en dan ga ik het geeneens over de schoonmakers hebben, als die bij de OL tenminste hetzelfde zijn als bij NA
Daar vertrouw ik dan maar opquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah kijk dat verklaardNou we zijn volgens mij nog wel zo "scherp" omdat dan door te hebben
hihi en dan reageer ik op die van jouquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Insiders noemen me ook draakje, vandaar..
Dus als ik soms eens reageer terwijl het niet voor mij is; sorry!
En ook een goedemorgen
Op ons vertrouwen... dit zooitje ongeregeldquote:
True that isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen aan de telefoon spreek ik zonder accent he![]()
Kom op zeg... de bijlmer... meer "amsterdams" zal je niet snel vinden hahaha
De Draakjes Soapquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi en dan reageer ik op die van jou
aparte verhalen zullen we dan krijgen
Op ons vertrouwen, is zoals spelen met je levenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op ons vertrouwen... dit zooitje ongeregeld
Weet wat je zegt he
Dat weet ikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op ons vertrouwen... dit zooitje ongeregeld
Weet wat je zegt he
sgele toch!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Op ons vertrouwen, is zoals spelen met je moeder
Ja ik wist dat dit ging komenquote:
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Op ons vertrouwen, is zoals spelen met je leven
Jep, zit alleen te denken hoe ik "droxz" er mooi in laat passenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
True that is
Maar je laat die tattoo plaatsen?
Goedemorgen voor de moedersquote:
Mwahahahaquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat weet ik
Heel, heel, heel diep van binnen..
Zijn jullie allemaal best lieverds
Oh my...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat weet ik
Ja mijn koffiequote:
Wel of geen tribal lettertype?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, zit alleen te denken hoe ik "droxz" er mooi in laat passen
Leven?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Op ons vertrouwen, is zoals spelen met je leven
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat weet ik
Ben jij ergens een kloon van ofzo?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat weet ik
Gelukkig zien we die opmerkingen vaak aankomenquote:
Mijn lieve en zoetsappige-mode is weer uit hoorquote:
Nee echt niet!quote:
Kijk is langs je beeldschermquote:
Ja, en nieuwe mensen zijn altijd automatisch een kloon, toe dan..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben jij ergens een kloon van ofzo?
(je account bestaat pas net)
Heey ook aan de tattoo's?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, zit alleen te denken hoe ik "droxz" er mooi in laat passen
Ze zou maar in een mortuarium werken zegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk is langs je beeldscherm
Dat dus...
Dat heet toch een muurquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat dus...
Dat doe ik dus niet!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat dus...
Nee ok, zijn we het daar over eensquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee echt niet!
Ik hou niet van tribals... ben je 80, ziet dat er echt niet meer uit (denk ik....).
(niet dat ik 80 ga worden ofzo)
En welke Fok!-moeder is het?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet!
Dan zie ik mijn kut collega... als dat "leven" is, wil ik gelijk dood!
Sorry hoor, was niet agressief bedoeld ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja, en nieuwe mensen zijn altijd automatisch een kloon, toe dan..
Of je bent z'n moeder?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja, en nieuwe mensen zijn altijd automatisch een kloon, toe dan..
Riep daar iemand; "Bedrijfsongeval"?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet!
Dan zie ik mijn kut collega... als dat "leven" is, wil ik gelijk dood!
quote:
Bwehehequote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze zou maar in een mortuarium werken zeg
Ik verveel me de laatste tijd gewoon ...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry hoor, was niet agressief bedoeld ofzo![]()
Veel postst in een korte tijd, met een nieuw account... kan er ook niets aan doen
Wapen van Amsterdam moet toch wel te combineren zijn met een naam?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ok, zijn we het daar over eens
Als jij mijn vader bent, zou het je vrouw moeten wezen Bellerquote:
Engerd!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als jij mijn vader bent, zou het je vrouw moeten wezen Beller
ik wil er ook nog steeds nog 1!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heey ook aan de tattoo's?
Ik wil er binnenkort ook 1 bij laten zetten
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:03 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mijn lieve en zoetsappige-mode is weer uit hoor
My god... wat complex! Het lijkt wel een soapquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben een mietje.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wil er ook nog steeds nog 1!
Ben benieuwd wat voor lettertype je wilt gaan gebruikenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wapen van Amsterdam moet toch wel te combineren zijn met een naam?
Vanavond maar even een paar biertjes pakken, en fotosoep opstarten
Letterype's ed uitzoeken.
Moet de knoop maar eens gaan doorhakken
ik moest lachenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zou mijn 3de wordenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben een mietje.
Durf niet alleen heen.
Het is net GTST hier hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Gaaf...quote:
Een foto van je moeder?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:13 schreef tripack het volgende:
tattoos zijn wel mooi... denk alleen niet dat ik er ooit uit zal komen wat ik op mijn lichaam moet zetten
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is net GTST hier hoor![]()
Wij denken allemaal dat Beller veeeul veeeul veeeul ouder is als dat hij zegt... vandaar vader/opa BellerOuder dan, btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
Andre Hazes? John de Wolf?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:13 schreef tripack het volgende:
tattoos zijn wel mooi... denk alleen niet dat ik er ooit uit zal komen wat ik op mijn lichaam moet zetten
[..]
Wij denken allemaal dat Beller veeeul veeeul veeeul ouder is als dat hij zegt... vandaar vader/opa BellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:
ha ha dat zei ik ookquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:13 schreef tripack het volgende:
[..]
Wij denken allemaal dat Beller veeeul veeeul veeeul ouder is als dat hij zegt... vandaar vader/opa BellerBitch!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk sowieso dat ik de komende tijd meer met mijn huisje bezig zal zijn
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Die opmerkingen zijn zooooo 2007quote:
de gedachte zou wel mooi zijn, maar das echt zoo kamperquote:
lijkt me logisch!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bitch!!
Vroegahquote:
Dikke gouden koningsketting om je nekquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:15 schreef tripack het volgende:
[..]
de gedachte zou wel mooi zijn, maar das echt zoo kamper
Geniet van je vrije dag!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ga eens wat nuttigs doen op mijn vrije dag..
Maybe tot later en fijne dag all!
Grammar Nazi!quote:
Geweldige foto, ik moest lachenquote:
Bwehehe je moest wel lachenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:15 schreef tripack het volgende:
[..]
de gedachte zou wel mooi zijn, maar das echt zoo kamper
Mooi zoquote:
klein beetje maar heaquote:
Please do tellquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:18 schreef tripack het volgende:
[..]
klein beetje maar hea
had ook andere reden
Ik moest echt hard lachenquote:
ik moest lachen, omdat het een standaart "je moeder" reactie wasquote:
Het is ook niet echt tijd om te gamen met dit weer... dit is bierdrink weer!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bitch!!
Oh shit... sorry man dat wist ik nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:22 schreef tripack het volgende:
[..]
ik moest lachen, omdat het een standaart "je moeder" reactie was
maar omdat ik geen moeder meer heb was het wel mooie gedachte.dus dat was een beetje dubbele gedachten
Inderdaad ja! En BBQ!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is ook niet echt tijd om te gamen met dit weer... dit is bierdrink weer!
Uh...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Riep daar iemand; "Bedrijfsongeval"?
Uh... Stroomstoring?quote:
Denk eerder dat je het bent vergeten, zelfs ik wist dat nogquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oh shit... sorry man dat wist ik niet
Bier + BBQ = Zomerquote:
Daar doe ik mijn collega toch geen pijn mee ?!quote:
heey maakt niet uitquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oh shit... sorry man dat wist ik niet
iets zwaars te versjouwen + trap =quote:
daarom staat mn eerste er ookquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:27 schreef tripack het volgende:
[..]
heey maakt niet uit![]()
maar het was wel een geniale opmerking![]()
maja als ik daarvoor een tattoo zou willen zou het wel subtiel moeten wezenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daarom staat mn eerste er ook
en moet eigenlijk dus de derde ook komen
Stroomstoring als in... water + stroom + collega = vuurwerkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar doe ik mijn collega toch geen pijn mee ?!
Had wel een beter antwoord verwacht beller
Wil gewoon dat je even weet dat ik het kwetsend bedoeldequote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:27 schreef tripack het volgende:
[..]
heey maakt niet uit![]()
maar het was wel een geniale opmerking![]()
Neequote:
tis goed Bellerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wil gewoon dat je even weet dat ik het kwetsend bedoelde
Collega + Shotgun ... BOEM! weg collega..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Stroomstoring als in... water + stroom + collega = vuurwerk
ik heb een chinees teken wat kleine zus betekendquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:29 schreef tripack het volgende:
[..]
maja als ik daarvoor een tattoo zou willen zou het wel subtiel moeten wezen
Gelukkig maarquote:
Zoals altijd is Sgele weer subtielquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Collega + Shotgun ... BOEM! weg collega..
En jij dus ook... of...?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb een chinees teken wat kleine zus betekend
mn zus heeft het chineze teken voor grote zus naast elkaar betekend het zussen
chinees omdat ze van chineze afkomst is
dat is wel mooiquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb een chinees teken wat kleine zus betekend
mn zus heeft het chineze teken voor grote zus naast elkaar betekend het zussen
chinees omdat ze van chineze afkomst is
Kijk eens aan, zover had ik nog niet gedacht... das een goeie!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Stroomstoring als in... water + stroom + collega = vuurwerk
ha ha kijk maar op mn hyves op die foro staat ie wel wat onduidelijk maar wel zichtbaar ha haquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:37 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is wel mooiistie groot en waar heb je em laten zetten?
Ow okquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel maar ik maar een kwart dus niet echt te zien
Woei! Ik heb een kudoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk eens aan, zover had ik nog niet gedacht... das een goeie!
+1 kudo
Tact van een dooie deur zeggen ze hier altijdquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoals altijd is Sgele weer subtiel
Wow!! hij heeft een Kudo!!quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tact van een dooie deur zeggen ze hier altijd
l33t he?quote:
Je bent de bom ouwequote:
louwe shit ouwequote:
Aaaaaightquote:
Is dit serieus?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:50 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
hoe dom ben je dan om een KoL tattoo te nemen
Gastquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:50 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
hoe dom ben je dan om een KoL tattoo te nemen
Waar moet je rijden? Dan zal ik de geluidswagen voor je uit laten rijdenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:50 schreef TommyGun het volgende:
Redelijk aantal vrije ochtenden en middagen staan voor deze en komende maand
Deze middag eerst rijles, dus nog maar 2 uurtjes 'werken'![]()
Ik maak je nog eens een bekende FOKKER *YO*quote:
nee dat is niet mijn armquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is dit serieus?![]()
Ik dacht dat jezelf creatief was met een pen
Schrik!quote:
Eindhoven! Wat een servicequote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar moet je rijden? Dan zal ik de geluidswagen voor je uit laten rijden
Bekende Fokkerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
Kij
[..]
Ik maak je nog eens een bekende FOKKER *YO*
Fuck da's hier in de buurtquote:
Ik had je er wel voor aangezien eigenlijk hahahahaquote:
Je medeweggebruikers zullen mij dankbaar zijnquote:
Moet jij eens oplettenquote:
Boefjequote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je medeweggebruikers zullen mij dankbaar zijn
Ga toch krassen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had je er wel voor aangezien eigenlijk hahahaha
Gaan we hier vanmiddag nog creatief zijn op onze arm mensen?
Ik heb hier alleen een IKEA... voor de rest niets... dus ik ga vanmiddag niets winnenquote:
Dan moet ik eerst een coup d'etat bespreken in de PM, dan zal hij er zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten![]()
Waar is Danny als je hem nodig hebt hahaha
Ik werk in Boxtelquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:55 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Mwah, Breda zal ik vast niet komen![]()
OT; iedereen hard aan 't werk?
Ga je daar toch even lunchen? El cheapoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb hier alleen een IKEA... voor de rest niets... dus ik ga vanmiddag niets winnen
maar IKEA is welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb hier alleen een IKEA... voor de rest niets... dus ik ga vanmiddag niets winnen
Een watte?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een coup d'etat bespreken in de PM, dan zal hij er zijn
whehehehequote:
Een Coup d'etat (Coup); Het overnemen van Fok! !@!!!Einz23!!11quote:
Doe ik bijna elke dag... ook altijd leuk om mensen te kijken die te grote spullen in hun auto willen proppenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga je daar toch even lunchen? El cheapo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |